K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, tästä mä kyllä oon samaa mieltä

Ihanko oikeasti käytät perusteluna musiikkigaalan esiintymisasuja?🤣 Vapaa-ajalla ne pukeutuu ihan kuin kuka tahansa balkanilainen perusjamppa.

vierailija
Kun katsoo Bojanin kuvia viime vuosikymmeneltä tähän päivään niin lahkeiden leveys ja lenkkarimalli menee aina trendin mukaan. Ihan muutamia poikkeuksia silloin tällöin tulee kuten eilinen asu.
Ei se lahkeiden malli tee asusta trendikästä, vaikka kuinka leveys olisi viimeisintä huutoa. Se että asu on trendikäs vaatii niin paljon muutakin. Joo ja tiedän, että Kirri on suunnitellut heille asuja.

vierailija
HS tänään
”PARISENKYMMENTÄ vuotta sitten Suomessa ylpeiltiin musiikkiviennillä. Suomalaisartistit saivat listasijoja eri puolilla Eurooppaa ja esiintyivät suurten festivaalien päälavoilla.”

Milloin siis tää käärijä tekee saman?

vierailija
HS tänään
”PARISENKYMMENTÄ vuotta sitten Suomessa ylpeiltiin musiikkiviennillä. Suomalaisartistit saivat listasijoja eri puolilla Eurooppaa ja esiintyivät suurten festivaalien päälavoilla.”

Milloin siis tää käärijä tekee saman?
Tuskin koskaan, eikä siihen ole edes tarve. Jaska Salovaaran kaltaista kultasormea tuskin enää syntyy Suomeen.

vierailija
Kyllä, ovat tulossa tai jo tulleet. Suomessa toki aina hiukan (=paljon) muuta maailmaa myöhemmin. Siitä voi sitten olla monta mieltä, onko muodin mukaisesti pukeutuminen tärkeää vai ei. Omasta mielestäni ei ole, pikemminkin päinvastoin.
Sama. Muotia seuraavat ovat nolointa porukkaa ikinä. Eivät osaa olla omaperäisiä, saati haistella trendejä massamuodin ohi.

vierailija
Mikä on sun analyysi Joksujen pukeutumisesta?
He ovat yksilöitä, joilla kaikilla on oma tyylinsä ja tapansa pukeutua. Täällä myös sotketaan ja niputetaan yhteen sujuvasti heidän esiintymisvaatteensa, gaala pukeutumisensa sekä vapaa-ajan pukeutumisensa. Niissä ei ole yhdenmukaista linjaa. Kengät heillä on usein viimeisintä muotia, mutta jokaisella heistä on oma tyylinsä senkin suhteen. Minusta he ovat sopiva sekoitus omaperäistä linjaa, trendikkyyttä sekä jotain lainattua että vanhaa. Tämä on mun mielipide, ei automaattinen totuus.

Yhteistyössä