vierailija
Jokerit eivät kauheasti näytä seuraavan muotia. He tekevät ja pukevat päällensä mitä haluavat. Heillä on ihan oma tyylinsä. Musta se on vaan hienoa.
En tiedä Lontoosta, mutta mm. Pradan, Marnin ja Loewen näytöksissä on hiljattain oltu pilleissä.Niiden paluuta on povattu jo jonkun aikaa mutta ei niitä vieläkään käytä kuin milleniaalit ja sitä vanhemmat lähinnä. Just olin Lontoossa viime kuussa eikä pillejä näkynyt kellään.
Nimenomaan. Lammasmainen muiden seuraaminen on naurettavaa. Oman tiensä kulkijat ovat parhaita.Jokerit eivät kauheasti näytä seuraavan muotia. He tekevät ja pukevat päällensä mitä haluavat. Heillä on ihan oma tyylinsä. Musta se on vaan hienoa.
Niinpä, mä oon alkanut käyttämään trumpettihousuja ja oon tosi cool.Nimenomaan. Lammasmainen muiden seuraaminen on naurettavaa. Oman tiensä kulkijat ovat parhaita.
Seuraavat kyllä, heidän pukeutumisessaan näkyy hyvinkin paljon senhetkiset pukeutumistrendit. Kaikilla jäsenillä.Jokerit eivät kauheasti näytä seuraavan muotia. He tekevät ja pukevat päällensä mitä haluavat. Heillä on ihan oma tyylinsä. Musta se on vaan hienoa.
Riippuu, kuinka kannat niitä. Voit olla joko tyylikäs tai naurettava.Niinpä, mä oon alkanut käyttämään trumpettihousuja ja oon tosi cool.
No catwalkilla nyt ollaan vaikka paperipussi päässä, haute couture erikseen.En tiedä Lontoosta, mutta mm. Pradan, Marnin ja Loewen näytöksissä on hiljattain oltu pilleissä.
Öö trumpettilahkeet on just nyt muotiaNiinpä, mä oon alkanut käyttämään trumpettihousuja ja oon tosi cool.
Alistaa B:tä ruoskalla ja antautuu P:lle, sänkyyn sidottuna..Miten se ilmenisi?
Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.Seuraavat kyllä, heidän pukeutumisessaan näkyy hyvinkin paljon senhetkiset pukeutumistrendit. Kaikilla jäsenillä.
Ja ne turvasäännötAlistaa B:tä ruoskalla ja antautuu P:lle, sänkyyn sidottuna..
Teemu Muurimäki? sen sanoi joskus hyvin. Joskus muoti sattuu silmään, eikä se tunnu muodilta tms.No catwalkilla nyt ollaan vaikka paperipussi päässä, haute couture erikseen.
Joo vähän sellainen vanhahtava itäblokkityyli.Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.
Öö trumpettilahkeet on just nyt muotia
Kyllä, älykkäinä ihmisinä he kykenevät itsenäiseen ajatteluun ja valtavirrasta poikkeamiseen.Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.
Sun kannattasi joskus poistua sieltä 30 luvun mummolan vintiltä ulkomaailmaan.Seuraavat kyllä, heidän pukeutumisessaan näkyy hyvinkin paljon senhetkiset pukeutumistrendit. Kaikilla jäsenillä.
Väitätkö, ettei catwalkeilta nouse muotitrendejä?No catwalkilla nyt ollaan vaikka paperipussi päässä, haute couture erikseen.
Kun katsoo Bojanin kuvia viime vuosikymmeneltä tähän päivään niin lahkeiden leveys ja lenkkarimalli menee aina trendin mukaan. Ihan muutamia poikkeuksia silloin tällöin tulee kuten eilinen asu.Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.
Mutta siellä voi törmätä MIEHIIN!Sun kannattasi joskus poistua sieltä 30 luvun mummolan vintiltä ulkomaailmaan.
Nousee kyllä mutta kaikki ei siirry catwalkilta kaduille.Väitätkö, ettei catwalkeilta nouse muotitrendejä?
Kuinkahan monta piiskan iskua K kestää kerralla? Hiljentääkö P välillä tahtia ja pitää taukoja? Minkälainen master hän on K:lle?Ja ne turvasäännöt
Ei nähtävästi Joksujen päälle.Väitätkö, ettei catwalkeilta nouse muotitrendejä?
Joo, tästä mä kyllä oon samaa mieltäMun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.