K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seuraavat kyllä, heidän pukeutumisessaan näkyy hyvinkin paljon senhetkiset pukeutumistrendit. Kaikilla jäsenillä.
Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.

vierailija
Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.
Kyllä, älykkäinä ihmisinä he kykenevät itsenäiseen ajatteluun ja valtavirrasta poikkeamiseen.

vierailija
Kun katsoo Bojanin kuvia viime vuosikymmeneltä tähän päivään niin lahkeiden leveys ja lenkkarimalli menee aina trendin mukaan. Ihan muutamia poikkeuksia silloin tällöin tulee kuten eilinen asu.

vierailija
Joo, tästä mä kyllä oon samaa mieltä

Yhteistyössä