K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.
Kun katsoo Bojanin kuvia viime vuosikymmeneltä tähän päivään niin lahkeiden leveys ja lenkkarimalli menee aina trendin mukaan. Ihan muutamia poikkeuksia silloin tällöin tulee kuten eilinen asu.

Mun mielestä he enemminkin kulkevat muodissa omia polkujaan ja rikkovat muotietikettiä. Jotain pinnalla olevaa heidän päällään on saattanut näkyä (kenkiä, jokunen takki ym.), mutta muuten eivät pukeudu viimeisimmän virtauksen mukaan.
Joo, tästä mä kyllä oon samaa mieltä

Joo, tästä mä kyllä oon samaa mieltä

Ihanko oikeasti käytät perusteluna musiikkigaalan esiintymisasuja?🤣 Vapaa-ajalla ne pukeutuu ihan kuin kuka tahansa balkanilainen perusjamppa.

Kun katsoo Bojanin kuvia viime vuosikymmeneltä tähän päivään niin lahkeiden leveys ja lenkkarimalli menee aina trendin mukaan. Ihan muutamia poikkeuksia silloin tällöin tulee kuten eilinen asu.

Ei se lahkeiden malli tee asusta trendikästä, vaikka kuinka leveys olisi viimeisintä huutoa. Se että asu on trendikäs vaatii niin paljon muutakin. Joo ja tiedän, että Kirri on suunnitellut heille asuja.

Yhteistyössä