vierailija
Kärtsä kiinnostaa isot asiat. Ei tiukkaan kuoreen kääritty pikku nakki.

Kärtsä kiinnostaa isot asiat. Ei tiukkaan kuoreen kääritty pikku nakki.
Juntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.Pappatyyli mullakin tulee ekana mieleen.
Ainoa nolo täällä olet sinä. Toi oli mun eka kommentti koko vaateaiheesta.Taisit nolostua, kun muotitietämyksesi on tasolla mummo
Tää on kyllä aina jännää seurattavaa mikä kommentti milloinkin osuu eniten sun kiukkusuoneen.Juntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.
Älä haaveile, kommentoin, koska tää keskitason maksimissaan käyneiden turha palstatäyte on hyvän keskustelun tiellä (johon et sinä kykene ollenkaan).Tää on kyllä aina jännää seurattavaa mikä kommentti milloinkin osuu eniten sun kiukkusuoneen.
Juntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.Tää on kyllä aina jännää seurattavaa mikä kommentti milloinkin osuu eniten sun kiukkusuoneen.
Siis toi pappacore on ihan oikea trendi jota nuoret jäljittelee eikä mikään loukkaus. Tässä tuntuu taas olevan sukupolviero kun nykymaailmassa ei ole yhtä selkeästi tiettyä vaatetyyliä jonka mukaan kaikki pukeutuu, toki isoja linjoja on jotka näkyy valtavirrassa, mun mielestä myös Joksujen pukeutumisessa. Gen Zn pukeutuminen on enemmän pirstaloitunut erilaisiin estetiikkoihin esim pappatyyli, Y2K, old money jne.Juntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.
Mitäs sulla ne tohtorin paperit taas olikaan?Älä haaveile, kommentoin, koska tää keskitason maksimissaan käyneiden turha palstatäyte on hyvän keskustelun tiellä (johon et sinä kykene ollenkaan).
Siis toi pappacore on ihan oikea trendi jota nuoret jäljittelee eikä mikään loukkaus. Tässä tuntuu taas olevan sukupolviero kun nykymaailmassa ei ole yhtä selkeästi tiettyä vaatetyyliä jonka mukaan kaikki pukeutuu, toki isoja linjoja on jotka näkyy valtavirrassa, mun mielestä myös Joksujen pukeutumisessa. Gen Zn pukeutuminen on enemmän pirstaloitunut erilaisiin estetiikkoihin esim pappatyyli, Y2K, old money jne.
Toi termi Y2K oli vuoden 2000 lähestyessä aika hauska suomeksi, kun joku sen äkkäs, YyKaaKoo.Siis toi pappacore on ihan oikea trendi jota nuoret jäljittelee eikä mikään loukkaus. Tässä tuntuu taas olevan sukupolviero kun nykymaailmassa ei ole yhtä selkeästi tiettyä vaatetyyliä jonka mukaan kaikki pukeutuu, toki isoja linjoja on jotka näkyy valtavirrassa, mun mielestä myös Joksujen pukeutumisessa. Gen Zn pukeutuminen on enemmän pirstaloitunut erilaisiin estetiikkoihin esim pappatyyli, Y2K, old money jne.
K puhunut, että Eurotourista ei jää mitään käteen. Kuitenkin suht isoja loppuunmyytyjä keikkapaikkoja. Mietin mikä siinä on niin kallista, onko matkakulut ja ison crew:n mukana kuljettaminen se suuri kuluerä vai onko keikkapaikat itsessään niin kalliitaHesarin juttu tiivistettynä oli että ulkomailla rundaaminen on käytännössä kaksinkertaistunut hinnoiltaan kymmenessä vuodessa. Bändit Suomessa joutuvat maksamaan siitä, että pääsevät tekemään keikkaa ulkomailla.
Sitä en tiedä oliko jutussa pääpaino festareille menossa, sellaisille, joille menosta yhtye joutuu itse maksamaan, vai oliko kyse myös omista keikoista, mutta jos on oma keikka, niin pitäähän siitä tilastakin maksaa.
Ehkä tää sama on se syy, miksei Jokereita enää nähdä Keski- tai Länsi-Euroopassa sen kummemmin, vaan pääasiassa tuolla Balkanilla, missä kaikki on heillekin varmasti halvempaa
Täällä on osa jämähtänyt siihen 90 luvun homoiltaan. Turha heille on yrittää puhua järkeä.Siis toi pappacore on ihan oikea trendi jota nuoret jäljittelee eikä mikään loukkaus. Tässä tuntuu taas olevan sukupolviero kun nykymaailmassa ei ole yhtä selkeästi tiettyä vaatetyyliä jonka mukaan kaikki pukeutuu, toki isoja linjoja on jotka näkyy valtavirrassa, mun mielestä myös Joksujen pukeutumisessa. Gen Zn pukeutuminen on enemmän pirstaloitunut erilaisiin estetiikkoihin esim pappatyyli, Y2K, old money jne.
Tää on mun mielestä rasittavinta kun keski-iän ylittäneet tulkitsee saagan henkilöitä omasta rajoittuneesta vinkkelistään ymmärtämättä nykynuorten mielenmaisemaa ollenkaan. Sitten vedetään ties mitä johtopäätöksiä ja tulkintoja ja loukkaannutaan ihan kummallisista asioista. Ei siis päde läheskään kaikkiin keski-ikäisiin mutta tiedätte mitä tarkoitan.Siis toi pappacore on ihan oikea trendi jota nuoret jäljittelee eikä mikään loukkaus. Tässä tuntuu taas olevan sukupolviero kun nykymaailmassa ei ole yhtä selkeästi tiettyä vaatetyyliä jonka mukaan kaikki pukeutuu, toki isoja linjoja on jotka näkyy valtavirrassa, mun mielestä myös Joksujen pukeutumisessa. Gen Zn pukeutuminen on enemmän pirstaloitunut erilaisiin estetiikkoihin esim pappatyyli, Y2K, old money jne.
Siinä artikkelissa sanottiin, että ”kansainvälisessä kiertämisessä alihankintaketju on kaikilta osiltaan kallistunut, ja kaikki tulee artistin maksettavaksi.”K puhunut, että Eurotourista ei jää mitään käteen. Kuitenkin suht isoja loppuunmyytyjä keikkapaikkoja. Mietin mikä siinä on niin kallista, onko matkakulut ja ison crew:n mukana kuljettaminen se suuri kuluerä vai onko keikkapaikat itsessään niin kalliita Mutta kiva, että silti tekee, rahat tehdään sitten Suomessa.
Naulan kantaanTäällä on osa jämähtänyt siihen 90 luvun homoiltaan. Turha heille on yrittää puhua järkeä.
Mä en ainakaan tiedä, keitä tarkoitat, rasittavimpia ovat nämä s aa tanan tupakalle ja suklaa-huutelijat, eli ihan vain muiden täällä kiusaajat.Tää on mun mielestä rasittavinta kun keski-iän ylittäneet tulkitsee saagan henkilöitä omasta rajoittuneesta vinkkelistään ymmärtämättä nykynuorten mielenmaisemaa ollenkaan. Sitten vedetään ties mitä johtopäätöksiä ja tulkintoja ja loukkaannutaan ihan kummallisista asioista. Ei siis päde läheskään kaikkiin keski-ikäisiin mutta tiedätte mitä tarkoitan.
Tärkeintä, että Kärtsä tekee niitä, kun kysyntää onK puhunut, että Eurotourista ei jää mitään käteen. Kuitenkin suht isoja loppuunmyytyjä keikkapaikkoja. Mietin mikä siinä on niin kallista, onko matkakulut ja ison crew:n mukana kuljettaminen se suuri kuluerä vai onko keikkapaikat itsessään niin kalliita Mutta kiva, että silti tekee, rahat tehdään sitten Suomessa.
Emme tiedä vain mitä tarkoitat vaan myös keitä tarkoitatTää on mun mielestä rasittavinta kun keski-iän ylittäneet tulkitsee saagan henkilöitä omasta rajoittuneesta vinkkelistään ymmärtämättä nykynuorten mielenmaisemaa ollenkaan. Sitten vedetään ties mitä johtopäätöksiä ja tulkintoja ja loukkaannutaan ihan kummallisista asioista. Ei siis päde läheskään kaikkiin keski-ikäisiin mutta tiedätte mitä tarkoitan.
Opettele säkin vain juttelemaan ihan asiallisesti, niin näet miten loppuu käytös josta et pidä.Emme tiedä vain mitä tarkoitat vaan myös keitä tarkoitat
Tais osua ja upotaOpettele säkin vain juttelemaan ihan asiallisesti, niin näet miten loppuu käytös josta et pidä.