K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai olihan siinä artikkelissa vielä näistä kulujen synnystä:
”KULUJA syntyy avustavasta henkilökunnasta, matkustamisesta ja majoituksesta sekä tekniikan käytöstä. Myös nimekkäämmän yhtyeen lämmittelyesiintyjäksi eli supportiksi pääseminen voi maksaa.”

vierailija
Tärkeintä, että Kärtsä tekee niitä, kun kysyntää on En usko, ettei mitään jäisi käteen, mutta ei varmasti isot tulot tulee muualta.
En usko itsekään, että tekisi tappiolla. Kyllä jotain on jäänyt käyeen, mutta ehkä ei niin isosti kuin Suomessa. Ja 17 lähes loppunmyytyä keikkaa on kuitenkin iso määrä ja siirtymät tekivät keikkabussilla.

vierailija
Toisaalta mun mielestä on hullua lukea, että valtio rahoittaa rock bändien menoa ulkomaille? Siis miksi vtussa? Kaikkeen sitä tukea saakin. Tai on saanut, nythän sitäkin oli ilmeisesti leikattu.

vierailija
Toisaalta mun mielestä on hullua lukea, että valtio rahoittaa rock bändien menoa ulkomaille? Siis miksi vtussa? Kaikkeen sitä tukea saakin. Tai on saanut, nythän sitäkin oli ilmeisesti leikattu.
Nyt on aivan eri ajat ja musiikkibisneksen rakenteet on muuttuneet. 80% tapahtuu somessa.
Ei ole enää yksikköä A joka viedään paikkaan B.

Käärijä istuu kuin nenä päähän tähän uuteen moninapaiseen ja monitaiteelliseen somemaailmaan. Hän on performanssotaiteilija eikä mikään vtun Roxette.

Ruotsalaiset itse pyrkivät eroon tuosta 90 luvulta peräisin olevalta musateollisuusautomaatti imagostaan ja se on pitkään kahlinnut luovuutta.

Tuon syvän kyllästymisen seurausta oli KAJn voitto.

vierailija
Nyt on aivan eri ajat ja musiikkibisneksen rakenteet on muuttuneet. 80% tapahtuu somessa.
Ei ole enää yksikköä A joka viedään paikkaan B.

Käärijä istuu kuin nenä päähän tähän uuteen moninapaiseen ja monitaiteelliseen somemaailmaan. Hän on performanssotaiteilija eikä mikään vtun Roxette.

Ruotsalaiset itse pyrkivät eroon tuosta 90 luvulta peräisin olevalta musateollisuusautomaatti imagostaan ja se on pitkään kahlinnut luovuutta.

Tuon syvän kyllästymisen seurausta oli KAJn voitto.
Miten tää sun kommentti otti kantaa verotulojen käytöstä artistivientiin? Opettele kirjoittamaan lainaamatta kommenttia, johon sulla ei ole mitään sanottavaa!!!!!!!!! 😠😠😠😡😤

Yhteistyössä