vierailija
Osaatko muuta kuin haukkua ja tapella?Opettele säkin vain juttelemaan ihan asiallisesti, niin näet miten loppuu käytös josta et pidä.
Osaatko muuta kuin haukkua ja tapella?Opettele säkin vain juttelemaan ihan asiallisesti, niin näet miten loppuu käytös josta et pidä.
Ei osunut, itse keskustelen täällä hyvässä hengessä.Tais osua ja upota
Päivän parasEi osunut, itse keskustelen täällä hyvässä hengessä.
Niin? Itse et näköjään osaa, siksihän täältä on suurin osa lähtenyt Discordiin ja muualle.Päivän paras
En usko itsekään, että tekisi tappiolla. Kyllä jotain on jäänyt käyeen, mutta ehkä ei niin isosti kuin Suomessa. Ja 17 lähes loppunmyytyä keikkaa on kuitenkin iso määrä ja siirtymät tekivät keikkabussilla.Tärkeintä, että Kärtsä tekee niitä, kun kysyntää on En usko, ettei mitään jäisi käteen, mutta ei varmasti isot tulot tulee muualta.
Ellei jopa X-tra maitosuklaata.Joksujen tyyli on kuin fazerin sininen. Pelkkää kookosrasvaa sisältävä feikkisuklaa.
Juntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.Joksujen tyyli on kuin fazerin sininen. Pelkkää kookosrasvaa sisältävä feikkisuklaa.
Jos jätät piikistä jämät?Käy vetäsemässä hepoa suoneen, se on sun perimmäinen halusi kuitenkin.
En harrasta tuollaisia roska-aineita.Jos jätät piikistä jämät?
Nyt on aivan eri ajat ja musiikkibisneksen rakenteet on muuttuneet. 80% tapahtuu somessa.Toisaalta mun mielestä on hullua lukea, että valtio rahoittaa rock bändien menoa ulkomaille? Siis miksi vtussa? Kaikkeen sitä tukea saakin. Tai on saanut, nythän sitäkin oli ilmeisesti leikattu.
Miten tää sun kommentti otti kantaa verotulojen käytöstä artistivientiin? Opettele kirjoittamaan lainaamatta kommenttia, johon sulla ei ole mitään sanottavaa!!!!!!!!!Nyt on aivan eri ajat ja musiikkibisneksen rakenteet on muuttuneet. 80% tapahtuu somessa.
Ei ole enää yksikköä A joka viedään paikkaan B.
Käärijä istuu kuin nenä päähän tähän uuteen moninapaiseen ja monitaiteelliseen somemaailmaan. Hän on performanssotaiteilija eikä mikään vtun Roxette.
Ruotsalaiset itse pyrkivät eroon tuosta 90 luvulta peräisin olevalta musateollisuusautomaatti imagostaan ja se on pitkään kahlinnut luovuutta.
Tuon syvän kyllästymisen seurausta oli KAJn voitto.
Vaatteet on kantajansa peiliNe munankuristinhousut oli ihan vtun törkeät. Oli muotia tänään, eilen taikka huomenna. Rumat, nolot ja naurettavat.
En varmasti!Miten tää sun kommentti otti kantaa verotulojen käytöstä artistivientiin? Opettele kirjoittamaan lainaamatta kommenttia, johon sulla ei ole mitään sanottavaa!!!!!!!!!
Onko sun päivän sana juntti?Juntti kirjoittelee tällaista mitä sinä.
Vaatteet on kantajansa peili
No ootpa pöIIöEn varmasti!
Pöllö sanoo huhuu.No ootpa pöIIö
Liittyi kommenttiisi aivan riittävästi. Tää mikään A studio ole.No ootpa pöIIö
Isosti tekisi sitten, jos ois isoilla festareilla ulkomailla näkyvästi.Kyllä Kärtsä hoitaa. Tekee asiat isosti. Aina putkahtaa uutta yhteistyötä. Se miksikään Coldplayksi oo pyrkimässäkään.
Ei liittynyt yhtään. Eikö henkilö OSAA vai uskalla kirjoitella näkemyksiään itsenäisesti? Pakko lainata vaikkei ole siihen kommenttiin mitään sanottavaa.Liittyi kommenttiisi aivan riittävästi. Tää mikään A studio ole.