K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole nähnyt tuollaista kertaakaan, eikä kukaan ole osoittanut väitettä todeksi. Tulee välillä mentyä aiemmille sivuille, silloin voisi luulla tuollaista nähneensä, mutta ei koskaan.
No et sitten ollut silloin paikalla. Keskustelu asiasta löytyy jostain kompostin uumenista jolloin useampi asian totesi. Siis silloin kun tapahtui poistumista ja palautumista puutarhalla joten sen pystyi ihan itse huomaamaan ja siten todistamaan omin silmin. Se riittää mulle.

Ootko tarkkaillut jokaikistä kommenttia? Itse tarkkailin vaan puutarhan puolella poistunutta ja samaan väliin palautunutta ja sitäkin ihan sattumalta kun täällä siitä puhuttiin. Siitä tiedän että näin voi tapahtua.

Mä huomasin tämän saman silloin. Eikä kyse ollut siitä, että joku postasi sen uudelleen, vaan se kommentti palautui omalle paikalleen. Täällä on käynyt parin P&K kommentin kohdalla samaa.

Sou? Puhe oli nyt valtion rahan pistämisestä siihen, että suomalainen rockbändi keikkailee ulkomailla. Miksi hitossa valtio on maksanut sellaisesta niille bändeille? Täysin käsittämätöntä rahantuhlausta. Siis valtiolle ja veronmaksajille.
Eli pitäisi kaikki urheilijatuetkin lakkauttaa ja tyytyä vaan siihen, että pysytään täällä maan rajojen sisällä? Ei me mitään urheilunenestystä tarvita eikä viedä suomalaista musiikkia ulkomaille.

No et sitten ollut silloin paikalla. Keskustelu asiasta löytyy jostain kompostin uumenista jolloin useampi asian totesi. Siis silloin kun tapahtui poistumista ja palautumista puutarhalla joten sen pystyi ihan itse huomaamaan ja siten todistamaan omin silmin. Se riittää mulle.
Sinne jengi pisti niitä tarinoita uudelleen ja oot käsittänyt keskustelut siitä niin, että mode palautteli ne sinne.

Onkohan Klle nyt tulossa mitään festarikiinnityksiä kesälle? Onko moni festari vielä ilmoittamassa lisää artisteja? Luulisi kyllä että ois tulossa. Siksi esim varmaan Provinssi-ilmoitusta vielä pihdataan, jos sillon on samaan aikaan joku muu mihin neuvottelut vielä käynnissä?

Vaikka Provinssissa ei olekaan , niin näillä festareilla ainakin on :

14.6 Rock for people /Tsekki
Juhannus / Himos ja Tahko
27.6 Härkäfest / Joroinen
28.6 Kuopio Wine Festival
3.7 Rantajamit / Lohja
4.7. Ruisrock
12.7 Mansikkakarnevaalit / Suonenjoki
17.7 Vauhtiajot / Seinäjoki
18.-19.7 Tikkurila festivaali / Vantaa
26.7 Qstock / Oulu

Ok. Ehkä muutama noista ei oo sellainen "iso festari" kuin sanalla ymmärretään mutta kuitenkin, eivät ole omia yksittäisiä keikkoja.

Sou? Puhe oli nyt valtion rahan pistämisestä siihen, että suomalainen rockbändi keikkailee ulkomailla. Miksi hitossa valtio on maksanut sellaisesta niille bändeille? Täysin käsittämätöntä rahantuhlausta. Siis valtiolle ja veronmaksajille.
Kyllähän sieltä jotain tuottoja pitäisi takaisin virrata jos kuuntelijat lisääntyy. Aiemmin levymyynti yms tuloja ja nyt jotain spotifyhippusia. Plus jokin yleinen Suomi-kuvan vahvistaminen. Ei tässä tukemisessa enää nykyaikana taida olla niin paljon järkeä.

Eli pitäisi kaikki urheilijatuetkin lakkauttaa ja tyytyä vaan siihen, että pysytään täällä maan rajojen sisällä? Ei me mitään urheilunenestystä tarvita eikä viedä suomalaista musiikkia ulkomaille.
Minusta se on vähän eri asia, kun siinä kuitenkin kilpaillaan. Mutta yksittäisten rock yhtyeiden maksaminen maailmalle, joita ilman jokainen voi erittäin hyvin olla, on mielestäni outoa.

Yhteistyössä