K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kulttuurin? Rock musa ei periaatteessa ole mitään kulttuuria, kuin niille tekijöille. Eli siellä tuetaan siis bändejä, joiden musa on niin surkeaa, ettei siitä omin voimin ole ulkomaille. Se ei ole mitään kulttuurin tukemista, vaan niiden talouksien, jotka siinä bändissä toimivat.
Rock-kulttuuri on iso osa suomalaisten identiteettiä. Samoin kuin esim lattarimusa latinoidentiteettiä.

vierailija
Rock-kulttuuri on iso osa suomalaisten identiteettiä. Samoin kuin esim lattarimusa latinoidentiteettiä.
Sou? Puhe oli nyt valtion rahan pistämisestä siihen, että suomalainen rockbändi keikkailee ulkomailla. Miksi hitossa valtio on maksanut sellaisesta niille bändeille? Täysin käsittämätöntä rahantuhlausta. Siis valtiolle ja veronmaksajille.

vierailija
En ole nähnyt tuollaista kertaakaan, eikä kukaan ole osoittanut väitettä todeksi. Tulee välillä mentyä aiemmille sivuille, silloin voisi luulla tuollaista nähneensä, mutta ei koskaan.
No et sitten ollut silloin paikalla. Keskustelu asiasta löytyy jostain kompostin uumenista jolloin useampi asian totesi. Siis silloin kun tapahtui poistumista ja palautumista puutarhalla joten sen pystyi ihan itse huomaamaan ja siten todistamaan omin silmin. Se riittää mulle.

vierailija
Ootko tarkkaillut jokaikistä kommenttia? Itse tarkkailin vaan puutarhan puolella poistunutta ja samaan väliin palautunutta ja sitäkin ihan sattumalta kun täällä siitä puhuttiin. Siitä tiedän että näin voi tapahtua.
Mä huomasin tämän saman silloin. Eikä kyse ollut siitä, että joku postasi sen uudelleen, vaan se kommentti palautui omalle paikalleen. Täällä on käynyt parin P&K kommentin kohdalla samaa.

vierailija
Sou? Puhe oli nyt valtion rahan pistämisestä siihen, että suomalainen rockbändi keikkailee ulkomailla. Miksi hitossa valtio on maksanut sellaisesta niille bändeille? Täysin käsittämätöntä rahantuhlausta. Siis valtiolle ja veronmaksajille.
Eli pitäisi kaikki urheilijatuetkin lakkauttaa ja tyytyä vaan siihen, että pysytään täällä maan rajojen sisällä? Ei me mitään urheilunenestystä tarvita eikä viedä suomalaista musiikkia ulkomaille.

vierailija
No et sitten ollut silloin paikalla. Keskustelu asiasta löytyy jostain kompostin uumenista jolloin useampi asian totesi. Siis silloin kun tapahtui poistumista ja palautumista puutarhalla joten sen pystyi ihan itse huomaamaan ja siten todistamaan omin silmin. Se riittää mulle.
Sinne jengi pisti niitä tarinoita uudelleen ja oot käsittänyt keskustelut siitä niin, että mode palautteli ne sinne.

vierailija
Onkohan Klle nyt tulossa mitään festarikiinnityksiä kesälle? Onko moni festari vielä ilmoittamassa lisää artisteja? Luulisi kyllä että ois tulossa. Siksi esim varmaan Provinssi-ilmoitusta vielä pihdataan, jos sillon on samaan aikaan joku muu mihin neuvottelut vielä käynnissä?
Vaikka Provinssissa ei olekaan , niin näillä festareilla ainakin on :

14.6 Rock for people /Tsekki
Juhannus / Himos ja Tahko
27.6 Härkäfest / Joroinen
28.6 Kuopio Wine Festival
3.7 Rantajamit / Lohja
4.7. Ruisrock
12.7 Mansikkakarnevaalit / Suonenjoki
17.7 Vauhtiajot / Seinäjoki
18.-19.7 Tikkurila festivaali / Vantaa
26.7 Qstock / Oulu

Ok. Ehkä muutama noista ei oo sellainen "iso festari" kuin sanalla ymmärretään mutta kuitenkin, eivät ole omia yksittäisiä keikkoja.

vierailija
Kyllähän sieltä jotain tuottoja pitäisi takaisin virrata jos kuuntelijat lisääntyy. Aiemmin levymyynti yms tuloja ja nyt jotain spotifyhippusia. Plus jokin yleinen Suomi-kuvan vahvistaminen. Ei tässä tukemisessa enää nykyaikana taida olla niin paljon järkeä.

vierailija
Mä huomasin tämän saman silloin. Eikä kyse ollut siitä, että joku postasi sen uudelleen, vaan se kommentti palautui omalle paikalleen. Täällä on käynyt parin P&K kommentin kohdalla samaa.
Kyse oli tasan siitä, että oma poistunut kommentti postattiin uudelleen tai sitten mode ei ollut päästänyt sitä alunperinkään läpi (ja ilmestyi vasta tuolloin)

Yhteistyössä