V
vierailija
Vieras
Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.
On muuten ihana lukea miesten kirjoittamia ficcejä Kärtsästä, niissä ei mikään pikku piimä seikkaile.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.
Mistä sitten oli kyse? Puhuttiin yhdestä ficcaajasta ja sitten ficeistä monikossa että mammojen kirjottamia.Tottakai ficcejä kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikkia sukupuolia edustavat ihmiset. Nyt ei ollutkaan kyse siitä.
Mulla ei ole fiksaatiota a naaliin niinkuin näillä BoJere mummoilla. Kunnon suikkarit ja rimmaus voi olla sitä kauneutta parhaimmillaan.
Tottakai ficcejä kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikkia sukupuolia edustavat ihmiset. Nyt ei ollutkaan kyse siitä.
Isot miehet Kärtsän kanssa on hotOn muuten ihana lukea miesten kirjoittamia ficcejä Kärtsästä, niissä ei mikään pikku piimä seikkaile.![]()
Puhuin juurikin miesten kirjoittamista K ja B ficeistä, en ottanut kantaa muuhun.On muuten ihana lukea miesten kirjoittamia ficcejä Kärtsästä, niissä ei mikään pikku piimä seikkaile.
KB ficcejäkin löytyy miesten kirjoittamina, siitä puhuin.Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.
Mistä sitten oli kyse? Puhuttiin yhdestä ficcaajasta ja sitten ficeistä monikossa että mammojen kirjottamia.
KB ficcejäkin löytyy miesten kirjoittamina, siitä puhuin.
KB ficcejäkin löytyy miesten kirjoittamina, siitä puhuin.
Bojere mummoje käsitys intohimosta on 0/5.. Ekana voidaan käydä käsi kädessä Prismassa ja sitten survaistaan anaaliin saman reissun päätteeksi ja sitten keitetään perunat.
Onko Tauski käynyt vääntämässä runon Bojanista?
Voit mennä ihan itse etsimään, minä en linkittele yhtään mitään.Linkkaapa yksi tänne, muuten en usko.
Olen joskus huvikseni etsinyt, enkä löytänyt ainuttakaan. Todistustaakka on sinulle. Jos et linkitä, niin sellaista ei ole.Voit mennä ihan itse etsimään, minä en linkittele yhtään mitään.
Varsinkin kun on oikeat päähenkilöt....Mulla ei ole fiksaatiota a naaliin niinkuin näillä BoJere mummoilla. Kunnon suikkarit ja rimmaus voi olla sitä kauneutta parhaimmillaan.
En usko, että odottaa yhtään mitään, ei vaikuta reagoivan tuollaiseen mitenkään yleensä.
Itse olen lukenut monia, ihan ilman tunnuksiakin löytyy, enpä ole mitään linkittämistä jaksanut opetella, ehkä nimiä voisin etsiä, jos viitsin.Olen joskus huvikseni etsinyt, enkä löytänyt ainuttakaan. Todistustaakka on sinulle. Jos et linkitä, niin sellaista ei ole.
Eikä päästä, minulla vienyt monia viestejä ja sitten tuleekin kahteen kertaan se vastaus.Tää muuten päästää nyt kaiken läpi.
Jaahas siellä taas lähdetty matkimaanIhanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
![]()
Ihanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
![]()
TooodelllaIsot miehet Kärtsän kanssa on hot![]()