vierailija
Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.Omalta osalta voin sanoa ettei näin ole.
Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.Omalta osalta voin sanoa ettei näin ole.
Nyt puhuttiin näistä tietyistä ficeistä, jotka oikein huutaa keski-iän ylittäneiden naisten käyttämää kynää. Tumpusta ei puhuttu yhtään mitään. BoJere on muutenkin laskusuunnassa, joten.Jos seuraa twitteristejä ja tumppulaisia tajuaa että suurin osa on nuoria aikuisia. Ei kannata yleistää kaikkia johonkin mamma-keski-ikäinen kategoriaan.
Anttirinnetta varmaan tarkoittaa. Se poliitikko. Ei kannata tollein heitellä vääriå etunimiä kun ei oikeen tiedä mistä puhuu. A on alfojen alfa, toppien toppi.Kuka ihmeen Rinne? Olet aivan sekaisin.
Tottakai ficcejä kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikkia sukupuolia edustavat ihmiset. Nyt ei ollutkaan kyse siitä.Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.
On muuten ihana lukea miesten kirjoittamia ficcejä Kärtsästä, niissä ei mikään pikku piimä seikkaile.Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.
Mistä sitten oli kyse? Puhuttiin yhdestä ficcaajasta ja sitten ficeistä monikossa että mammojen kirjottamia.Tottakai ficcejä kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikkia sukupuolia edustavat ihmiset. Nyt ei ollutkaan kyse siitä.
Mulla ei ole fiksaatiota a naaliin niinkuin näillä BoJere mummoilla. Kunnon suikkarit ja rimmaus voi olla sitä kauneutta parhaimmillaan.
Viekää se kusinen ja haalea piimäproosanne roskikseen..Tottakai ficcejä kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikkia sukupuolia edustavat ihmiset. Nyt ei ollutkaan kyse siitä.
Isot miehet Kärtsän kanssa on hot🫠On muuten ihana lukea miesten kirjoittamia ficcejä Kärtsästä, niissä ei mikään pikku piimä seikkaile.![]()
Puhuin juurikin miesten kirjoittamista K ja B ficeistä, en ottanut kantaa muuhun.On muuten ihana lukea miesten kirjoittamia ficcejä Kärtsästä, niissä ei mikään pikku piimä seikkaile.
KB ficcejäkin löytyy miesten kirjoittamina, siitä puhuin.Minäkin uskon, että se ikähaarukka on laajempi ja onhan osa ficeistä myös miesten kirjoittamia.
Se maailmankuva mikä niistä ficeistä välittyy ja se tapa kirjoittaa kertoo faktaa sen puolesta, että ne moni täälläkin mainostettu BoJere ficci on vanhemman naishenkilön kirjoittama. Ei siinä mitään pahaa ole, se vaan näkyy niistä.Mistä sitten oli kyse? Puhuttiin yhdestä ficcaajasta ja sitten ficeistä monikossa että mammojen kirjottamia.
Linkkaapa yksi tänne, muuten en usko.KB ficcejäkin löytyy miesten kirjoittamina, siitä puhuin.
Onko Tauski käynyt vääntämässä runon Bojanista?KB ficcejäkin löytyy miesten kirjoittamina, siitä puhuin.
Bojere mummoje käsitys intohimosta on 0/5.. Ekana voidaan käydä käsi kädessä Prismassa ja sitten survaistaan anaaliin saman reissun päätteeksi ja sitten keitetään perunat.
Sinä vaan, ei muut saa päässä täitä kasvamaanOnko Tauski käynyt vääntämässä runon Bojanista?
Voit mennä ihan itse etsimään, minä en linkittele yhtään mitään.Linkkaapa yksi tänne, muuten en usko.
Olen joskus huvikseni etsinyt, enkä löytänyt ainuttakaan. Todistustaakka on sinulle. Jos et linkitä, niin sellaista ei ole.Voit mennä ihan itse etsimään, minä en linkittele yhtään mitään.
Varsinkin kun on oikeat päähenkilöt....🫦Mulla ei ole fiksaatiota a naaliin niinkuin näillä BoJere mummoilla. Kunnon suikkarit ja rimmaus voi olla sitä kauneutta parhaimmillaan.
Odottaa siis aikansa ja ilmestyy taas droppaamaan tunnelmaa sopivassa kohtaa?En usko, että odottaa yhtään mitään, ei vaikuta reagoivan tuollaiseen mitenkään yleensä.
Itse olen lukenut monia, ihan ilman tunnuksiakin löytyy, enpä ole mitään linkittämistä jaksanut opetella, ehkä nimiä voisin etsiä, jos viitsin.Olen joskus huvikseni etsinyt, enkä löytänyt ainuttakaan. Todistustaakka on sinulle. Jos et linkitä, niin sellaista ei ole.