vierailija
En usko, että odottaa yhtään mitään, ei vaikuta reagoivan tuollaiseen mitenkään yleensä.Tarkotin sitä että se toivoo että muut kyselis siltä mitä noi sen käyttämät termit tarkottaa.
En usko, että odottaa yhtään mitään, ei vaikuta reagoivan tuollaiseen mitenkään yleensä.Tarkotin sitä että se toivoo että muut kyselis siltä mitä noi sen käyttämät termit tarkottaa.
On ongelma. Piimä laittaa topiksi on kuin laittaisi metsäkauriin lykkimään tiikeriä. Eikä verettömät tädit mitään ficcejä osaa kirjoittaa.
Makkaran tuomat mielleyhtymät.Mä syön makkaraa ja ajattelen Mårdista Kärtsän kainalossa
Itse kirjoittelette samaa, tilalla on vain P. Rinne, aika tekopyhää nytten.Tää on muuten pahin loukkaus, mitä voi Jerestä kirjoittaa. Kuvottava ajatus.
Nå jaa!Pimeetä pimeetä touhua tuon tosielämän ihmlsten elämien modifiointi. Tää koulukuntajako jakaa shippaajatkin. Niin tarinoita ne eivät kuitenkaan ole, että tilalle vois vaiĥtaa täysin fiktiivisen hahmon, kun se ei kutkuttas missään.
Neuroottiset ja jälkeenjääneet kahelit voimaantuu päähenkilöidensä voimasta, kun saavat käännellä ja väännellä ja laittaa niitä raskaaksin yms mielensä mukaan. Teini-iässä ok, sen jälkeen mielenterveysceissi tai sen oire.
Kuka ihmeen Rinne? Olet aivan sekaisin.Itse kirjoittelette samaa, tilalla on vain P. Rinne, aika tekopyhää nytten.
No siinä kyseisessä ficcisarjassa kylläkään ei kumpikaan K tai B ole raskaana, vaan Jere on saanut sen lapsensa balkanilaisen naisen kanssa, ennenkuin menee yksiin B:n kanssa.Nå jaa!
Ja tää kiinnostaa mua koska?🥱 Yhtä kiinnostavaa kuin jonkun pas.kalla.käynti.No siinä kyseisessä ficcisarjassa kylläkään ei kumpikaan K tai B ole raskaana, vaan Jere on saanut sen lapsensa balkanilaisen naisen kanssa, ennenkuin menee yksiin B:n kanssa.
Kuulostaa sai raalta.Hyviähän ne on olleet, ja näkee, että taustatyötä tehty ja asioita selvitetty, vaikkei kaikki mitään lemppareita ole ollutkaan, ainakin joku oli liian monimutkainen minun ymmärrykseen, jossa oli eri aikatasoja, mutta sehän on sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kiinni eli ois vain pitänyt lukea uudelleen ymmärtämiseen ja ne ei itselle myöskään uponneet ficit, joissa Jerellä se lapsi. Ja niin noissahan kyllä molemmin päin olleet noi asennot, ei mitään Jere bottom pakotusta ole ollut.
Pekka R. ja Jere P. seksuaalipakotustahan tänne joku on tunkemassa päivittäin, parhaani mukaan yritän poistella.Kuka ihmeen Rinne? Olet aivan sekaisin.
Ootko jotenkin vajaa? Siksi he tuuttaa niitä kahta kauheammin tänne uudestaan taukki.Pekka R. ja Jere P. seksuaalipakotustahan tänne joku on tunkemassa päivittäin, parhaani mukaan yritän poistella.
Raportoi kokemus!Täytyy testata noi suoerjuustot, oon tähän asti mennyt taffelilla, kiitti vinkistä![]()
BoJere ficcien kirjoittajat on selkeästi keski-iän ylittäneitä naisia ja valitettavasti se näkyy niissä ficeissä. Ei jatkoon.Ficcien haukkuminen nyt on aivan turhaa, kun selkeesti ole käsitystä asioista. AO3:ssa on tuplasti enemmän ficcejä muilta kuin tältä mainitulta. Turha hänen niskaan kaataa ficcivihaa. Yleisesti ottaen olen tykännyt hänen teksteistään. Etenkin vanhemmat ovat kivoja mutta uusimmista en ole saanut kiinni. Voipi olla myös mun hiipunut bojere fanitus.
🥱🥱🥱🥱 Se kuuluisa "vie koirasi jalkakäytälle pskalle, kun siellä on jo ennestään paljon pskoja" -argumenttiFiccien haukkuminen nyt on aivan turhaa, kun selkeesti ole käsitystä asioista. AO3:ssa on tuplasti enemmän ficcejä muilta kuin tältä mainitulta. Turha hänen niskaan kaataa ficcivihaa. Yleisesti ottaen olen tykännyt hänen teksteistään. Etenkin vanhemmat ovat kivoja mutta uusimmista en ole saanut kiinni. Voipi olla myös mun hiipunut bojere fanitus.
Neitsyt-Bojan Sergeyn ja Saulin opetuksessa.Kuunteleeko joku Saulia ja Sergeytä? Ovat huithapeleita, petyin heihin. Onneksi Bojan on kunnollinen ei toimisi tuolla tavoin. Hyi.
Pskasta tulee taidetta, jos se päätyy Kiasmaan näytille.🥱🥱🥱🥱 Se kuuluisa "vie koirasi jalkakäytälle pskalle, kun siellä on jo ennestään paljon pskoja" -argumentti
Omalta osalta voin sanoa ettei näin ole.BoJere ficcien kirjoittajat on selkeästi keski-iän ylittäneitä naisia ja valitettavasti se näkyy niissä ficeissä. Ei jatkoon.![]()
Eli sä oot sitten henkisesti mamma.Omalta osalta voin sanoa ettei näin ole.
Joillain on niin iso, ettei kyllä tulis mieleenikään. Pidän aina todellisuuden reunaehdot pelissä.. jatkan vain mahdollisia tapahtumakulkuja eteenpäinItse kirjoittelette samaa, tilalla on vain P. Rinne, aika tekopyhää nytten.
Siihen taidettiin jäädä. Mä jään ajatuksissanikin erittäin mielellåni siihen looppiin!!!!Muurin iso ja lämmin käsi vaeltelee irtonamun selkää pitkin. Tähänkö jäätiin? Niin paljon pskaa suollettu välissä, että kaikki kelvollinen hukkuu.
Mulla ei ole fiksaatiota a naaliin niinkuin näillä BoJere mummoilla. Kunnon suikkarit ja rimmaus voi olla sitä kauneutta parhaimmillaan.Joillain on niin iso, ettei kyllä tulis mieleenikään. Pidän aina todellisuuden reunaehdot pelissä.. jatkan vain mahdollisia tapahtumakulkuja eteenpäin
Jos seuraa twitteristejä ja tumppulaisia tajuaa että suurin osa on nuoria aikuisia. Ei kannata yleistää kaikkia johonkin mamma-keski-ikäinen kategoriaan.Eli sä oot sitten henkisesti mamma.