K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pimeetä pimeetä touhua tuon tosielämän ihmlsten elämien modifiointi. Tää koulukuntajako jakaa shippaajatkin. Niin tarinoita ne eivät kuitenkaan ole, että tilalle vois vaiĥtaa täysin fiktiivisen hahmon, kun se ei kutkuttas missään.

Neuroottiset ja jälkeenjääneet kahelit voimaantuu päähenkilöidensä voimasta, kun saavat käännellä ja väännellä ja laittaa niitä raskaaksin yms mielensä mukaan. Teini-iässä ok, sen jälkeen mielenterveysceissi tai sen oire.
Nå jaa!

vierailija
Hyviähän ne on olleet, ja näkee, että taustatyötä tehty ja asioita selvitetty, vaikkei kaikki mitään lemppareita ole ollutkaan, ainakin joku oli liian monimutkainen minun ymmärrykseen, jossa oli eri aikatasoja, mutta sehän on sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kiinni eli ois vain pitänyt lukea uudelleen ymmärtämiseen ja ne ei itselle myöskään uponneet ficit, joissa Jerellä se lapsi. Ja niin noissahan kyllä molemmin päin olleet noi asennot, ei mitään Jere bottom pakotusta ole ollut.
Kuulostaa sai raalta.

vierailija
Ficcien haukkuminen nyt on aivan turhaa, kun selkeesti ole käsitystä asioista. AO3:ssa on tuplasti enemmän ficcejä muilta kuin tältä mainitulta. Turha hänen niskaan kaataa ficcivihaa. Yleisesti ottaen olen tykännyt hänen teksteistään. Etenkin vanhemmat ovat kivoja mutta uusimmista en ole saanut kiinni. Voipi olla myös mun hiipunut bojere fanitus.

vierailija
Ficcien haukkuminen nyt on aivan turhaa, kun selkeesti ole käsitystä asioista. AO3:ssa on tuplasti enemmän ficcejä muilta kuin tältä mainitulta. Turha hänen niskaan kaataa ficcivihaa. Yleisesti ottaen olen tykännyt hänen teksteistään. Etenkin vanhemmat ovat kivoja mutta uusimmista en ole saanut kiinni. Voipi olla myös mun hiipunut bojere fanitus.
BoJere ficcien kirjoittajat on selkeästi keski-iän ylittäneitä naisia ja valitettavasti se näkyy niissä ficeissä. Ei jatkoon.👎

vierailija
🥱🥱🥱🥱 Se kuuluisa "vie koirasi jalkakäytälle pskalle, kun siellä on jo ennestään paljon pskoja" -argumentti

Yhteistyössä