vierailija
Eikä päästä, minulla vienyt monia viestejä ja sitten tuleekin kahteen kertaan se vastaus.Tää muuten päästää nyt kaiken läpi.
Eikä päästä, minulla vienyt monia viestejä ja sitten tuleekin kahteen kertaan se vastaus.Tää muuten päästää nyt kaiken läpi.
Jaahas siellä taas lähdetty matkimaanIhanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
Tumblr
Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love. It's where your interests connect you with your people.www.tumblr.com
Miltä vtun kaksikolta? Yöh nyt taas tätä sössö tystä.Ihanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
Tumblr
Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love. It's where your interests connect you with your people.www.tumblr.com
TooodelllaIsot miehet Kärtsän kanssa on hot🫠
Ihanat söpöliinit.Ihanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
Tumblr
Kuka ois sellainen iso mies, jonka kanssa collab ja kuuma musavideo?Tooodellla
Haaskalla taasJaahas siellä taas lähdetty matkimaan
Ei oo totta! Kumpikin on joskus syönyt popcornia!!! Ei voi olla! Tää on selvä merkki rakkaudesta!Ihanaa popcorn twinnausta kaksikoltamme taas
Tumblr
Miltä vtun kaksikolta? Yöh nyt taas tätä sössö tystä.
Onko nämä B/K shippaajat aikuisia ihmisiä?Miltä vtun kaksikolta? Yöh nyt taas tätä sössö tystä.
Mulle riittää P:n ja K:n yhdessä lukema seksitarina.Kuka ois sellainen iso mies, jonka kanssa collab ja kuuma musavideo?
Kirjoutusten perusteella monesti kyllä vaikuttavat alakoululaisilta tai uhmaikäisiltä hiekkalaatikolla.Onko nämä B/K shippaajat aikuisia ihmisiä?
Höpö höpöItse olen lukenut monia, ihan ilman tunnuksiakin löytyy, enpä ole mitään linkittämistä jaksanut opetella, ehkä nimiä voisin etsiä, jos viitsin.
Eli ketkä kirjoittajista on miehiä? Luen paljon bojereä enkä muista että ois tullut sellaisia vastaan.Itse olen lukenut monia, ihan ilman tunnuksiakin löytyy, enpä ole mitään linkittämistä jaksanut opetella, ehkä nimiä voisin etsiä, jos viitsin.
Ja toistensa korvaan, K: n pehmeä ääni... .....Mulle riittää P:n ja K:n yhdessä lukema seksitarina.
Ei mullekaan.Eli ketkä kirjoittajista on miehiä? Luen paljon bojereä enkä muista että ois tullut sellaisia vastaan.
Aina välillä satu keskeytyy kun K alkaa kihertämään.Ja toistensa korvaan, K: n pehmeä ääni... .....
Tää on totta, etten oikeasti osaa, en ole itse linkittänyt mihinkään mitään, en ole kokenut sen olevan tarpeellista juuri minun toimesta, eikä ole tarpeellista tiedon saantiin.Höpö höpö
Bojere täysin seksitön ja keinotekoinen teinilehden halvalla huitaistu jatkotarinaEi mullekaan.
En niitä ulkoa muista, voin yrittää etsiä, kun kerkeän.Eli ketkä kirjoittajista on miehiä? Luen paljon bojereä enkä muista että ois tullut sellaisia vastaan.
Missä vaiheessa pitää soittaa etsintäpartio pelastamaan arkiston uumenistaEn niitä ulkoa muista, voin yrittää etsiä, kun kerkeän.
Selvästi et tunne historiaaEi oo totta! Kumpikin on joskus syönyt popcornia!!! Ei voi olla! Tää on selvä merkki rakkaudesta!