K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toimiiko tää sivusto teillä? Mulla heittää erroria koko ajan eikä anna lainata viestiä.

Sitten asiaan: Ficit eivät kyllä ole kirjallisuutta. Lähinnä ne ovat kirjoitelmia ja yleensä aika lapsellisia ja masentavan huonoja.

vierailija
Toimiiko tää sivusto teillä? Mulla heittää erroria koko ajan eikä anna lainata viestiä.

Sitten asiaan: Ficit eivät kyllä ole kirjallisuutta. Lähinnä ne ovat kirjoitelmia ja yleensä aika lapsellisia ja masentavan huonoja.
Erroria näyttää ja käy hitaalla. Ja samaa mieltä ficeistä, ei mitään tekemistä kirjallisuuden kanssa.

vierailija
Herää vielä kysymys, miksi se ukkokööri homoili puheissaan pipolätkässä. Ne jututhan oli yhtä gay kontenttia. Ei sen Esko Jonkun ohjelmissakaan oo ennen homoiltu.

Oliko se joku sovittu kuitti Käärijän ympärillä vellovaan piimäshippiin vai sitten ihan jotain muuta? Viekö Käärijä läsnäolollaan jutut tommoseen ihme rajankäyntiin

vierailija

Siis itse ainakin puhuin kirjoista, joita henkilö on siis aiemmin elämässään kirjoittanut, toki tiedossa, että ficit on eri asia.

vierailija
Noi sen ficit ei ole kivoja nähnytkään. Samanlaista roskaa kuin muutkin, mutta omahyväisyydellä kuorrutettuna.
Hyviähän ne on olleet, ja näkee, että taustatyötä tehty ja asioita selvitetty, vaikkei kaikki mitään lemppareita ole ollutkaan, ainakin joku oli liian monimutkainen minun ymmärrykseen, jossa oli eri aikatasoja, mutta sehän on sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kiinni eli ois vain pitänyt lukea uudelleen ymmärtämiseen ja ne ei itselle myöskään uponneet ficit, joissa Jerellä se lapsi. Ja niin noissahan kyllä molemmin päin olleet noi asennot, ei mitään Jere bottom pakotusta ole ollut.

vierailija
Hyviähän ne on olleet, ja näkee, että taustatyötä tehty ja asioita selvitetty, vaikkei kaikki mitään lemppareita ole ollutkaan, ainakin joku oli liian monimutkainen minun ymmärrykseen, jossa oli eri aikatasoja, mutta sehän on sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kiinni eli ois vain pitänyt lukea uudelleen ymmärtämiseen ja ne ei itselle myöskään uponneet ficit, joissa Jerellä se lapsi. Ja niin noissahan kyllä molemmin päin olleet noi asennot, ei mitään Jere bottom pakotusta ole ollut.
Vttu nää on pimeitä. Oikeen lapsi.

vierailija
Et ole tosissasi, onko tähän pokeen jo lapsetkin sekoitettu😳

vierailija
Ficcit on tarinoita. Ei mielestäni ole erikoista jos on tarina, jossa heillä on perhe tai jommalla kummalla lapsia. Ne ei tosin yleensä olekaan mitään panoficcejä silloin. Ihan samalla tavalla on tarinoita strippareista, sugar daddyistä, seksityöntekemisesti ja niin edelleen.

Yhteistyössä