vierailija
Ja Kärdehän tykkääJos pyöreistä tädeistä tykkää.

Ja Kärdehän tykkääJos pyöreistä tädeistä tykkää.
Erroria näyttää ja käy hitaalla. Ja samaa mieltä ficeistä, ei mitään tekemistä kirjallisuuden kanssa.Toimiiko tää sivusto teillä? Mulla heittää erroria koko ajan eikä anna lainata viestiä.
Sitten asiaan: Ficit eivät kyllä ole kirjallisuutta. Lähinnä ne ovat kirjoitelmia ja yleensä aika lapsellisia ja masentavan huonoja.
En oo lukenu, mutta Kärde varmaan piimälle bottomina. Of courseNoi sen ficit ei ole kivoja nähnytkään. Samanlaista roskaa kuin muutkin, mutta omahyväisyydellä kuorrutettuna.
Ei kai se asento nyt näissä se ongelma ole. Vaan se, että ne on paskasti kirjoitettuja.En oo lukenu, mutta Kärde varmaan piimälle bottomina. Of course
On ongelma. Piimä laittaa topiksi on kuin laittaisi metsäkauriin lykkimään tiikeriä. Eikä verettömät tädit mitään ficcejä osaa kirjoittaa.Ei kai se asento nyt näissä se ongelma ole. Vaan se, että ne on paskasti kirjoitettuja.
Niissä ei oo muuta ongelmaa kuin täysin ponneton ficcipari kärdelleEi kai se asento nyt näissä se ongelma ole. Vaan se, että ne on paskasti kirjoitettuja.
Siis itse ainakin puhuin kirjoista, joita henkilö on siis aiemmin elämässään kirjoittanut, toki tiedossa, että ficit on eri asia.Toimiiko tää sivusto teillä? Mulla heittää erroria koko ajan eikä anna lainata viestiä.
Sitten asiaan: Ficit eivät kyllä ole kirjallisuutta. Lähinnä ne ovat kirjoitelmia ja yleensä aika lapsellisia ja masentavan huonoja.
Hyviähän ne on olleet, ja näkee, että taustatyötä tehty ja asioita selvitetty, vaikkei kaikki mitään lemppareita ole ollutkaan, ainakin joku oli liian monimutkainen minun ymmärrykseen, jossa oli eri aikatasoja, mutta sehän on sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kiinni eli ois vain pitänyt lukea uudelleen ymmärtämiseen ja ne ei itselle myöskään uponneet ficit, joissa Jerellä se lapsi. Ja niin noissahan kyllä molemmin päin olleet noi asennot, ei mitään Jere bottom pakotusta ole ollut.Noi sen ficit ei ole kivoja nähnytkään. Samanlaista roskaa kuin muutkin, mutta omahyväisyydellä kuorrutettuna.
Vttu nää on pimeitä. Oikeen lapsi.Hyviähän ne on olleet, ja näkee, että taustatyötä tehty ja asioita selvitetty, vaikkei kaikki mitään lemppareita ole ollutkaan, ainakin joku oli liian monimutkainen minun ymmärrykseen, jossa oli eri aikatasoja, mutta sehän on sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kiinni eli ois vain pitänyt lukea uudelleen ymmärtämiseen ja ne ei itselle myöskään uponneet ficit, joissa Jerellä se lapsi. Ja niin noissahan kyllä molemmin päin olleet noi asennot, ei mitään Jere bottom pakotusta ole ollut.
Et ole tosissasi, onko tähän pokeen jo lapsetkin sekoitettuHyviähän ne on olleet, ja näkee, että taustatyötä tehty ja asioita selvitetty, vaikkei kaikki mitään lemppareita ole ollutkaan, ainakin joku oli liian monimutkainen minun ymmärrykseen, jossa oli eri aikatasoja, mutta sehän on sitten vain omasta rajoittuneisuudestani kiinni eli ois vain pitänyt lukea uudelleen ymmärtämiseen ja ne ei itselle myöskään uponneet ficit, joissa Jerellä se lapsi. Ja niin noissahan kyllä molemmin päin olleet noi asennot, ei mitään Jere bottom pakotusta ole ollut.
Siis kuvitelussa tarinassa on lapsi haloo.Et ole tosissasi, onko tähän pokeen jo lapsetkin sekoitettu
Ai aikuisviihdetarinoissa on ok olla lapsi mukana, hyi hele.Siis kuvitelussa tarinassa on lapsi haloo.
No shit SherlockSiis kuvitelussa tarinassa on lapsi haloo.
Siis ei lapsi missään seksissä ole mukana, mitä ihmettä? Perhe-elämän kuvausta, onko jotenkin erikoista että homolla tai bi:llä voi olla lapsi vai.Ai aikuisviihdetarinoissa on ok olla lapsi mukana, hyi hele.
Muuten vaan v u n sekopäistä touhua perheellistellä/sairastutella todellisia ihmisiä näissä pikku kirjoitelmissa. Kertoo jotain arvostuksesta. HyiSiis ei lapsi missään seksissä ole mukana, mitä ihmettä? Perhe-elämän kuvausta, onko jotenkin erikoista että homolla tai bi:llä voi olla lapsi vai.
Onhan nekin tavallaan kirjallisuuden laji, googlettamalla ei ainakaan löytynyt poissulkevaa, etteikö olisi.Ficit ei ole kirjallisuutta.