Naulan kantaan! Ja varmaan se toivoo että joku kysyis siltä mitä se tarkottaa, jotta se vois sitten muita parempana kertoa...Ei mitään hajua. JM vaikuttaa muutenkin olevan aika omissa harhoissaan.
TODELLAKIN!Mä odotan samoja fawn-syytteitä sitten myös jos K suostuu kaveripalveluksena tekemään sen yhteisbiisin JO kanssa, se jos mikä olis vain ja ainoastaan kavereiden miellyttämistä
Koska tää palsta meni pilalle muutama kk sitten. Ota sinäkin fazerin sinistä murheeseen!Miksi ette puhu enää päähenkilöistä vaan kanssauskovaisistanne?
Ok, mä otan. Otinkin jo juustonaksuja. Namm!!!!Koska tää palsta meni pilalle muutama kk sitten. Ota sinäkin fazerin sinistä murheeseen!
Miehet ei jaksaneet näitä vanhoja piikojaHuomaa, että miehet on kadonnu täältä!
Onko sulla taffelia vai estrellaa?Ok, mä otan. Otinkin jo juustonaksuja. Namm!!!!
Tää on muuten pahin loukkaus, mitä voi Jerestä kirjoittaa. Kuvottava ajatus.En oo lukenu, mutta Kärde varmaan piimälle bottomina. Of course
Estrella, aina nykyisin. Taffel naksut maistuu valitettavasti seinäpurulta Superjuuustojen jälkeenOnko sulla taffelia vai estrellaa?
Sano muutaTää on muuten pahin loukkaus, mitä voi Jerestä kirjoittaa. Kuvottava ajatus.
Täytyy testata noi suoerjuustot, oon tähän asti mennyt taffelilla, kiitti vinkistäEstrella, aina nykyisin. Taffel naksut maistuu valitettavasti seinäpurulta Superjuuustojen jälkeen
Höpö höpö, ei ole vastannut yhtään mitään typeriin kyselyihin.Naulan kantaan! Ja varmaan se toivoo että joku kysyis siltä mitä se tarkottaa, jotta se vois sitten muita parempana kertoa...
Sekä aidot että mammojen vetämät roolit.Huomaa, että miehet on kadonnu täältä!
Onks Vati JM:n toinen nimimerkki?Jos ei ole itse niin on se "vati". Ei uskalla avata suutaan kylläkään.
Oikeita ei ole koskaan ollutkaan tässä ketjussa.Sekä aidot että mammojen vetämät roolit.
Ei liity varsinaisesti miehiin mitenkään, mut muutenkin tää ketju on hiljentynyt. Minusta vaikuttaa siltä, et komposti discordin väki on lopettanut kirjoittamisen täällä kokonaan? Vain tosishippaajat ja muutama Anna-Liisa vääntää täällä enää keskenään?Huomaa, että miehet on kadonnu täältä!
Ovat näiden nimimerkillisten faneja ilmeisesti.Miksi ette puhu enää päähenkilöistä vaan kanssauskovaisistanne?
Tarkotin sitä että se toivoo että muut kyselis siltä mitä noi sen käyttämät termit tarkottaa.Höpö höpö, ei ole vastannut yhtään mitään typeriin kyselyihin.
Älä oikeasti jaksa, toi sun miesten jahtaus on tosi naurettavaa. Näitä miehiä on tavattu ihan kasvokkain luonnossa, joten olet väärässä. Et vaan millään pysty hyväksymään sitä, että heistä suurin osa ei ollut K&B shippareita.Oikeita ei ole koskaan ollutkaan tässä ketjussa.
Just tää.Älä oikeasti jaksa, toi sun miesten jahtaus on tosi naurettavaa. Näitä miehiä on tavattu ihan kasvokkain luonnossa, joten olet väärässä. Et vaan millään pysty hyväksymään sitä, että heistä suurin osa ei ollut K&B shippareita.