K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miks tänne tullaan heti kyselemään? En usko että täältä kukaan eiköhän se oo joku ihan muu
Olen tämän ketjun ”vakkareita”. Olisi vaan mielenkiintoista kuulla, että miksi joku poistaa niitä. Olet varmaan oikeassa sen suhteen, että poistelija tuskin käy täällä ja jos käy, niin on varmaan se sama tyyppi, joka poistattaa Aaapon 🍑 viestejä.🤣
 
vierailija
Kiitosta vaan ja sama tänne. Käyn täällä ja siellä ja tuolla, ja kaikista huonoin taso on kyllä täällä.
Jos ette kuitenkaan tänne tulis heti syyttelemään. Täällä ainakin on ollut hyvä meininki ja tuskin täältä ainakaan vakiopalstalainen on siellä käynyt poistelemassa. Eiköhän se ole joku ei vakiopalstalainen tai sellainen joka ei esim täällä ole
 
vierailija
Jos ette kuitenkaan tänne tulis heti syyttelemään. Täällä ainakin on ollut hyvä meininki ja tuskin täältä ainakaan vakiopalstalainen on siellä käynyt poistelemassa. Eiköhän se ole joku ei vakiopalstalainen tai sellainen joka ei esim täällä ole
Mä en tullutkaan syyttelemään. Käyn kaikkialla ja ärsyttää vaan että heti haukutaan vauvan ketjua, jossa on ollut hyvä meno lukuunottamatta tätä poistelijaa. Enkä usko että se kukaan vakkarikirjoittelija olisi, tai vakiotrolli korkeintaan, joka haluaa ärsyttää ihmisiä.
 
vierailija
Mä en tullutkaan syyttelemään. Käyn kaikkialla ja ärsyttää vaan että heti haukutaan vauvan ketjua, jossa on ollut hyvä meno lukuunottamatta tätä poistelijaa. Enkä usko että se kukaan vakkarikirjoittelija olisi, tai vakiotrolli korkeintaan, joka haluaa ärsyttää ihmisiä.
Miten se eroaa siitä, että vauvalla haukutaan kompostia, kun täälläkin on ollut hyvä meno. Jos vaan voitaisiin lopettaa tää palstojen vastakkainasettelu, kun aika moni seilailee molemmissa
 
vierailija
Eikö vauvalta ole poistuneet ficit aina. Muistan kun niitä viime kesänäkin otettiin talteen ja ficcikeskustelu käytiin aina puutarhassa kun vauvalla alkoi joku valittaa ja sabotoida.
 
vierailija
Niinpä, en ymmärrä tuota teemaa. Huumoria tietysti, mutta ei mukavaa tuo komentelu. Oli se sitten tehty lempeästi tai muulla tavalla.
Onneksi K ei yritäkään miellyttää kaikkia. Toiset tykkää, toiset ei, ja niille ei-tykkääjille on paljon muutakin tarjolla. Minä kuulun siihen onnekkaaseen tykkääjien joukkoon, joka saa suurta iloa K:n & H:n keskinäisistä hölmöilyistä. Ihan heidän huumoripostaustensa innoittamana ostin of-kalenterinkin, eikä tarvinnut katua!
 
vierailija
Kuulostaa tuo mun korvaan panostukselta kun oot kuitenkin pidempään (?) jonottanut. Mulla oli EE kummallekin Kultsan keikalle enkä päässyt eturiviin. En siis jonottanut kuin 15 min niin siitä johtuu. Ja Ruississa siirryin Telttalavan eteen heti kun Alok lopetti niin siellä oli jo 10 riviä porukkaa ainakin keskellä mihin jäin.
Juuri näin. Mä olin Ruississa jonottamassa jo vajaat 1h ennen Alokia ja pääsin noin riviin 5, tosin halusin aika keskelle.
 

Yhteistyössä