Siellähän se on piilossa Of, ei ole pakko tilata vai pelkkä keskusteluko haittaa?K:ssa olisi ollut niin paljon potentiaalia tehdä ihan fiksu ja asiallinen, silti äärettömän suosittu ura. Jotenkin käsittämätön valinta. Ja nämä reaktiot alleviivaa sitä järjetöntä kuilua, mikä erilaisten ajatusmaailmojen välillä nykyään on. Silmiä avaavaa, että jotkut oikeasti kokee tuon olevan jotenkin positiivista ja ihailtavaa toimintaa. Osalle ihmisistä ei tyyli, sivistys ja yksityisyys merkitse nykyään mitään. Ja jos kritisoi, niin on ahdasmielinen heitteri. Niinhän se lopulta kääntyy, että K muistetaan parhaiten tästä kuvastosta, mikä ei ole mikään meriitti. Kuka tahansa voi julkaista tuollaista, mutta kuka tahansa ei voi tehdä sitä kaikkea muuta, mitä hän on saavuttanut. Olisi kannattanut keskittyä siihen.
Mä luulen että aika harva loppujen lopuksi tietää sen porkkanakuvastosta, mutta sen sijaan noi sinänsä tyhmät lippugatet voi jäädä elämään. Se voi K:n roolissa olla vaikka kuinka tyhmä, mutta jerenä kannattaisi pysyä kartalla arkaluontoisista asioista ja miettiä tarkasti mitä niistä haluaa lavapersoonansa kautta sörkkiä.K:ssa olisi ollut niin paljon potentiaalia tehdä ihan fiksu ja asiallinen, silti äärettömän suosittu ura. Jotenkin käsittämätön valinta. Ja nämä reaktiot alleviivaa sitä järjetöntä kuilua, mikä erilaisten ajatusmaailmojen välillä nykyään on. Silmiä avaavaa, että jotkut oikeasti kokee tuon olevan jotenkin positiivista ja ihailtavaa toimintaa. Osalle ihmisistä ei tyyli, sivistys ja yksityisyys merkitse nykyään mitään. Ja jos kritisoi, niin on ahdasmielinen heitteri. Niinhän se lopulta kääntyy, että K muistetaan parhaiten tästä kuvastosta, mikä ei ole mikään meriitti. Kuka tahansa voi julkaista tuollaista, mutta kuka tahansa ei voi tehdä sitä kaikkea muuta, mitä hän on saavuttanut. Olisi kannattanut keskittyä siihen.
No K:han nimenomaan ei sanonut asiaan oikein mitään eli en tiedä I love you eli hyvinhän se meni.Mä luulen että aika harva loppujen lopuksi tietää sen porkkanakuvastosta, mutta sen sijaan noi sinänsä tyhmät lippugatet voi jäädä elämään. Se voi K:n roolissa olla vaikka kuinka tyhmä, mutta jerenä kannattaisi pysyä kartalla arkaluontoisista asioista ja miettiä tarkasti mitä niistä haluaa lavapersoonansa kautta sörkkiä.
No siitä nimenomaan ne videot jää pyörimään missä se sanoo ettei tiedä koko asiasta mitään. Sehän tässä kränää aiheuttaa että se väittää olevansa tietämätön, kun kukaan ei oikeasti ole. Sen sijaan se voisi jättää kyseisen lipun huomiotta. Ei se kuitenkaan koskaan kaikkia lippuja pysty kommentoimaan niin valkkaisi sitten ne joista ei tule paskaa niskaan. Jostain syystä sillä on jo venäjämielisen maine, mikä tuntuu näin suomalaisesta aika hullulta, ja nää jutut tukee sen israelmyönteistä mainetta, joka sekin on ihan älytön. Tabuja saa toki ravistella, mutta maailmanpoliittisissa kysymyksissä pitäisi olla joko todella tarkasti kartalla kaikista vivahteista tai sitten pysyä niistä totaalisesti erossa.No K:han nimenomaan ei sanonut asiaan oikein mitään eli en tiedä I love you eli hyvinhän se meni.
Juuri näin!No siitä nimenomaan ne videot jää pyörimään missä se sanoo ettei tiedä koko asiasta mitään. Sehän tässä kränää aiheuttaa että se väittää olevansa tietämätön, kun kukaan ei oikeasti ole. Sen sijaan se voisi jättää kyseisen lipun huomiotta. Ei se kuitenkaan koskaan kaikkia lippuja pysty kommentoimaan niin valkkaisi sitten ne joista ei tule paskaa niskaan. Jostain syystä sillä on jo venäjämielisen maine, mikä tuntuu näin suomalaisesta aika hullulta, ja nää jutut tukee sen israelmyönteistä mainetta, joka sekin on ihan älytön. Tabuja saa toki ravistella, mutta maailmanpoliittisissa kysymyksissä pitäisi olla joko todella tarkasti kartalla kaikista vivahteista tai sitten pysyä niistä totaalisesti erossa.
Ai että se jotenkin säilyttää sen arvostuksen, kun ei itse tilaa kanavaa. Voi taivas. Kyllä se arvostus syntyy siitä, mitä artisti tekee, enkä minä. Se haittaa, että tiedän hänen tekevän niin, harkitusti, julkisesti, ihmisiä rahastaen, osana "uraansa". Kyllä ihmisen toiminnan kunnioitettavuus mitataan ihan koko paketin osalta.Siellähän se on piilossa Of, ei ole pakko tilata vai pelkkä keskusteluko haittaa?
Höpö höpö, eihän se tanssikaan jäänyt.No siitä nimenomaan ne videot jää pyörimään missä se sanoo ettei tiedä koko asiasta mitään. Sehän tässä kränää aiheuttaa että se väittää olevansa tietämätön, kun kukaan ei oikeasti ole. Sen sijaan se voisi jättää kyseisen lipun huomiotta. Ei se kuitenkaan koskaan kaikkia lippuja pysty kommentoimaan niin valkkaisi sitten ne joista ei tule paskaa niskaan. Jostain syystä sillä on jo venäjämielisen maine, mikä tuntuu näin suomalaisesta aika hullulta, ja nää jutut tukee sen israelmyönteistä mainetta, joka sekin on ihan älytön. Tabuja saa toki ravistella, mutta maailmanpoliittisissa kysymyksissä pitäisi olla joko todella tarkasti kartalla kaikista vivahteista tai sitten pysyä niistä totaalisesti erossa.
Siinä tyypillinen vastaus, jolla yritetään sivuuttaa varsinainen ongelma. Jos minä ja naapuri emme tilaa, K n toiminta ja valinnat ei siitä miksikään muutu.Siellähän se on piilossa Of, ei ole pakko tilata vai pelkkä keskusteluko haittaa?
Miksi ne siis pitäisi muuttua? Eli mikä se ongelma on?Siinä tyypillinen vastaus, jolla yritetään sivuuttaa varsinainen ongelma. Jos minä ja naapuri emme tilaa, K n toiminta ja valinnat ei siitä miksikään muutu.
"Julkisesti, ihmisiä rahastaen"? Kai ymmärrät Of toimintaperiaatteet? Niitä kuvia pääsee katsomaan vain jos itse omasta halustaan ja vapaaehtoisesti maksaa, ei ketään sinne pakoteta. Ei siis avoimesti julkista, ei ihmisiä heidän tahtomattaan rahasteta.Ai että se jotenkin säilyttää sen arvostuksen, kun ei itse tilaa kanavaa. Voi taivas. Kyllä se arvostus syntyy siitä, mitä artisti tekee, enkä minä. Se haittaa, että tiedän hänen tekevän niin, harkitusti, julkisesti, ihmisiä rahastaen, osana "uraansa". Kyllä ihmisen toiminnan kunnioitettavuus mitataan ihan koko paketin osalta.
Käytännössä kyllä, koska moni ei haluaisi maksaa, mutta on niin syvällä suossa, että haluaa silti nähdä tuon laaduttoman tekeleen."Julkisesti, ihmisiä rahastaen"? Kai ymmärrät Of toimintaperiaatteet? Niitä kuvia pääsee katsomaan vain jos itse omasta halustaan ja vapaaehtoisesti maksaa, ei ketään sinne pakoteta. Ei siis avoimesti julkista, ei ihmisiä heidän tahtomattaan rahasteta.
Mut mammat maksaa! Mammoillahan sitä ylimääräistä rahaa on, ei millään nuorilla Kärtsä-faneilla. Hyvän rahastuskeinon on keksinyt herra Pöyhönen.Typerä jätkä mikä typerä. Nyt kun alkaa olla antanu periksi läskiintymiselle niin yrittää repiä irtopointseja edes jostain
Venäjänmielisen maine ei todellakaan ole mikään ihme, jos on venäläinen tyttis ja fanittaa julkisesti venäläistä bändiä. Ei siihen muuta tarvita.No siitä nimenomaan ne videot jää pyörimään missä se sanoo ettei tiedä koko asiasta mitään. Sehän tässä kränää aiheuttaa että se väittää olevansa tietämätön, kun kukaan ei oikeasti ole. Sen sijaan se voisi jättää kyseisen lipun huomiotta. Ei se kuitenkaan koskaan kaikkia lippuja pysty kommentoimaan niin valkkaisi sitten ne joista ei tule paskaa niskaan. Jostain syystä sillä on jo venäjämielisen maine, mikä tuntuu näin suomalaisesta aika hullulta, ja nää jutut tukee sen israelmyönteistä mainetta, joka sekin on ihan älytön. Tabuja saa toki ravistella, mutta maailmanpoliittisissa kysymyksissä pitäisi olla joko todella tarkasti kartalla kaikista vivahteista tai sitten pysyä niistä totaalisesti erossa.
Käy muutenkin täällä lähes päivittäin, ei mitään uutta.Aito kuulemma riehuu vauvalla. Hänet toivotettiin tänne.
Kyllä sitä taitaa nuoretkin ostaa, ne ketkä haluaa.Mut mammat maksaa! Mammoillahan sitä ylimääräistä rahaa on, ei millään nuorilla Kärtsä-faneilla. Hyvän rahastuskeinon on keksinyt herra Pöyhönen.