mistäs tiedät (hehehheheheheh)Onneks en oo samalla työpaikalla kuin sinä.
Puhe oli perehtyä kaksikon väleihin, ei tän Käärijän epäkiinnostavaan aiempaan uraan.Se mikä on sinusta mautonta, on joidenkin mielestä vain hauskaa. Sitä paitsi et ihan oikeasti tarpeeksi hyvin perehtynyt. Pysy nyt vaan hyvä ihminen kaukana Kärtsän tuottamasta sisällöstä ja keikoilta, säästyt paljolta sitten. Kärtsä on hahmo ja ihminen sen takana on silti ihana. Tämä kombo on se, mikä kiinnostaa. Ei ole toista ilman toista.
Ehei. Vaan hellää nuolemista!Jaa persereijän venytystä?
Et ainakaan samassa vuorossa. Se riittää. Sä teet "työpaiviä" mä "työ-öitä". Lällällää pikku peräruiske!mistäs tiedät (hehehheheheheh)
Paska maistuu hyvältä sulle?Ehei. Vaan hellää nuolemista!
Kiitos. Noi jutut ovat olleet viime aikoina oikeasti ihan omaa luokkaansa.Sinä kirjoitit mm. näin:
Ei se sitä muuta että näen, että osa ihmisistä on noin tyhmiä, hirveitä ja kamalia. Tap*pakaa (ilman tähteä) itsenne, niin mun olo paranee.
Olen tehnyt nyt sinusta nettivinkin viranomaisille, ehkä viimein saat kauan tarvitsemaasi a p ua.
Eikö nönnönnöö ole enää muodissa?Et ainakaan samassa vuorossa. Se riittää. Sä teet "työpaiviä" mä "työ-öitä". Lällällää pikku peräruiske!
P*ska maistuu hyvältä sulle?Ehei. Vaan hellää nuolemista!
Eikö nönnönnöö ole enää muodissa?
Se etäisyyden ottaminen oli hyvä ja asiallinen neuvo. Sinä sensijaan saatoit tehdä rikoksen.Niin, reaktiona siihen, kun joku kehotti ottamaan etäisyyttä. Sanoin, että ei se vaikuta mihinkään. Se vaikuttaisi, että joko t*pat itsesi, painut vittuun tai nouset avaruusluotaimeen, joka ei enää palaa maapallolle.
Oijoi, kiihotu ja huuda turvamiestä apuun!Se etäisyyden ottaminen oli hyvä ja asiallinen neuvo. Sinä sensijaan saatoit tehdä rikoksen.
Onko sun perse aina paskassa? Hyi sua, pikku kakkapylly!P*ska maistuu hyvältä sulle?
Hae ihan vaan ittelles, noiden porkkanajuttujen perusteella tarviit sitä, kipeästi.Apua on jo pyydetty. Sinulle. Toivottavasti saat tarvitsemasi tuen jotain kautta.
No ei saa. Lehdistöllä on oma säädös jonka mukaan juttuja jotka nolaisivat kohteensa liikaa, jos tämä ei varsinaisesti perseile tehdessään niitä, ei julkaista.Onko täällä ketään selväjärkistä enää paikalla? Mua alkoi vähän jänskättämään että joko saadaan porkkanan eka iltapska- tai numerolehtijuttu onlyfanssin tiimoilta tällä kierroksella?
Siksi Kärtsästä ei kohta muutenkaan enää kirjoiteta.No ei saa. Lehdistöllä on oma säädös jonka mukaan juttuja jotka nolaisivat kohteensa liikaa, jos tämä ei varsinaisesti perseile tehdessään niitä, ei julkaista.
Kuule keltainen lehdistö suorastaan nauttii julkkujen nolaamisesta. Mitään noloa kivassa pikku vihanneksessa söpöjen poskien väliin tungettuna ei tosin ole.No ei saa. Lehdistöllä on oma säädös jonka mukaan juttuja jotka nolaisivat kohteensa liikaa, jos tämä ei varsinaisesti perseile tehdessään niitä, ei julkaista.
Jos puutut asiaan niin saat vastauksia, niinhän se menee. Se meni kylläkin niin päin, että minä vastasin sinun viestiisi, joten minun takiani et joutunut asiaan sekaantumaan. Aiemmat kirjoittajat olivat muita.Sinähän et tiedä mitään siitä, mitkä täällä ovat minun tarinoitani. Tänään sairasvuoteelta olen niitä kirjoittanut kymmeniä, eikä yhdessäkään ollut mitään shippaukseen liittyvää ennen kuin tulit tänne päsmenteeraamaan. En myöskään itse shippaa, eli ihan vain tuosta sääntöasiasta lähdin huvikseni höpöttämään, kun näkyy aiheuttavan niin kiehtovaa hampaidenkiristelyä.
Mitäs tuo sun mielestä sitten oikein on? Eikö tuo ole lähes kirjaimellisesti perseilyäNo ei saa. Lehdistöllä on oma säädös jonka mukaan juttuja jotka nolaisivat kohteensa liikaa, jos tämä ei varsinaisesti perseile tehdessään niitä, ei julkaista.
Etkö pese takapuoltasi, senkin tuhma pikku kakkapylly?P*ska maistuu hyvältä sulle?
Suukin pitäisi välillä tuolta putsata vähintään saippualla.Etkö pese takapuoltasi, senkin tuhma pikku kakkapylly?