K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se mikä on sinusta mautonta, on joidenkin mielestä vain hauskaa. Sitä paitsi et ihan oikeasti tarpeeksi hyvin perehtynyt. Pysy nyt vaan hyvä ihminen kaukana Kärtsän tuottamasta sisällöstä ja keikoilta, säästyt paljolta sitten. Kärtsä on hahmo ja ihminen sen takana on silti ihana. Tämä kombo on se, mikä kiinnostaa. Ei ole toista ilman toista.
Puhe oli perehtyä kaksikon väleihin, ei tän Käärijän epäkiinnostavaan aiempaan uraan.
 
vierailija
Minä, minä, minä, minä.... Älä nyt oikeasti enää jaksa. Ota lääkkeet tai vaikka viinaa ja tee välillä jotain muuta.

Kato vaikka sinne takarööriin ihan ensimmäisenä, ettei vaan olis vahingossa unohtunut sinne koko vuoden porkkanavarastot. Sitten ehkä ymmärtäisin ton pahan olon määrän.
 
vierailija
Onko täällä ketään selväjärkistä enää paikalla? Mua alkoi vähän jänskättämään että joko saadaan porkkanan eka iltapska- tai numerolehtijuttu onlyfanssin tiimoilta tällä kierroksella?
 
vierailija
Onko täällä ketään selväjärkistä enää paikalla? Mua alkoi vähän jänskättämään että joko saadaan porkkanan eka iltapska- tai numerolehtijuttu onlyfanssin tiimoilta tällä kierroksella?
No ei saa. Lehdistöllä on oma säädös jonka mukaan juttuja jotka nolaisivat kohteensa liikaa, jos tämä ei varsinaisesti perseile tehdessään niitä, ei julkaista.
 
vierailija
Sinähän et tiedä mitään siitä, mitkä täällä ovat minun tarinoitani. Tänään sairasvuoteelta olen niitä kirjoittanut kymmeniä, eikä yhdessäkään ollut mitään shippaukseen liittyvää ennen kuin tulit tänne päsmenteeraamaan. En myöskään itse shippaa, eli ihan vain tuosta sääntöasiasta lähdin huvikseni höpöttämään, kun näkyy aiheuttavan niin kiehtovaa hampaidenkiristelyä.
Jos puutut asiaan niin saat vastauksia, niinhän se menee. Se meni kylläkin niin päin, että minä vastasin sinun viestiisi, joten minun takiani et joutunut asiaan sekaantumaan. Aiemmat kirjoittajat olivat muita.
 

Yhteistyössä