vierailija
Oliko siinä joku alasti?Eiks ollut joku video jossa B on laittavinaan munia jonkun (Juren?) pyllyyn? Ihan samanlainen huumorintaju Blläkin on.
Oliko siinä joku alasti?Eiks ollut joku video jossa B on laittavinaan munia jonkun (Juren?) pyllyyn? Ihan samanlainen huumorintaju Blläkin on.
Ei taida olla B:tä siinä videossa? Linkkaa, jos löydät.Ihan varmasti on, eihän heillä muuten niin hyvin synkkaisi jos ei olisi.
Etkö tosiaan näe eroa. Sehän oli elokuvarooli.Rahaa se Bojankin siitä run kkauksesta sai. Ja palstailijat kiihottuivat. Ho ro mikä ho ro.
Miksi on vähemmän inhottavaa runkata rahasta jonkun muun käskystä, kuin laittaa porkkana pyllyyn omasta halusta ja rahasta? Jälkimmäisessä oli sentään huumoriaspekti mukana, ensimmäinen kuvasi nimenomaan seksuaalista tekoa.No musta ainakin Bojanin muna-juttu oli täysin eri asia. Hänellä oli vaatteet päällä ja se liittyi kivessyövän valistuskampanjaan. Runkkaus taas oli lyhyt kohtaus jonkun muun käsikirjoittamassa elokuvassa.
Samaan huumoriin perustuu molemmat.Oliko siinä joku alasti?
Näyttelyähän se Kärtsän kuvakin on.Etkö tosiaan näe eroa. Sehän oli elokuvarooli.
Eiks ollut joku video jossa B on laittavinaan munia jonkun (Juren?) pyllyyn? Ihan samanlainen huumorintaju Blläkin on.
Kaksi täysin eri asiaa. Koitahan nyt edes vähän skarpata.Miksi on vähemmän inhottavaa runkata rahasta jonkun muun käskystä, kuin laittaa porkkana pyllyyn omasta halusta ja rahasta? Jälkimmäisessä oli sentään huumoriaspekti mukana, ensimmäinen kuvasi nimenomaan seksuaalista tekoa.
Minusta nuo kaksi asiaa eivät eroa moraalisesti katsottuna toisistaan. Mutta vain Kärtsä saa sinulta kritiikkiä ja pskaa niskaan. En ymmärrä miksi.Kaksi täysin eri asiaa. Koitahan nyt edes vähän skarpata.
En tajua mistä tällainen käsitys on tullut. Täällä on ihan sama pyrkimys hyvään meininkiin kuin muissakin ketjuissa.Tämä on komposti, ei täällä kuulu olla mukava ilmapiiri.
Höpö höpö et edes tiedä minusta mitään.Minusta nuo kaksi asiaa eivät eroa moraalisesti katsottuna toisistaan. Mutta vain Kärtsä saa sinulta kritiikkiä ja pskaa niskaan. En ymmärrä miksi.
No juurihan sitä on noissa keskusteluissa käytetty vahvistuksena sille väitteelle, että K olisi israelmyönteinen.Höpö höpö, eihän se tanssikaan jäänyt.
Ja kysyn samalla mistä porkkanasta nyt puhutaan, että oliko Kääriä siinä hei Me Leivotaan-ohjelmasa nyt? Mansntain?Se pieni ruskeasilmäinen poikako laittoi Juren kaposen kalvakkaan pylperöön kananmunan? Hirveen kiihottavaa ja hirrrveen seksikästä, mua värisyttäääää ihan. Uuu. Mistä tän näkisi niinkuin striimattuna tai onko linkedIia jakaa vai Bikbokistako vaiko Instagraamista?
No se kuuluu näyttelijän työhön. Kenenkään muusikon työhön taas ei kuulu tuo, mitä K tekee. Hän on ITSE halunnut toimia niin.Miksi on vähemmän inhottavaa runkata rahasta jonkun muun käskystä, kuin laittaa porkkana pyllyyn omasta halusta ja rahasta? Jälkimmäisessä oli sentään huumoriaspekti mukana, ensimmäinen kuvasi nimenomaan seksuaalista tekoa.
Se ei ollut osa jonkun muun valintoja.Näyttelyähän se Kärtsän kuvakin on.
No onhan. Elokuvissa käsitellään elämää. Menisi vähän hankalaksi, jos niihin ei voisi käsikirjoittaa asioita, joita elämässä oleellisesti on. Sen sijaan K itse tekee sellaista sisältöä, vaikka se ei ollut mukana jutussa, mitä hän tekee. Luuletko, että B on halunnut siihen elokuvaan sellaisen kohtauksen??? Tuskinpa. Se erottaa hänet ja K:n tekemiset.Minusta nuo kaksi asiaa eivät eroa moraalisesti katsottuna toisistaan. Mutta vain Kärtsä saa sinulta kritiikkiä ja pskaa niskaan. En ymmärrä miksi.
Anteeksi skori vasn kirjtusvirheet kun hukkasin toisen lunssin silmälasists ja kaihi ja paha taittovija minulle! ja jos joku osaa suosttlkea Suomussalmella hyvää optikoliikettö? Onko täältä päin muita? Ootko Hellevi täälä? Kirkoitin kirahvri monta kertaa kunnes hiksasin että numeot!!Ja kysyn samalla mistä porkkanasta nyt puhutaan, että oliko Kääriä siinä hei Me Leivotaan-ohjelmasa nyt? Mansntain?
Sun kannattaakin lähteä nyt heti loppupäiväksi etsimään tuollaista videota! Mä olen nähnyt vastaavan, jossa oli ihan muut henkilöt ja se oli aika tylsä.Se pieni ruskeasilmäinen poikako laittoi Juren kaposen kalvakkaan pylperöön kananmunan? Hirveen kiihottavaa ja hirrrveen seksikästä, mua värisyttäääää ihan. Uuu. Mistä tän näkisi niinkuin striimattuna tai onko linkedIia jakaa vai Bikbokistako vaiko Instagraamista?
MISSÄ MITÄ MILLOIN KUKAOliko siinä joku alasti?
Oon eri ku toi vanha sokea lepakko mut ketäs kaikkia siinä sun videossa oli?Sun kannattaakin lähteä nyt heti loppupäiväksi etsimään tuollaista videota! Mä olen nähnyt vastaavan, jossa oli ihan muut henkilöt ja se oli aika tylsä.
Siis Jure oli kyllä ja muistaakseni Jan.Oon eri ku toi vanha sokea lepakko mut ketäs kaikkia siinä sun videossa oli?
Jep, eikä sitäkään videota ollut tehty kuumistelutarkoituksessa vaan se oli sellaista hassuttelua. Ja alaselällä sitä munaa lähinnä hiveltiin kun Jure oli kyykyssä.Siis Jure oli kyllä ja muistaakseni Jan.
Onko tässä nyt siis ongelmana että yhdistetään kuumistelu ja huumori? Miksi?Jep, eikä sitäkään videota ollut tehty kuumistelutarkoituksessa vaan se oli sellaista hassuttelua. Ja alaselällä sitä munaa lähinnä hiveltiin kun Jure oli kyykyssä.