K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aikamoisen hurjaa menoa ollut palstoilla, sen mitä oon sieltä täältä ehtinyt lukemaan. Välillä tuntuu että silloin palstoilla kuohuu kun on hiljaista mutta toisaalta nyt on ollut ainakin K:n puolelta paljon tapahtumiakin ja silti lähtee jutut aikamoisiksi. Onpa niitä päähenkilöiden, heidän läheisten ja muiden keskustelijoiden ilkeästi arvostelijoita sitten kuinka monta tahansa (en oo ihan kärryillä tässä) niin voisko vähän nyt vetää henkeä ja ottaa rauhallisemmin. Yritetään arvostaa näitä kenestä keskustellaan ja toisiamme myös enemmän. Saataisiin vähän mukavampi ilmapiiri tänne, hyvässä hengessä olis hauska odotella molempien tulevia levyjä ja syksyn keikkoja.
Tämä on komposti, ei täällä kuulu olla mukava ilmapiiri.
 
vierailija
"Julkisesti, ihmisiä rahastaen"? Kai ymmärrät Of toimintaperiaatteet? Niitä kuvia pääsee katsomaan vain jos itse omasta halustaan ja vapaaehtoisesti maksaa, ei ketään sinne pakoteta. Ei siis avoimesti julkista, ei ihmisiä heidän tahtomattaan rahasteta.
Jotenkin tämä rautalangasta vääntämisen tarve kertoo kyllä viimeistään kaiken tarvittavan aiheesta. En ole väittänytkään, että ketään pakotetaan tilaamaan. Mutta kun joku tuolla ehdotti ratkaisuksi sitä, että voisin edelleen pitää Käärijää vakavastiotettavana muusikkona, kun vain en tilaisi OF:ää. Mutta kun hän on halunnut lisätä taiteilijan repertuaariinsa tällaisen osa-alueen, olkoonkin siitä "nauttiminen" vapaaehtoista, niin se vie sen kunnioituksen minun ja aika monen muunkin silmissä.

Ja ainutlaatuisuus on jotain sellaista, mitä vain harva voi tehdä. Siinä kohtaa tämä voisi muuttua kiinnostavaksi performanssiksi jos kävisi ilmi, että kuvat on tehty tekoälyllä tai eivät edes esittäisi K:ta itseään. Siinä sitä olisikin "kuumisteltu" pelkälle illuusiolle.
 
vierailija
Jotenkin tämä rautalangasta vääntämisen tarve kertoo kyllä viimeistään kaiken tarvittavan aiheesta. En ole väittänytkään, että ketään pakotetaan tilaamaan. Mutta kun joku tuolla ehdotti ratkaisuksi sitä, että voisin edelleen pitää Käärijää vakavastiotettavana muusikkona, kun vain en tilaisi OF:ää. Mutta kun hän on halunnut lisätä taiteilijan repertuaariinsa tällaisen osa-alueen, olkoonkin siitä "nauttiminen" vapaaehtoista, niin se vie sen kunnioituksen minun ja aika monen muunkin silmissä.

Ja ainutlaatuisuus on jotain sellaista, mitä vain harva voi tehdä. Siinä kohtaa tämä voisi muuttua kiinnostavaksi performanssiksi jos kävisi ilmi, että kuvat on tehty tekoälyllä tai eivät edes esittäisi K:ta itseään. Siinä sitä olisikin "kuumisteltu" pelkälle illuusiolle.
Kun näköjään tuohtumuksesi on niin suurta, että haluat keskustella asiasta joka palstalla, niin jatketaan sitten täälläkin. Nyt vaan on kiire, joten kopsaan tuolta toiselta palstalta vastaukseni sulle tänne, jos niinkun voisit tätäkin näkökulmaa vähän miettiä.
Kärtsä on ihan samalla tavalla "kaikkien arvostama artisti" kuin ennenkin. Jollain lailla kyllä olettaisin, että nää kaikki Kärtsän touhut kyllä tähtää siihen, että tää hänen imagonsa ei jämähtäisi siihen CCC/lasten suosikki/viisusankari- Käärijään. Se viitta on raskas kantaa, kun ei ollut mikään lastenartisti ennenkään. Vaikka hän omana itsenään ja yksityisessä elämässään tykkääkin söpöilla ja on ihana ja herttainen, hänen lavahahmonsa on ihan muuta. Tää ristiriita on kiehtova ja useimmat kyllä osaa erottaa nää toisistaan, mutta joillain tuntuu olevan aina vaikeuksia. OF on sitä Kärtsän hahmoa tai sen spinoff. Kärtsän musiikkin ja artistiuraan tällä ei varmasti ole mitään vaikutusta. Jos kerta siitä nautit, nauti. Tai sitten vaan jätät väliin. Ei se ketään haittaa.
 
vierailija
Kun näköjään tuohtumuksesi on niin suurta, että haluat keskustella asiasta joka palstalla, niin jatketaan sitten täälläkin. Nyt vaan on kiire, joten kopsaan tuolta toiselta palstalta vastaukseni sulle tänne, jos niinkun voisit tätäkin näkökulmaa vähän miettiä.
Kärtsä on ihan samalla tavalla "kaikkien arvostama artisti" kuin ennenkin. Jollain lailla kyllä olettaisin, että nää kaikki Kärtsän touhut kyllä tähtää siihen, että tää hänen imagonsa ei jämähtäisi siihen CCC/lasten suosikki/viisusankari- Käärijään. Se viitta on raskas kantaa, kun ei ollut mikään lastenartisti ennenkään. Vaikka hän omana itsenään ja yksityisessä elämässään tykkääkin söpöilla ja on ihana ja herttainen, hänen lavahahmonsa on ihan muuta. Tää ristiriita on kiehtova ja useimmat kyllä osaa erottaa nää toisistaan, mutta joillain tuntuu olevan aina vaikeuksia. OF on sitä Kärtsän hahmoa tai sen spinoff. Kärtsän musiikkin ja artistiuraan tällä ei varmasti ole mitään vaikutusta. Jos kerta siitä nautit, nauti. Tai sitten vaan jätät väliin. Ei se ketään haittaa.
Miltä helvetin toiselta palstalta? Luuletko todella, että kukaan muu ei ole samaa mieltä kuin minä?
 
vierailija
Minusta Aito voisit häipyä näiltä Kärtsään liittyviltä palstoilta kokonaan. Tee oma keskustelusi, jossa voit keskittyä häntä haukkumaan. Tuo on raskasta sekä sinulle että meille muille.
 
vierailija
Miltä helvetin toiselta palstalta? Luuletko todella, että kukaan muu ei ole samaa mieltä kuin minä?
"Mä ymmärtäisin, jos siellä OF:ssä oikeasti olisi jotain erityistä ja ainutlaatuista tarjolla. Mutta kuka tahansa voi tehdä saman, paitsi ettei tee, koska on itsekunnioitus tallella. Hölmöt hurraa joo, mutta kun hänellä oli ainekset olla ihan kaikkien arvostama artisti. " Tämä viesti Vauvalta. On kyllä jotenkin nuo sanavalinnat hämmästyttävän samankaltaisia. Toki saattaa olla, että joku muu on kopsaillut viestiäsi muokaten tuonne. Mutta ihan sama. Keskity siihen mitä sanoin eli vastaväitteeseen. Nyt kyllä en ehdi enempää tällä erää
 
vierailija
Minä ainakin olen täysin samaa mieltä kuin tämä K n porkkana takamuksessa -touhun kritisoija. Vai että oikein tekee siksi näitä mauttomuuksia, että lasten suosikin viitta on raskas kantaa.
 
vierailija
Minä ainakin olen täysin samaa mieltä kuin tämä K n porkkana takamuksessa -touhun kritisoija. Vai että oikein tekee siksi näitä mauttomuuksia, että lasten suosikin viitta on raskas kantaa.
Ymmärrätkö että hän tekee niitä onlyfansissa? Mitä pahaa on tuollaisessa hassuttelussa? Oliko Bojanin muna pyllyssä ja jalkovälissä sinusta hyvän maun mukaista?
 
vierailija
No musta ainakin Bojanin muna-juttu oli täysin eri asia. Hänellä oli vaatteet päällä ja se liittyi kivessyövän valistuskampanjaan. Runkkaus taas oli lyhyt kohtaus jonkun muun käsikirjoittamassa elokuvassa.
 

Yhteistyössä