A-studio: Kelamaksut katoavat pörriäisten palvelumaksukorotuksiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
E
Olen sitä mieltä että kyseinen henkilö on osittain autistinen ja dementoitunut. Hän ei muista ei halua muistaa mitä asioista on kirjoitettu. Toinen vaihtoehto on että hän pelkää kuollakseen kaikkia tutkimuksia ja lääkkeitä ja siksi työntää tyylikkäästi päänsä pensaaseen, josta huutelee niitä näitä pellonpäitä.
Olet väärässä. Lääkkeetön ikäihminen kuulemma on harvinaisuus
 
vierailija
Mitä sä oikein höpötät?
"Digifundus Oy toteuttaa ELY-keskuksen avustuksella kehityshankkeen, jossa rakennetaan tekoälyyn perustuva diabeettisen silmäsairauden diagnoosityökalu. Hanke toteutetaan yhteistyössä Aalto-yliopiston ja suomalaisten it-alan yritysten kanssa. Hankkeen tuloksena syntyvä diagnoosityökalu integroidaan Digifunduksen tuotantojärjestelmään ja se otetaan välittömästi käyttöön Suomen ja Ruotsin asiakkuuksissa."-eu-
Tuonne ne ihmisten rahat menee.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vituttavia jpost: 34690433:
Lääkkeetön ikäihminen voi olla todella sairas ja tarvitsisi kipeästi niin hoitoja kun lääkkeitäkin. Se että ihminen ei ole hakeutunut hoitoihin ja kieltää kaiken terveyteen liittyvän niin hoidot kun lääkkeetkin ei ole mikään glooria.
Puhun nyt terveistä tuttavista ja hyväkuntoisista vanhuksista. En tiedä minkä opin puolesta puhut.
 
vierailija
Eikun terveiden "hoitaminen" on riskitöntä
Ei vaan terveiden ja yllätys yllätys löytyykin syöpäkasvain, silmänrappeumasairaus, eturauhaskasvain, suolistosyövän esiaste, rinta tai imusolmukesyöpä, tyypin II diabetes, korkea kolesteroli tai verenpaine, stuuma.... niin näiden esiasteiden hoito on ihan toista kun pitkälle edenneiden sairauksien. Sairauksien hoito maksaa ei tutkimukset tai näytepalat.
 
vierailija
Voi olla. Pk-seudulla olen pitkän elämäni aikana nähnyt hyvin monenlaista sukankuluttajaa. Rasittavinta on ollut olla heidän työkaverina. Ex-puolisoni monien ongelmien takia olen ottanut erittäin paljon selvää mielenterveysasioista ja tehnyt jonkin verran vapaaehtoistyötä. Joten kyllä minulla faktatietoa on. En järkyty enkä loukkaannu palstan ilkeiden lukijoideni kommenteista.
Netti on helppo sulkea. Elävässä elämässä totuutta on katsottava silmästä silmään. Seuraavaksi katson Ylen A-studion.
 
vierailija
[/URL]

Katoavat pörriäisten palvelumaksukorotuksiin. Julkisella puolella samalla rahalla oltaisiin saatu paljon enemmän.
Verikokeita? Tähystyksiä? Kontrolleja?
 
vierailija
vierailija
Voi olla. Pk-seudulla olen pitkän elämäni aikana nähnyt hyvin monenlaista sukankuluttajaa. Rasittavinta on ollut olla heidän työkaverina. Ex-puolisoni monien ongelmien takia olen ottanut erittäin paljon selvää mielenterveysasioista ja tehnyt jonkin verran vapaaehtoistyötä. Joten kyllä minulla faktatietoa on. En järkyty enkä loukkaannu palstan ilkeiden lukijoideni kommenteista.
Netti on helppo sulkea. Elävässä elämässä totuutta on katsottava silmästä silmään. Seuraavaksi katson Ylen A-studion.
Eipä niistä asioista muuten saa tietää mitään.
 

Yhteistyössä