A-studio: Kelamaksut katoavat pörriäisten palvelumaksukorotuksiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Se on Herran haltuun, mikä vaikutus tulee olemaan” – Hallitus yrittää purkaa hoitojonoja korottamalla Kela-korvauksia
Varsinais-Suomen hyvinvointialueen tulosjohtajan Mikko Pietilän mukaan merkittävä osa lisäkorvauksista valuu niille, jotka yksityisiä palveluita muutenkin käyttäisivät.

Katoavat pörriäisten palvelumaksukorotuksiin. Julkisella puolella samalla rahalla oltaisiin saatu paljon enemmän.
 
vierailija
vierailija
Kokoomus ja Perussuomalaiset tukevat siis rikkaita ihmisiä tälläkin tavoin. Ei auta millään tavoin lyhentämään julkisen terveydenhuollon potilasjonoja.
Oliko jollekin kenties yllätys.
Köyhien köyhdyttäminen on tämän hallituksen pysyvä teema.
 
vierailija
Mut hei eihän kukaan mene julkiselle puolelle hoidattamaan itseään sehän on sama kun omistaisit 10 vuotta vanhan kännykän tai ajelisit mopolla uuden Bemarin sijaan.
 
vierailija
Juu ei mene kun Kelamaksuilla pörriäiset niistää ne julkisen terveydenhuollon resurssit, joita oikeistojohtoiset hallitukset eivät ole leikanneet.
Ne resurssit eli hoitohenkilökunta ei siirry julkiselle puolelle vaikka Kelamaksut poistettaisiin kokonaan. Ainoa keino saada lääkäreitä on vaatia valmistuneilta viiden vuoden pakollinen työrupeama julkisella puolella. Näin he maksaisivat yhteiskunnalle työnä koulutuksensa.
 
vierailija
Ne resurssit eli hoitohenkilökunta ei siirry julkiselle puolelle vaikka Kelamaksut poistettaisiin kokonaan. Ainoa keino saada lääkäreitä on vaatia valmistuneilta viiden vuoden pakollinen työrupeama julkisella puolella. Näin he maksaisivat yhteiskunnalle työnä koulutuksensa.
Juuri olin nuoren lääkärin vastaanotolla. Oikein hyvä ja perusteellinen oli. Nuoret lääkärit ovat tiedonjanoisia eivätkä vielä leipääntyneet työhönsä.
 
vierailija
Kokoomus ja Perussuomalaiset tukevat siis rikkaita ihmisiä tälläkin tavoin. Ei auta millään tavoin lyhentämään julkisen terveydenhuollon potilasjonoja.
Oliko jollekin kenties yllätys.
Köyhien köyhdyttäminen on tämän hallituksen pysyvä teema.
Suomessa on niin paljon rikkaita, että Kokoomus menestyy vaaleissa. Niin se vaan menee. Olemme rikas maa ja rikkailla on toimiva edunvalvonta.
 
vierailija
Nämä silmänpohjaviestit ovat harmittomia. Palstalla vaikuttaa ainakin yksi erittäin häiriintynyt tyyppi, joka paiskoo pullokuvakkeita. Hänellä lienee päällä raju maniakausi.
Olen sitä mieltä että kyseinen henkilö on osittain autistinen ja dementoitunut. Hän ei muista ei halua muistaa mitä asioista on kirjoitettu. Toinen vaihtoehto on että hän pelkää kuollakseen kaikkia tutkimuksia ja lääkkeitä ja siksi työntää tyylikkäästi päänsä pensaaseen, josta huutelee niitä näitä pellonpäitä.
 
vierailija
Olen sitä mieltä että kyseinen henkilö on osittain autistinen ja dementoitunut. Hän ei muista ei halua muistaa mitä asioista on kirjoitettu. Toinen vaihtoehto on että hän pelkää kuollakseen kaikkia tutkimuksia ja lääkkeitä ja siksi työntää tyylikkäästi päänsä pensaaseen, josta huutelee niitä näitä pellonpäitä.
Voi olla. Pk-seudulla olen pitkän elämäni aikana nähnyt hyvin monenlaista sukankuluttajaa. Rasittavinta on ollut olla heidän työkaverina. Ex-puolisoni monien ongelmien takia olen ottanut erittäin paljon selvää mielenterveysasioista ja tehnyt jonkin verran vapaaehtoistyötä. Joten kyllä minulla faktatietoa on. En järkyty enkä loukkaannu palstan ilkeiden lukijoideni kommenteista.
Netti on helppo sulkea. Elävässä elämässä totuutta on katsottava silmästä silmään. Seuraavaksi katson Ylen A-studion.
 

Yhteistyössä