K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No musta ainakin Bojanin muna-juttu oli täysin eri asia. Hänellä oli vaatteet päällä ja se liittyi kivessyövän valistuskampanjaan. Runkkaus taas oli lyhyt kohtaus jonkun muun käsikirjoittamassa elokuvassa.
Miksi on vähemmän inhottavaa runkata rahasta jonkun muun käskystä, kuin laittaa porkkana pyllyyn omasta halusta ja rahasta? Jälkimmäisessä oli sentään huumoriaspekti mukana, ensimmäinen kuvasi nimenomaan seksuaalista tekoa.
 
vierailija
Se pieni ruskeasilmäinen poikako laittoi Juren kaposen kalvakkaan pylperöön kananmunan? Hirveen kiihottavaa ja hirrrveen seksikästä, mua värisyttäääää ihan. Uuu. Mistä tän näkisi niinkuin striimattuna tai onko linkedIia jakaa vai Bikbokistako vaiko Instagraamista?
 
vierailija
Se pieni ruskeasilmäinen poikako laittoi Juren kaposen kalvakkaan pylperöön kananmunan? Hirveen kiihottavaa ja hirrrveen seksikästä, mua värisyttäääää ihan. Uuu. Mistä tän näkisi niinkuin striimattuna tai onko linkedIia jakaa vai Bikbokistako vaiko Instagraamista?
Ja kysyn samalla mistä porkkanasta nyt puhutaan, että oliko Kääriä siinä hei Me Leivotaan-ohjelmasa nyt? Mansntain?
 
vierailija
Miksi on vähemmän inhottavaa runkata rahasta jonkun muun käskystä, kuin laittaa porkkana pyllyyn omasta halusta ja rahasta? Jälkimmäisessä oli sentään huumoriaspekti mukana, ensimmäinen kuvasi nimenomaan seksuaalista tekoa.
No se kuuluu näyttelijän työhön. Kenenkään muusikon työhön taas ei kuulu tuo, mitä K tekee. Hän on ITSE halunnut toimia niin.
 
vierailija
Minusta nuo kaksi asiaa eivät eroa moraalisesti katsottuna toisistaan. Mutta vain Kärtsä saa sinulta kritiikkiä ja pskaa niskaan. En ymmärrä miksi.
No onhan. Elokuvissa käsitellään elämää. Menisi vähän hankalaksi, jos niihin ei voisi käsikirjoittaa asioita, joita elämässä oleellisesti on. Sen sijaan K itse tekee sellaista sisältöä, vaikka se ei ollut mukana jutussa, mitä hän tekee. Luuletko, että B on halunnut siihen elokuvaan sellaisen kohtauksen??? Tuskinpa. Se erottaa hänet ja K:n tekemiset.
 
vierailija
Ja kysyn samalla mistä porkkanasta nyt puhutaan, että oliko Kääriä siinä hei Me Leivotaan-ohjelmasa nyt? Mansntain?
Anteeksi skori vasn kirjtusvirheet kun hukkasin toisen lunssin silmälasists ja kaihi ja paha taittovija minulle! ja jos joku osaa suosttlkea Suomussalmella hyvää optikoliikettö? Onko täältä päin muita? Ootko Hellevi täälä? Kirkoitin kirahvri monta kertaa kunnes hiksasin että numeot!!
 
vierailija
Se pieni ruskeasilmäinen poikako laittoi Juren kaposen kalvakkaan pylperöön kananmunan? Hirveen kiihottavaa ja hirrrveen seksikästä, mua värisyttäääää ihan. Uuu. Mistä tän näkisi niinkuin striimattuna tai onko linkedIia jakaa vai Bikbokistako vaiko Instagraamista?
Sun kannattaakin lähteä nyt heti loppupäiväksi etsimään tuollaista videota! Mä olen nähnyt vastaavan, jossa oli ihan muut henkilöt ja se oli aika tylsä.
 

Yhteistyössä