K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänne on nyt eksynyt uusia mikä on kiva! Niin teille tiedoksi, että täällä on MUUTAMA TUNNISTETTAVA TROLLI: ennustaja (ei ole paikalla ollut tänään kai kertoo asioita millon mistäkin faktoina vaikka ei ole) ja tuo haukkuja. Älkää vastatko niille, puhukoot yksinään ja puhutaan me omiamme.
Ja tää tunnistaja on myös yksi ilkeä ja tunnistettava kirjoittelija. Koittaa pomottaa ja määräillä ketjussa kirjoittavia.
 
vierailija
Eihän käyttäjät mitään poista vaan ylläpito.
Siellä (täällä?) joku tietää omien sanojensa mukaan sanan, jonka laittamalla ilmiantoon kommentti poistuu heti.
Voi toki olla valekin, koska kuulostaa niin omituiselta, että asiattomaksi ilmoittamisiin olisi noin outo ominaisuus olemassa ja vieläpä salainen.
Joku siellä kuitenkin pystyy poistamaan kommentteja sekunneissa, joten joko hän itse on Sanoman mode, tai sitten tuollainen sana on tosiaankin olemassa, jolla kommentin saa poistumaan heti.
Hän kuitenkin sitä käyttää siellä mielivaltaisesti.
 
vierailija
Mun Käärijä ihastus kesti sen vajaa 1.5 vuotta. Se oli aika sitkeää lajia, mutta nyt huomaan taas katselevani muita julkkis miehiä kuten urheilijoita.😁 Käärijä ei edes ole sitä tyyppiä, johon oikeassa elämässä kiinnittäisin huomiota, joten oli tämä fandom vähän outoa aikaa.
Sama stoori. Mutta olen ihastunut varattomaan juoppoon 😶.

Olisin mielellänì vielä k-kuplan ytimessä...
 
vierailija
Siellä (täällä?) joku tietää omien sanojensa mukaan sanan, jonka laittamalla ilmiantoon kommentti poistuu heti.
Voi toki olla valekin, koska kuulostaa niin omituiselta, että asiattomaksi ilmoittamisiin olisi noin outo ominaisuus olemassa ja vieläpä salainen.
Joku siellä kuitenkin pystyy poistamaan kommentteja sekunneissa, joten joko hän itse on Sanoman mode, tai sitten tuollainen sana on tosiaankin olemassa, jolla kommentin saa poistumaan heti.
Hän kuitenkin sitä käyttää siellä mielivaltaisesti.
Minulla on ilmiantamani viesti poistunut joskus sekunneissa ihan vain kirjoittamalla asiaton, välillä taas kestää eli vaihtelee toi poistumisen nopeus paljon.
 
vierailija
Siellä (täällä?) joku tietää omien sanojensa mukaan sanan, jonka laittamalla ilmiantoon kommentti poistuu heti.
Voi toki olla valekin, koska kuulostaa niin omituiselta, että asiattomaksi ilmoittamisiin olisi noin outo ominaisuus olemassa ja vieläpä salainen.
Joku siellä kuitenkin pystyy poistamaan kommentteja sekunneissa, joten joko hän itse on Sanoman mode, tai sitten tuollainen sana on tosiaankin olemassa, jolla kommentin saa poistumaan heti.
Hän kuitenkin sitä käyttää siellä mielivaltaisesti.
🤣
 
vierailija
Jep! Liveä varmasti turha oottaa, mutta toivottavasti illan aikana jotain pätkiä ja kuvia kuitenkin tulis.
Varmaan tulee! Ite just harmillisesti töissä, kun Joksujen keikka on, mutta toisaalta taas sit töiden jälkeen varmasti on jo keikkaklippejä tullutkin niin pääsee sitten katsomaan. Onneksi Joksut ovat päälavalla, koska vaikka niillä on aikainen slotti, voivat he silti saada hyvin yleisöä varsinkin kun elokuu on monessa paikkaa vielä lomakuukausi!
 
vierailija
Varmaan tulee! Ite just harmillisesti töissä, kun Joksujen keikka on, mutta toisaalta taas sit töiden jälkeen varmasti on jo keikkaklippejä tullutkin niin pääsee sitten katsomaan. Onneksi Joksut ovat päälavalla, koska vaikka niillä on aikainen slotti, voivat he silti saada hyvin yleisöä varsinkin kun elokuu on monessa paikkaa vielä lomakuukausi!
Niin ja tämä on sitten kuitenkin vasta klo:18.30 ja muualla Euroopassa vielä lomakausi (Slovakiassa 16.8. vasta aikainen onkin, kun esitysaika on klo:16.00 jo)
 
vierailija
Ihanan aikaisin kerrankin. Voi kun Joksut itse laittais vähän liveä
Siis oikeasti jos olisin joksulainen, repisin nyt kaiken markkinahuomion tästä. Harmittaa, ettei heillä ole enää Reko käytettävissä. Instan pitäisi nyt laulaa jo: "Olemme matkalla!" ja jatkuvaa postausta yhden päivän ajan saaden fanit mukaan elämään tätä innostusta.
 
vierailija
Siis oikeasti jos olisin joksulainen, repisin nyt kaiken markkinahuomion tästä. Harmittaa, ettei heillä ole enää Reko käytettävissä. Instan pitäisi nyt laulaa jo: "Olemme matkalla!" ja jatkuvaa postausta yhden päivän ajan saaden fanit mukaan elämään tätä innostusta.
Eiköhän sieltä tuu vielä jotain! Johan ne on hehkuttaneet tota keikkaa ikuisuuden ja eilenkin laittoivat postauksen heistä pieninä. Siellä on kello vasta puol 10 aamulla ja jos ovat lähteneet aikasin voi olla, että nukkuvat tossa matkalla. Kärsivällisyyttä hei hieman
 
vierailija
Nuo kuuntelilaluvut on kyllä erityisesti Helsingissä ja oletettavasti koko Suomessa sulaneet hurjaa vauhtia. Eiköhän nyt tehdä pientä markkinointia Jokereiden hyväksi. Itse aion nyt hetken "kiusata" työkavereita, perhettä, tuttuja soittamalla Jokereiden musiikkia aina kun mahdollisuus, ehkä sieltä joku innostuisi enemmänkin. Haastan muutkin mukaan tähän, nyt laitetaan Jokerit soimaan!
 
vierailija
Siis oikeasti jos olisin joksulainen, repisin nyt kaiken markkinahuomion tästä. Harmittaa, ettei heillä ole enää Reko käytettävissä. Instan pitäisi nyt laulaa jo: "Olemme matkalla!" ja jatkuvaa postausta yhden päivän ajan saaden fanit mukaan elämään tätä innostusta.
Kyllä Bojanin oikea unelma on jo täyttynyt; esiintyä suomalaisella kesäfestarilla rakkaan katsellessa keikkaa lavan sivusta ja että sai halata rakastaan kesken keikan. Siinä paljon enää mitkään Szigetit houkuta!
 

Yhteistyössä