vierailija
Newyorkilainen liikemies.Joko te ootte zoomailleet tän videon, et ketä siellä Sandin synttäreillä oli? Ite oon niin sokee ettei onnistu
Newyorkilainen liikemies.Joko te ootte zoomailleet tän videon, et ketä siellä Sandin synttäreillä oli? Ite oon niin sokee ettei onnistu
Mun eteen tunki Bölessä humalaiset keski-ikäiset tädit.Miten musta tuntuu, että ne tönijät on ihan jotain muita kun mukavuudenhaluset tädit
on huolissaan b:n maineesta. Mieti nyt mitä hänestä on puhuttu. Mummon helmoissa viihtyy vaan, odottaa pottatukkaa maailman tappiin, aseksuaali jneSandin suusta tuli totuus.
Katsoin että Kiki olisi ollut siinä ihan vasemmassa reunassa. Lähden vielä metsästämään Jurea.Mä olin näkevinäni Kikin ja Juren mutta voin hyvin olla ihan väärässä.
Voi luoja auta joksuja käsittelemään tämä suomi mammojen joksu mania voi vähän hämmentää!Mun eteen tunki Bölessä humalaiset keski-ikäiset tädit.
on huolissaan b:n maineesta. Mieti nyt mitä hänestä on puhuttu. Mummon helmoissa viihtyy vaan, odottaa pottatukkaa maailman tappiin, aseksuaali jne
En osaa sanoa monelta oltiin siinä, mutta jonoa oli kyllä jo tosi pitkälle siinä vaiheessa. Mulla meni vähän ajat sekaisin kun kuvittelin että ollaan tosi ajoissa mutta olinkin luullut että se jälkimmäinen keikka alkaisi vasta tuntia myöhemmin, ja yllätyin kovasti kun jono alkoikin liikkua niin pian. Eli ei me varmaan ihan hirveän aikaisin kyllä tultu. Mä asunkin yli 200 km päässä helsingistä ja en tosiaan pystynyt töistä lähtemään yhtään tavallista aikaisemmin eli en tosiaan ollut varautunutkaan mihinkään jonotuksiin. Luulen että siihen portaiden eteen jäi sellainen "ilmapussi" koska siitä kulki siinä vaiheessa paljon ihmisiä eikä sitä oikein voinut tukkia. Minä sitten osuin siihen just sopivassa vaiheessa, koska totta kai sekin nurkka myöhemmin oli ihan täynnä.Kuinka paljon aikasemmin menit Tavastialle ennen ovia? Menin itse puoli tuntia aiemmin ja mahduin juuri ja juuri ihan reunaan about miksauspöydän kohdille salia. Harmitti kun esim. CCC:sta en nähnyt melkein mitään kun kaikilla oli puhelimet ilmassa. 🥲 Mutta tosi hyvä keikka oli toki muuten, täytyy vaan ensi kerralla tulla aiemmin paikalle.
Ei ole S paikalla niinkuin tiesinkin.Joko te ootte zoomailleet tän videon, et ketä siellä Sandin synttäreillä oli? Ite oon niin sokee ettei onnistu
Olen tänäänkin päivällä kirjoitellut, että se siitä tunnistamisesta taas.Tänne on nyt eksynyt uusia mikä on kiva! Niin teille tiedoksi, että täällä on MUUTAMA TUNNISTETTAVA TROLLI: ennustaja (ei ole paikalla ollut tänään kai kertoo asioita millon mistäkin faktoina vaikka ei ole) ja tuo haukkuja. Älkää vastatko niille, puhukoot yksinään ja puhutaan me omiamme.
Anja vähän selvensi mitä se tuossa kontekstissa tarkoittaa.Sandin suusta tuli totuus: Bojan panee. He fucking fucks.
Nyt olikin puhe sun trollailuista.Olen tänäänkin päivällä kirjoitellut, että se siitä tunnistamisesta taas.
Oliskohan kaikki Joksutkin ollut (ehkä) vai olikohan B ja Kris tyyliin käymässä tuolla ja menneet takas studiolle tai jotain?Facebookissa tuli tuo vastaan ilman käännöksiä toki ja just päivällä kattelin oikein työkoneen isolta näytöltä (johonkin järkeväänhän se eka työpäivä piti käyttää). Näytti olevan viiskymppisen ikätovereita lähinnä. Ja kiki sentään näkyi.
Siis kuka tossa on se s:n näköinen? Mä en löydä edes ponnaripäätä johon vissiin piti verrataei tota turhaa sanottu s:n näköseksi, on jotain samaa mut ei näytä tutuilta kukaan, huono laatukin
En kuulu trolli kategoriaan.Nyt olikin puhe sun trollailuista.
Minä tiesin automaattisesti, että jotakin tälläistä se tarkoittaa.Anja vähän selvensi mitä se tuossa kontekstissa tarkoittaa.
Ei kukaan, harhaista se täällä ollut koko ajan osalla.Siis kuka tossa on se s:n näköinen? Mä en löydä edes ponnaripäätä johon vissiin piti verrata
No samaa mieltä, mutta ei tässä näy edes niitä korvia ja silmälasejaEi kukaan, harhaista se täällä ollut koko ajan osalla.
Sitähän tuossa aiemmin sanoin että varmasti kirjoittelet muutenkin.Olen tänäänkin päivällä kirjoitellut, että se siitä tunnistamisesta taas.
Eikös bojanilla ollut se virallinen mäyräkoiran halailijan titteliminkähän takia nacen hauva on tuolla studiolla mukana?
Ehkä tyttöystävällä oli jotain muuta/on reissussa tai jotain. Tai sit Nace halus ottaa sen mukaan myös vaihtoehtoja onminkähän takia nacen hauva on tuolla studiolla mukana?
Mikä juttu tämä oli?Eikös bojanilla ollut se virallinen mäyräkoiran halailijan titteli