K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka paljon aikasemmin menit Tavastialle ennen ovia? Menin itse puoli tuntia aiemmin ja mahduin juuri ja juuri ihan reunaan about miksauspöydän kohdille salia. Harmitti kun esim. CCC:sta en nähnyt melkein mitään kun kaikilla oli puhelimet ilmassa. 🥲 Mutta tosi hyvä keikka oli toki muuten, täytyy vaan ensi kerralla tulla aiemmin paikalle.
En osaa sanoa monelta oltiin siinä, mutta jonoa oli kyllä jo tosi pitkälle siinä vaiheessa. Mulla meni vähän ajat sekaisin kun kuvittelin että ollaan tosi ajoissa mutta olinkin luullut että se jälkimmäinen keikka alkaisi vasta tuntia myöhemmin, ja yllätyin kovasti kun jono alkoikin liikkua niin pian. Eli ei me varmaan ihan hirveän aikaisin kyllä tultu. Mä asunkin yli 200 km päässä helsingistä ja en tosiaan pystynyt töistä lähtemään yhtään tavallista aikaisemmin eli en tosiaan ollut varautunutkaan mihinkään jonotuksiin. Luulen että siihen portaiden eteen jäi sellainen "ilmapussi" koska siitä kulki siinä vaiheessa paljon ihmisiä eikä sitä oikein voinut tukkia. Minä sitten osuin siihen just sopivassa vaiheessa, koska totta kai sekin nurkka myöhemmin oli ihan täynnä.
 
vierailija
Tänne on nyt eksynyt uusia mikä on kiva! Niin teille tiedoksi, että täällä on MUUTAMA TUNNISTETTAVA TROLLI: ennustaja (ei ole paikalla ollut tänään kai kertoo asioita millon mistäkin faktoina vaikka ei ole) ja tuo haukkuja. Älkää vastatko niille, puhukoot yksinään ja puhutaan me omiamme.
Olen tänäänkin päivällä kirjoitellut, että se siitä tunnistamisesta taas.
 
vierailija
Facebookissa tuli tuo vastaan ilman käännöksiä toki ja just päivällä kattelin oikein työkoneen isolta näytöltä :D (johonkin järkeväänhän se eka työpäivä piti käyttää). Näytti olevan viiskymppisen ikätovereita lähinnä. Ja kiki sentään näkyi.
 
vierailija
Facebookissa tuli tuo vastaan ilman käännöksiä toki ja just päivällä kattelin oikein työkoneen isolta näytöltä (johonkin järkeväänhän se eka työpäivä piti käyttää). Näytti olevan viiskymppisen ikätovereita lähinnä. Ja kiki sentään näkyi.
Oliskohan kaikki Joksutkin ollut (ehkä) vai olikohan B ja Kris tyyliin käymässä tuolla ja menneet takas studiolle tai jotain?
 

Yhteistyössä