Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mitä luulette seilaajat realistisin shippilasein, onko Bojan nähnyt vaikka osaakin OF-julkaisuista? Oon ollu osittain poissa palstoilta, niin en muista, mitä aiheesta on spekuloitu. Oikeita veikkauksia, eli meneekö heidän more than brothers -väleissä kuvat OF ulkopuolella B:lle (whatsappissa läpällä jakaa, että tällaistakin julkaisin hehheh hyvä läppä) tms
 
vierailija
Mitä luulette seilaajat realistisin shippilasein, onko Bojan nähnyt vaikka osaakin OF-julkaisuista? Oon ollu osittain poissa palstoilta, niin en muista, mitä aiheesta on spekuloitu. Oikeita veikkauksia, eli meneekö heidän more than brothers -väleissä kuvat OF ulkopuolella B:lle (whatsappissa läpällä jakaa, että tällaistakin julkaisin hehheh hyvä läppä) tms
Uskon että on joku kuva saattanut läppänä tai humalaisena päähänpistona lähteä Bojanille.
 
vierailija
Yks kusinen (well, kakkanen?) porkkana saanut ihmiset näin sekasin. Kärtsä se tahkoo rahaa samalla ku itse lomailee Espanjan auringossa tyttöystävän kanssa. Kokoajan kilahtaa rahaa tilille, 50€, 50€, tsing, tsing ... 😅🥕 Go Käärijä! Bisnesmiäs! Vuoden yrittäjä!
 

Yhteistyössä