K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis toki olen jonottanut silleen perinteisesti eli olen jossain vaiheessa tullut jonoon mutta en siis ole saanut edes mitään numeroita kuin vissiin kerran, kun oon usein ehtinyt vasta niin myöhään paikalle. Tampereella älysin sentään hakea keikkapaikan oman numerolapun, mutta sekin oli joku 90+ eli en edes kuvitellut pääseväni kovin eteen, kun tiesin että lava on suht kapea. Mutta niin vaan olin sielläkin ihan lähellä (tosin krisin puolella eli en nähnyt siitä sitä kuuluisaa kenkäepisodia). Ruisrockissa pääsin ihan eteen, mutta siellä nyt olikin tilaa vaikka kuinka monelle, samoin Kultsa ykköselle ja Riikaan, mutta niihin mulla oli ee. Mulla oli ee myös parille muulle keikalle, ja niissä olin sit siinä tokassa rivissä. Oon kyllä päässyt tosi hyville paikoille aivan äärimmäisen vähäisellä panostuksella. Ihan hirveä mäihä, kun yhteensä 9 kertaa oon ne nähnyt, ja esim tavastialle pääsin lähtemään kotikaupungista vasta töitten jälkeen (moottoritie oli todellakin kuuma kyllä silloin).
Kuulostaa tuo mun korvaan panostukselta kun oot kuitenkin pidempään (?) jonottanut. Mulla oli EE kummallekin Kultsan keikalle enkä päässyt eturiviin. En siis jonottanut kuin 15 min niin siitä johtuu. 😁 Ja Ruississa siirryin Telttalavan eteen heti kun Alok lopetti niin siellä oli jo 10 riviä porukkaa ainakin keskellä mihin jäin.
 
vierailija
No toi on jo hyvä mäihä, kun pelkästään sen numerollisten jonon sisäänpääsy vei varmasti sen puoli tuntia ja silloin toinenkin jono oli jo vaikka kuinka pitkä.
No siis se kokonaisuus aika ei ollut puol tuntia mut tulin jonoon just puol tuntia ennen ovien avaamista en muista monen aikaan olin sisällä tarkalleen mut suht eteen pääsin kuitenkin ja ehdin vielä kierrellä ennen sitä keikan alkua ja vaihdella paikkaa :D
 
vierailija
Mulla on ollut kyllä ihan mieletön mäihä. Oon tällanen mukavuudenhaluinen keski-ikäinen täti, joka ei ihan hirveän pitkään jaksa seisoskella, ja silti oon päässyt ihan eturiviin kolmesti ja muutkin keikkakokemukset on ihan siitä läheltä, korkeintaan parin kolmen ihmisen takaa. No, Kultsa kakkosella olin selvästi kauempana, varmaan jossain kuudennessa rivissä (vaikea sanoa kun ei ne nyt varsinaisesti rivejä ole). Logomossa olin myös ensin ehkä metrin päässä eturivistä, mutta ihmismassa liikutti mua sillä tavalla, että olin lopulta niin lähellä eturiviä että ylsin ottamaan kaiteesta tukea kun kyykistyttiin carpe diemissä :D Jälkikäteen vasta tajusin kuinka älyttömästi siellä oli porukkaa, en käsitä miten onnistuin alun alkaenkaan pääsemään niin lähelle! Nyt sys-kiertueella oli toki ee-liput apuna joillakin keikoilla, mutta eipä niilläkään kaikki tietenkään päässeet ihan eteen, vaikka hyvät paikat saikin. Eikä mulla toki ollutkaan aina ee-lippua.
Paljonkohan sinne tampereelle oli niitä numerolappuja jaettu? Sinne vissiin mahtuu joku 500, jonkin verran pienempi se kai on ku tavastia.
 
vierailija
No siis se kokonaisuus aika ei ollut puol tuntia mut tulin jonoon just puol tuntia ennen ovien avaamista en muista monen aikaan olin sisällä tarkalleen mut suht eteen pääsin kuitenkin ja ehdin vielä kierrellä ennen sitä keikan alkua ja vaihdella paikkaa :D
No mulla kävi tavastialla suunnilleen näin. Jäin vielä vähän hölmösti narikkaan odottamaan kaveriani enkä tajunnut että olisin voinut heti rynnätä saliin. Siinä portaiden luona olikin yllättävän tyhjää ja yhtäkkiä tajusin että siinä eturiviin painautuneiden ihmisten takana on todellakin paikka myös minulle eikä mun tarvitsekaan odottaa että joku toinen tulee täyttämään sen tilan siitä :D Kyllähän se siitä sitten täyttyi mutta ihan uskomattomalle paikalle pääsin vaikka olin varautunut näkemään ne paljon taaempaa. Tavastian ja Olympian keikat katselin Krisiä, muuten oonkin tainnut olla Janin puolella.
 
vierailija
No mulla kävi tavastialla suunnilleen näin. Jäin vielä vähän hölmösti narikkaan odottamaan kaveriani enkä tajunnut että olisin voinut heti rynnätä saliin. Siinä portaiden luona olikin yllättävän tyhjää ja yhtäkkiä tajusin että siinä eturiviin painautuneiden ihmisten takana on todellakin paikka myös minulle eikä mun tarvitsekaan odottaa että joku toinen tulee täyttämään sen tilan siitä Kyllähän se siitä sitten täyttyi mutta ihan uskomattomalle paikalle pääsin vaikka olin varautunut näkemään ne paljon taaempaa. Tavastian ja Olympian keikat katselin Krisiä, muuten oonkin tainnut olla Janin puolella.
Kuinka paljon aikasemmin menit Tavastialle ennen ovia? Menin itse puoli tuntia aiemmin ja mahduin juuri ja juuri ihan reunaan about miksauspöydän kohdille salia. Harmitti kun esim. CCC:sta en nähnyt melkein mitään kun kaikilla oli puhelimet ilmassa. 🥲 Mutta tosi hyvä keikka oli toki muuten, täytyy vaan ensi kerralla tulla aiemmin paikalle.
 
vierailija
Ja Bojan on "tunnettu näyttelijän taidoistaan "? Salli mun nauraa.
Onko Oscar ehdokkaana kenties ollut ? Tai muuten teatterin lavalla tulkitsemassa Othelloa ?
Tietysti jos esittää jotain "13 mahtuu tusinaan" rämpytysbändin keulakuvaa harmaine lehmänkielineen niin ok,hyvin näyttelee. Suorastaan luontaiset lahjat..
Kun tuon lukee ei tartte ihmetellä miksi kaikki täällä arvioidaan negan kautta. Jos henkilöllä on tuollaiset mielipiteet niin miettikääpä sanoisko se yhtään positiivista kommenttia koskaan vaikka niihin olis kuinka paljon syytä. Ne hedelmälliset ja mielenkiintoiset keskustelut on oikeasti ihan muita. Puutarhassa ja kompostissa keskustelu hiipuu siksi että välillä ei saa edes hyvässä hengessä mainita muita henkilöitä kuten S:ää, D:tä, Tommya tai Johannesta. Joostinkin kanssa on joillakin ollut hankaluuksia. Se kuihduttaa keskustelua.
 
vierailija
Kun tuon lukee ei tartte ihmetellä miksi kaikki täällä arvioidaan negan kautta. Jos henkilöllä on tuollaiset mielipiteet niin miettikääpä sanoisko se yhtään positiivista kommenttia koskaan vaikka niihin olis kuinka paljon syytä. Ne hedelmälliset ja mielenkiintoiset keskustelut on oikeasti ihan muita. Puutarhassa ja kompostissa keskustelu hiipuu siksi että välillä ei saa edes hyvässä hengessä mainita muita henkilöitä kuten S:ää, D:tä, Tommya tai Johannesta. Joostinkin kanssa on joillakin ollut hankaluuksia. Se kuihduttaa keskustelua.
Kannattaa vaan ohittaa eikä tarttua. Kyllä muut jatkaa keskustelua jos aihe on kiinnostava.
 
vierailija
Kannattaa vaan ohittaa eikä tarttua. Kyllä muut jatkaa keskustelua jos aihe on kiinnostava.
Tänne on nyt eksynyt uusia mikä on kiva! Niin teille tiedoksi, että täällä on MUUTAMA TUNNISTETTAVA TROLLI: ennustaja (ei ole paikalla ollut tänään kai 🤣 🤣 kertoo asioita millon mistäkin faktoina vaikka ei ole) ja tuo haukkuja. Älkää vastatko niille, puhukoot yksinään ja puhutaan me omiamme.
 
vierailija
No jos ihan vaan 30 min jonottaa ja pääsee ihan eteen niin on minusta tosi hyvin Toki tuuria matkassa myös, koska tiedän, että samalla jonotuksella on päästy taakse...
No siis ei ihan eteen joku 5-6 rivi ehkä realistisesti mutta olin Tampereella reunassa niin tuntu et olis ollut ihan edessä tai ainakin näki lavalle tosi hyvin! Oli myös mukavaa kun siinä oli pöytä mihin pysty nojaamaan :D
 
vierailija
Tänne on nyt eksynyt uusia mikä on kiva! Niin teille tiedoksi, että täällä on MUUTAMA TUNNISTETTAVA TROLLI: ennustaja (ei ole paikalla ollut tänään kai kertoo asioita millon mistäkin faktoina vaikka ei ole) ja tuo haukkuja. Älkää vastatko niille, puhukoot yksinään ja puhutaan me omiamme.
Ennustaja on aina paikalla. 👁 Se vaan osallistuu keskusteluun vasta silloin kun tulee Bojanin suhdespekut puheenaiheeksi.
 

Yhteistyössä