K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voidaan vaikka sopia että oikeasti Bojan ajattelee ilmastonmuutosta ja veroilmoituksen tekoa niissä hetkissä, joissa se osoittaa m+m -tyyppistä hellyyttä Janille tai yhtään kenellekään!

Ja vakavissaan: miten se voi ketään HALVEERATA, jos me täällä nautitaan bändin jäsenten tuottamasta sisällöstä ja saadaan siitä mielihyvää? En ymmärrä, en.
Mun mielestä siten, että en ainakaan itse ajattele kaikkea B:n ja Janin välistä faneille tuotettuna sisältönä.
 
vierailija
joksuilla kuuntelijoita spottarissa nyt 200 600. outoa mihin niin iso määrä hävisi, kymmeniä tuhansia oli pitkän aikaa enemmän.
Mä oon ainakin siirtynyt kuuntelemaan Coldplayta. Vai onko noi päivä- vai kuukausikuuntelijoita? Onko olemassa viikkokuuntelijoita? :D
Muutenkin huomaan, että kun heillä ei ole keikkoja tiedossa, alan olla aika vähän enää kiinnostunut koko saagasta. En tiedä kuinka moni muu tipahtaa kelkasta tässä vaiheessa. Itse en vielä ole tipahtanut, mutta pidän ehkä vähän lomaa. Olikin ihan stananmoinen rutistus tää noin 15kk. Olen myös hyvilläni siitä, etteivät Joksut ole tulossa tänne päin ehkä ihan hetkeen, en kaipaa heiltä juuri nyt yhtään mitään. Ihana tunne olla hyvillään ja tyytyväinen siitä mitä on saanut.
 
vierailija
Mä olen muuten aina ihmetellyt, että miksi jotkut jaksaa ilmiantaa viestejä urakalla. Ei käy mun järkeen. Saako siitä jotakin nautinnon tai vallan tunnetta, kun voit tuolla tavoin yrittää kontrolloida keskusteluja?
Mä oon poistellut ajoittain sellaisia, joita en itse haluaisi takaa kahlaavana lukea. Tiedän, ettei auta minua, mutta illuusio siitä, että takaa kahlaisi joku kaltaiseni elää minussa.
 
vierailija
Mä oon ainakin siirtynyt kuuntelemaan Coldplayta. Vai onko noi päivä- vai kuukausikuuntelijoita? Onko olemassa viikkokuuntelijoita?
Muutenkin huomaan, että kun heillä ei ole keikkoja tiedossa, alan olla aika vähän enää kiinnostunut koko saagasta. En tiedä kuinka moni muu tipahtaa kelkasta tässä vaiheessa. Itse en vielä ole tipahtanut, mutta pidän ehkä vähän lomaa. Olikin ihan stananmoinen rutistus tää noin 15kk. Olen myös hyvilläni siitä, etteivät Joksut ole tulossa tänne päin ehkä ihan hetkeen, en kaipaa heiltä juuri nyt yhtään mitään. Ihana tunne olla hyvillään ja tyytyväinen siitä mitä on saanut.
Kuukausi kuuntelijoita. Voi ollakin et jotkut on vähän samantapaisia eli kun Joksut on itekin studiohommissa nyt niin niitä ei ehkä muutenkaan jotkut kuuntele niin aktiivisesti ja siksi se näkyy myös kuuntelijamäärissä. Mutta uskon kyllä että kun esim Bluza julkaistaan ja uus levy niin kuuntelijamäärät taas nousevat jonkun verran ainakin hetkeksi.
 
vierailija
Tuli Madam C:n stoorissa vastaan se 1975:n Malesian festarikeikan suudelma, jonka takia koko festarit suljettiin, ja väsyneenä katsoin aluksi että Janči siinä jonkun kanssa pussailee. 😅 Toi oli niin järkyttävä juttu, ja ilmeisesti nyt ne festarijärjestäjät on nostaneet Mattia ja bändiä vastaan oikeusjutun.
 
vierailija
Kuukausi kuuntelijoita. Voi ollakin et jotkut on vähän samantapaisia eli kun Joksut on itekin studiohommissa nyt niin niitä ei ehkä muutenkaan jotkut kuuntele niin aktiivisesti ja siksi se näkyy myös kuuntelijamäärissä. Mutta uskon kyllä että kun esim Bluza julkaistaan ja uus levy niin kuuntelijamäärät taas nousevat jonkun verran ainakin hetkeksi.
Ja kun viisukausi alkaa ja ihmiset alkaa kuunteleen niitäkin listoja niin Joksujenkin kuuntelijamäärät varmaan nousee myös siinä kohtaa. Se on aina vähän tämmöstä et joskus kuunnellaan aktiivisimmin ja joskus ei niin aktiivisesti
 
vierailija
Tuli Madam C:n stoorissa vastaan se 1975:n Malesian festarikeikan suudelma, jonka takia koko festarit suljettiin, ja väsyneenä katsoin aluksi että Janči siinä jonkun kanssa pussailee. Toi oli niin järkyttävä juttu, ja ilmeisesti nyt ne festarijärjestäjät on nostaneet Mattia ja bändiä vastaan oikeusjutun.
Mun mielestä järkyttävintä on että tuo pusu ei valitettavasti tuonut mitään hyvää paikallisille seksuaalivähemmistöille, vaan ilmapiiri heitä kohtaan ainoastaan kiristyi. Sillä ei siis saatu mitään sellaista aikaan että ihmiset nousisivat puolustamaan kahden miehen pussailua. Sitä ei todellakaan tapahtunut paikallisten keskuudessa ja se jäi länsimaissakin vain pieniksi otsikoiksi.

Mutta joo, saman kuvan jäin jossain muualla ja minäkin katsoin että Jance 😁
 

Yhteistyössä