K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tunteeko joku paremmin balkanilaista kulttuuria? Siis onko tuollaiset hellittelyt ja koskettelut ihan yleistä siellä nuorten miesten kesken? Koska omassa lähipiirissä 25 - 30-vuotiaat miehet ei todellakaan käyttäydy noin, vaikka kuinka olisivat parhaita kavereita. Halataan kyllä ja taputellaan olkapäälle mutta ei mitään silittelyä, pussailua tai hipelöintiä.
 
vierailija
Tunteeko joku paremmin balkanilaista kulttuuria? Siis onko tuollaiset hellittelyt ja koskettelut ihan yleistä siellä nuorten miesten kesken? Koska omassa lähipiirissä 25 - 30-vuotiaat miehet ei todellakaan käyttäydy noin, vaikka kuinka olisivat parhaita kavereita. Halataan kyllä ja taputellaan olkapäälle mutta ei mitään silittelyä, pussailua tai hipelöintiä.
En tunne henk.koht., mutta muistan LadySlon tai JONKUN jossain sanoneen, että vaikka Balkanilla onkin koskettelevampi kulttuuri myös miesten välillä verrattuna vaikka Pohjoismaihin, niin ei se silti ihan tuollaista ole mitä Joksuilla. Eli he ovat raikas, ihana tuulahdus myös paikallisesti! Ja valitettavasti saavat myös välillä omiltaan kuulla jotain homottelua yms. ankeutusta, näin olen ymmärtänyt (esim. joistain YouTube -kommenteista).
 
vierailija
En tunne henk.koht., mutta muistan LadySlon tai JONKUN jossain sanoneen, että vaikka Balkanilla onkin koskettelevampi kulttuuri myös miesten välillä verrattuna vaikka Pohjoismaihin, niin ei se silti ihan tuollaista ole mitä Joksuilla. Eli he ovat raikas, ihana tuulahdus myös paikallisesti! Ja valitettavasti saavat myös välillä omiltaan kuulla jotain homottelua yms. ankeutusta, näin olen ymmärtänyt (esim. joistain YouTube -kommenteista).
Joo, oon myös lukenut parin slovenialaisen vahvistavan että Joksujen toisilleen osoittama läheisyys on poikkeuksellista myös Sloveniassa. Ei siellä kiehnätä toisen kyljessä jatkuvasti. Ja olen myös pistänyt merkille, että monilla sloveniankielisillä sivustoilla kommenttiosioissa homotellaan heitä.
 
vierailija
Joo, oon myös lukenut parin slovenialaisen vahvistavan että Joksujen toisilleen osoittama läheisyys on poikkeuksellista myös Sloveniassa. Ei siellä kiehnätä toisen kyljessä jatkuvasti. Ja olen myös pistänyt merkille, että monilla sloveniankielisillä sivustoilla kommenttiosioissa homotellaan heitä.
Keskusteltaisiinko me muuten näin paljon bändin jäsenistä, jos he eivät käyttäytyisi noin? Eikö se heidän toisilleen osoittama läheisyys ole osasyy siihen, että tämä saaga on niin koukuttava? Musiikilliset syyt on sitten toinen juttu.
 
vierailija
Ei hyvänen aika. Ei. Jan ja Bojan? Kyllä nämä kuvitelmat syntyy ihan omista haaveistanne. 'Olisi joskus voinut olla jotain'...tuolla periaatteella voi kehitellä ihan mitä tahansa.
Siis onhan Bojan itsekin sanonut että heillä kahdella on ihan oma kemiansa, siinä samassa jossa he luonnehtivat toisiaan seksikkäiksi. Totta kai sen kommentin jälkeiset ajatukset on ihan jokaisen omassa päässä syntyneitä, mutta ei ne nyt ihan tuulesta temmattuja ole kun niitten omista puheista on kyse. Ja nimenomaan vanhemmissa keikkavideoissa ja valokuvissa näkyy heidän keskinäisiä katseita ja kosketteluja. Niiden perusteella siis näyttää siltä että juuri heidän kahden välillä on jotain muuta kuin muiden kanssa.
 
vierailija
Siis onhan Bojan itsekin sanonut että heillä kahdella on ihan oma kemiansa, siinä samassa jossa he luonnehtivat toisiaan seksikkäiksi. Totta kai sen kommentin jälkeiset ajatukset on ihan jokaisen omassa päässä syntyneitä, mutta ei ne nyt ihan tuulesta temmattuja ole kun niitten omista puheista on kyse. Ja nimenomaan vanhemmissa keikkavideoissa ja valokuvissa näkyy heidän keskinäisiä katseita ja kosketteluja. Niiden perusteella siis näyttää siltä että juuri heidän kahden välillä on jotain muuta kuin muiden kanssa.
Liittyikö tähän muuten jotenkin sekin, että B puhui miten tärkeää nimenomaan laulajan ja kitaristin välinen kemia on bändin dynamiikalle noin ylipäätänsäkin? Vai sekoitanko nyt johonkin ihan muuhun haastatteluun tai peräti bändiin 😅
 
vierailija
Tunteeko joku paremmin balkanilaista kulttuuria? Siis onko tuollaiset hellittelyt ja koskettelut ihan yleistä siellä nuorten miesten kesken? Koska omassa lähipiirissä 25 - 30-vuotiaat miehet ei todellakaan käyttäydy noin, vaikka kuinka olisivat parhaita kavereita. Halataan kyllä ja taputellaan olkapäälle mutta ei mitään silittelyä, pussailua tai hipelöintiä.
Mä oon just parhaillani täällä, tai ensin Ljubljanassa ja yhessä toisessa kaupungissa Sloveniassa, ja nyt oon Kroatiassa. En oo nähnyt mitään syliin painautumisia tai toisen hivelemistä. Siihen oon kiinnittänyt huomiota että nuoret miehet saattaa halata kohdatessaan ja se on sellanen pidempi, olkataputuksilla ryyditetty halaus. Mutta edes sellaista hiusten pörrötystä en oo nähnyt, saati silittelyä.

Olin vähän heikko agentti sillon radiohaastatteluaamuna, mutta tän yleisen miesten katselun oon kyllä hoitanut hyvin huolellisesti 😁
 
vierailija
Liittyikö tähän muuten jotenkin sekin, että B puhui miten tärkeää nimenomaan laulajan ja kitaristin välinen kemia on bändin dynamiikalle noin ylipäätänsäkin? Vai sekoitanko nyt johonkin ihan muuhun haastatteluun tai peräti bändiin
Joo sana haastattelu. Ne siis sanoi toisiaan sexy ja yummy ja sit B käänsi asian koskemaan laulajan ja kitaristin kemiaa, jota ilman ei bändi toimi tms
 
vierailija
Herramunvereni, B lirputtelee Janin nänniä!?? 🔥 Missä tällainen video on ja miksi en ole nähnyt sitä?!!? Muistan vaan sen missä B hieroo omia nännejään Carpe Diem -asussa, vai meneekö mulla nyt asiat sekaisin?

Se hiustensukiminen on ihana, olinkin jo unohtanut sen.
No tässä niitä nännejä 🤩
 
vierailija
Joo sana haastattelu. Ne siis sanoi toisiaan sexy ja yummy ja sit B käänsi asian koskemaan laulajan ja kitaristin kemiaa, jota ilman ei bändi toimi tms
Krisiä se muuten kuvasi ihan eri tyylisesti, ei ainakaan yhtä avoimesti tullut esiin se kitaristin ja laulajan kemia 😁 En nyt muista mitkä sanat ne oli mut tyyliin järjestelmällinen tms. Ja myös jurea ja martinia bojan kuvaili kiltimmin.
 
vierailija
Mutta samaan hengenvetoon hän sanoi ettei kemian tarvitse olla mitenkään seksuaalista.
Kyllä, ja tää on mun mielestä sellanen asia mikä sen on melkein pakkokin ollut sanoa. En muista kuinka vanha haastattelu se on mutta aika nuoria ne oli enkä usko että se ois voinut jättää keskustelua siihen sexy ja yummy tasolle. Mun nähdäkseni siis bojanin puhetapa miehistä ja miehiin suuntautivasta läheisyydestä muuttui viisujen aikanakin, ja varsinkin jälkeen, mutta tuossa haastattelussa on varmaan ollut vielä tilanne että bändikaverin sanominen sexyksi on aika rohkeaa.
 
vierailija
Miksi sulle seksuaalisuudesta puhuminen ja erityisesti samaa sukupuolta olevien seksuaalisesta kanssakäymisestä puhuminen on halveeraamista?
Ei liity tuohon samaa sukupuolta olemiseen ollenkaan, vaan siihen väitökseen, että B olisi touhuillut oman bändinsä jäsenten kanssa. Tuommoinen kirjoittelu varmasti loukkaisi Bojania, jos tietäisi, kun ovat kavereita ja ovat aina olleetkin.
 
vierailija
Että mielikuvissanne yhdistätte B:n seksuaalisesti Jan:iin ja osa jopa ajattelee heillä olleen teineinä jotain s.kokeiluita.
Mitä ihmetta? Miten se halveeraa Bojania että hänet yhdistetään juuri Janiin? Janiin, joka on mielettömän upea ja bojanin omienkin aanojen mukaan sexy?

Ehkä riittävästi sun ajatuksista kertookin se, että tässä halvennettaisiin vain Bojania, mutta Jania kohtaan ilmeisesti ei tapahdu samaa.
 
vierailija
No kun siis Bojan on ”true love waits”-tyyppinen neitsyt joka kammiossaan vaan odottelee (ja tekee kaihoisia rakkauslauluja), että se oikea (Jere?) tulee valkoisella ratsullaan noutamaan. 😂😂😂

Ei ajattele mitään seksiä ikinä kenenkään kanssa!!
 
vierailija
Mitä ihmetta? Miten se halveeraa Bojania että hänet yhdistetään juuri Janiin? Janiin, joka on mielettömän upea ja bojanin omienkin aanojen mukaan sexy?

Ehkä riittävästi sun ajatuksista kertookin se, että tässä halvennettaisiin vain Bojania, mutta Jania kohtaan ilmeisesti ei tapahdu samaa.
Voidaan vaikka sopia että oikeasti Bojan ajattelee ilmastonmuutosta ja veroilmoituksen tekoa niissä hetkissä, joissa se osoittaa m+m -tyyppistä hellyyttä Janille tai yhtään kenellekään! 😅

Ja vakavissaan: miten se voi ketään HALVEERATA, jos me täällä nautitaan bändin jäsenten tuottamasta sisällöstä ja saadaan siitä mielihyvää? En ymmärrä, en.
 

Yhteistyössä