vierailija
Totta tuokinKuuntelijaluvut on joo laskussa mutta ne kuitenkin lopulta tulee jäämään isommiksi kuin ennen viisuja kun Slovenian kuuntelijoiden päälle on tullut muun Euroopan fanit.
Totta tuokinKuuntelijaluvut on joo laskussa mutta ne kuitenkin lopulta tulee jäämään isommiksi kuin ennen viisuja kun Slovenian kuuntelijoiden päälle on tullut muun Euroopan fanit.
GöteborginMun muistaakseni joku tarkkasilmäinen selvitti ton jo sillon aikoinaan, että se ois Malmön bäkkäriltä
Joo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla.Göteborgin
Olen eri mieltä. Uskon että Kärtsä tulee tekemään musiikkia ainakin vielä seuraavat pari kolme vuotta ja Joksut varmaan pidempään, joten on paljon mitä odottaa. K&B shippijuttuja en edes kaipaa.Eikä enää ole edes mitään odotettavaa. Kun vertaa viime kesään esim.
Silloin oli odotettavissa ICIP, Kärtsän Stadionesiintyminen, Nt eli Jokereiden ekat keikat ikinä Suomessa, SSOL, meneekö K Sloveniaan jne, ja Jokereilla myös oli enemmän keikkoja. Plus K:lla.
Varsinkin siis shippirintamalla (=näiden yhteisjutuissa) on hiljaista.
Ei noikaan kaikki olleet yhteisjuttuja, mutta kostopitsistäkin tuli sellainen yms.
Asioita yhdisteltiin vielä toisiinsa tuolloin. Not anymore.
Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajanaJoo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla.
Kiinnostuin videosta kun halusin selvittää kuka sen on kuvannut. Kuvaaja istuu siinä löysissä tummissa farkuissa ja on riisunut kenkänsä lattialle. Ne on mustat valkoraidalliset Addut, hyvin samanlaiset kuin Bllä. Vitalla oli tuona päivänä tummat löysät housut mutta hänellä on vihreät Addut. En muista myöskään muulla crewlla olleen tuollaisia kenkiä, Kikillä on erilaiset lenkkarit ainakin eikä muilla bändissä ole noita. Onko Sadiella samistelukengät? Bllä on siis omat Addut jalassa eli hänen ne ei ole siinä lattialla.
Näin tylsää mulla on kun ei ole nyt mitään muuta mysteeriä ratkottavana.
Eli hupparin naruista kenkä-salapoliisiksi.Joo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla.
Kiinnostuin videosta kun halusin selvittää kuka sen on kuvannut. Kuvaaja istuu siinä löysissä tummissa farkuissa ja on riisunut kenkänsä lattialle. Ne on mustat valkoraidalliset Addut, hyvin samanlaiset kuin Bllä. Vitalla oli tuona päivänä tummat löysät housut mutta hänellä on vihreät Addut. En muista myöskään muulla crewlla olleen tuollaisia kenkiä, Kikillä on erilaiset lenkkarit ainakin eikä muilla bändissä ole noita. Onko Sadiella samistelukengät? Bllä on siis omat Addut jalassa eli hänen ne ei ole siinä lattialla.
Mistä sä tiedät, että mustat Addut? Videohan on mv. Eli viittaa todellakin Vitaan tuo kuvaaja.Joo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla.
Mä en nyt ihan ymmärrä tätä. Joksuilta on tulossa taas uusi single ihan pian ja vielä tänä vuonna ihan kokonainen albumi jossa on monta uutta biisiä joita odottaa. Ja julkaisevat kohta Balkanin kiertueen, ehkä vielä muitakin keikkoja.Eikä enää ole edes mitään odotettavaa. Kun vertaa viime kesään esim.
Silloin oli odotettavissa ICIP, Kärtsän Stadionesiintyminen, Nt eli Jokereiden ekat keikat ikinä Suomessa, SSOL, meneekö K Sloveniaan jne, ja Jokereilla myös oli enemmän keikkoja. Plus K:lla.
Varsinkin siis shippirintamalla (=näiden yhteisjutuissa) on hiljaista.
Ei noikaan kaikki olleet yhteisjuttuja, mutta kostopitsistäkin tuli sellainen yms.
Asioita yhdisteltiin vielä toisiinsa tuolloin. Not anymore.
No eihän toi ole 3 vuodelle paljon. Nyt verrataan viime kesän tahtiin.Olen eri mieltä. Uskon että Kärtsä tulee tekemään musiikkia ainakin vielä seuraavat pari kolme vuotta ja Joksut varmaan pidempään, joten on paljon mitä odottaa. K&B shippijuttuja en edes kaipaa.
Ei näyttäisi Vitan kengät tuolta mustavalkoisena. Voit kokeilla vaikka itse muokkaamalla jotain kuvaa jos et usko.Mistä sä tiedät, että mustat Addut? Videohan on mv. Eli viittaa todellakin Vitaan tuo kuvaaja.
Eli K:n gf kuvasi K&B bromance videoita ja B:n gf B&D halin. On siinä käynyt tuuri näillä naisilla.Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajana
Onhan tuo hänen nauruaan selvästi.Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajana
Hei jokuhan just tänään manifestoi tämän kun puhui kengännauhojen analysoinnista.Eli hupparin naruista kenkä-salapoliisiksi.
No musta on paljonkin mitä voi odottaa kuten K:n suomen keikat ja Euroopan kiertue. Sen lisäksi saadaan ajoittain kaikenlaista muuta matskua. En tiedä, mitä odotat saavasi, jotta olisit tyytyväinen.No eihän toi ole 3 vuodelle paljon. Nyt verrataan viime kesän tahtiin.
Mutta jos ne ovat samanlaiset kuin B:n, mutta vihreät ja video on mv. Lisäksi ne ovat alhaalla vähän varjossa joten helposti mustenee.Ei näyttäisi Vitan kengät tuolta mustavalkoisena. Voit kokeilla vaikka itse muokkaamalla jotain kuvaa jos et usko.
Uuh, tajusin juuri etten ole ikinä katsonut tuota äänet päällä. Enkä nytkään pysty, voi harmi. Olen se joka täällä on kirjoitellut että kuulen kahden naisen naurun siinä Vitan Ruotsista yöllä laittamasta bussistoorista.Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajana
Ne on vaaleanvihreät eikä raidat ole valkoiset. Ei ole videolla Vitan kengät.Mutta jos ne ovat samanlaiset kuin B:n, mutta vihreät ja video on mv. Lisäksi ne ovat alhaalla vähän varjossa joten helposti mustenee.
Nace ja Nacen insta.Nacen insta on ehkä maailman tylsin.
Vitan naurua voi olla yhtä hyvin.Onhan tuo hänen nauruaan selvästi.
Mä tunnistan Vitan naurun vaikka unissani. Ei ole.Vitan naurua voi olla yhtä hyvin.
Ja mä tunnistan Sadien naurun ja kuulostaa videolla ihan siltä.Mä tunnistan Vitan naurun vaikka unissani. Ei ole.
T. Vita fani
Sadien fandom ei toki ole tiennyt että siellä on ollut myös vita paikalla ja että sadien läsnäolosta oli tuossa vaiheessa vain vaihtelevia huhuja eri kaupungeissa.Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajana