K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua huvittaa se kun selasin just tumbleria ja siellä oli fanart Nacesta joka vasta tehty ja aattelin et Nace ihan varmana jakaa tuon instassa ja eihän siinä kauaan mennyt että jakoi sen 😆
 
vierailija
Göteborgin
Joo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla. 😁

Kiinnostuin videosta kun halusin selvittää kuka sen on kuvannut. 😂 Kuvaaja istuu siinä löysissä tummissa farkuissa ja on riisunut kenkänsä lattialle. Ne on mustat valkoraidalliset Addut, hyvin samanlaiset kuin Bllä. Vitalla oli tuona päivänä tummat löysät housut mutta hänellä on vihreät Addut. En muista myöskään muulla crewlla olleen tuollaisia kenkiä, Kikillä on erilaiset lenkkarit ainakin eikä muilla bändissä ole noita. Onko Sadiella samistelukengät? Bllä on siis omat Addut jalassa eli hänen ne ei ole siinä lattialla.

Näin tylsää mulla on kun ei ole nyt mitään muuta mysteeriä ratkottavana.
 
vierailija
Eikä enää ole edes mitään odotettavaa. Kun vertaa viime kesään esim.

Silloin oli odotettavissa ICIP, Kärtsän Stadionesiintyminen, Nt eli Jokereiden ekat keikat ikinä Suomessa, SSOL, meneekö K Sloveniaan jne, ja Jokereilla myös oli enemmän keikkoja. Plus K:lla.


Varsinkin siis shippirintamalla (=näiden yhteisjutuissa) on hiljaista.
Ei noikaan kaikki olleet yhteisjuttuja, mutta kostopitsistäkin tuli sellainen yms.
Asioita yhdisteltiin vielä toisiinsa tuolloin. Not anymore.
Olen eri mieltä. Uskon että Kärtsä tulee tekemään musiikkia ainakin vielä seuraavat pari kolme vuotta ja Joksut varmaan pidempään, joten on paljon mitä odottaa. K&B shippijuttuja en edes kaipaa.
 
vierailija
Joo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla.

Kiinnostuin videosta kun halusin selvittää kuka sen on kuvannut. Kuvaaja istuu siinä löysissä tummissa farkuissa ja on riisunut kenkänsä lattialle. Ne on mustat valkoraidalliset Addut, hyvin samanlaiset kuin Bllä. Vitalla oli tuona päivänä tummat löysät housut mutta hänellä on vihreät Addut. En muista myöskään muulla crewlla olleen tuollaisia kenkiä, Kikillä on erilaiset lenkkarit ainakin eikä muilla bändissä ole noita. Onko Sadiella samistelukengät? Bllä on siis omat Addut jalassa eli hänen ne ei ole siinä lattialla.

Näin tylsää mulla on kun ei ole nyt mitään muuta mysteeriä ratkottavana.
Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajana

 
vierailija
Joo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla.

Kiinnostuin videosta kun halusin selvittää kuka sen on kuvannut. Kuvaaja istuu siinä löysissä tummissa farkuissa ja on riisunut kenkänsä lattialle. Ne on mustat valkoraidalliset Addut, hyvin samanlaiset kuin Bllä. Vitalla oli tuona päivänä tummat löysät housut mutta hänellä on vihreät Addut. En muista myöskään muulla crewlla olleen tuollaisia kenkiä, Kikillä on erilaiset lenkkarit ainakin eikä muilla bändissä ole noita. Onko Sadiella samistelukengät? Bllä on siis omat Addut jalassa eli hänen ne ei ole siinä lattialla.

Näin tylsää mulla on kun ei ole nyt mitään muuta mysteeriä ratkottavana.
Eli hupparin naruista kenkä-salapoliisiksi.😆
 
vierailija
Joo sain selville, Bllä on Göteborgin esiintymisvaatteet päällä siinä videolla.

Kiinnostuin videosta kun halusin selvittää kuka sen on kuvannut. Kuvaaja istuu siinä löysissä tummissa farkuissa ja on riisunut kenkänsä lattialle. Ne on mustat valkoraidalliset Addut, hyvin samanlaiset kuin Bllä. Vitalla oli tuona päivänä tummat löysät housut mutta hänellä on vihreät Addut. En muista myöskään muulla crewlla olleen tuollaisia kenkiä, Kikillä on erilaiset lenkkarit ainakin eikä muilla bändissä ole noita. Onko Sadiella samistelukengät? Bllä on siis omat Addut jalassa eli hänen ne ei ole siinä lattialla.

Näin tylsää mulla on kun ei ole nyt mitään muuta mysteeriä ratkottavana.
Mistä sä tiedät, että mustat Addut? Videohan on mv. Eli viittaa todellakin Vitaan tuo kuvaaja.
 
vierailija
Eikä enää ole edes mitään odotettavaa. Kun vertaa viime kesään esim.

Silloin oli odotettavissa ICIP, Kärtsän Stadionesiintyminen, Nt eli Jokereiden ekat keikat ikinä Suomessa, SSOL, meneekö K Sloveniaan jne, ja Jokereilla myös oli enemmän keikkoja. Plus K:lla.


Varsinkin siis shippirintamalla (=näiden yhteisjutuissa) on hiljaista.
Ei noikaan kaikki olleet yhteisjuttuja, mutta kostopitsistäkin tuli sellainen yms.
Asioita yhdisteltiin vielä toisiinsa tuolloin. Not anymore.
Mä en nyt ihan ymmärrä tätä. Joksuilta on tulossa taas uusi single ihan pian ja vielä tänä vuonna ihan kokonainen albumi jossa on monta uutta biisiä joita odottaa. Ja julkaisevat kohta Balkanin kiertueen, ehkä vielä muitakin keikkoja.

Käärijää en seuraa mutta eikö häneltäkin ole jossain vaiheessa tulossa levy. Ja uusi Euroopan kiertue.

On monia shippejä joihin ei koskaan tule mitään yhteistä materiaalia. Aina voi käyttää mielikuvitusta.
 
vierailija
Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajana

Uuh, tajusin juuri etten ole ikinä katsonut tuota äänet päällä. 😄 Enkä nytkään pysty, voi harmi. Olen se joka täällä on kirjoitellut että kuulen kahden naisen naurun siinä Vitan Ruotsista yöllä laittamasta bussistoorista.
 
vierailija
Ainakin tää Sadie Sink Brasil tili on postannut jo sillon maaliskuussa, että Sn nauru kuuluis videolla ja se myös kuvaajana

Sadien fandom ei toki ole tiennyt että siellä on ollut myös vita paikalla ja että sadien läsnäolosta oli tuossa vaiheessa vain vaihtelevia huhuja eri kaupungeissa.

Mä en siis yritä väittää että se ei olisi sadie, mutta en ehkä noita faneja käyttäisi siitä todisteena.
 

Yhteistyössä