vierailija
Miten te voitte olla noin perillä toisten ihmisten kengistä. Hyvä jos muistan, et millaiset mun miehellä on.
Mä olen aina kiinnittänyt huomiota kaikkiin pieniinkin yksityiskohtiin ja mulla on tosi hyvä muisti. Huomaan aina kaikilla videoilla taustalla olevat pienet jutut ym.Miten te voitte olla noin perillä toisten ihmisten kengistä. Hyvä jos muistan, et millaiset mun miehellä on.
kuuntelin youtubesta jotain hänen pätkiä missä nauroi ja kuulostaa kyllä ihan samaltaOnhan tuo hänen nauruaan selvästi.
Joo tässä on pari ihan identtiseltä kuulostavaa kohtaa https://vm.tiktok.com/ZGe7heV5q/kuuntelin youtubesta jotain hänen pätkiä missä nauroi ja kuulostaa kyllä ihan samalta
Maaliskuun kiertueella, ml. Göteborgin keikka oli vihreät.Vitalla on ainakin ollut mustat Addut. Ei anna linkata, mutta ig vitaorehek vuodelta 2019 on kuva. 11.9. keltainen seinä.
Toi on eri malli ja videon kengissä on valkoinen pohja muutenkin.Vitalla on ainakin ollut mustat Addut. Ei anna linkata, mutta ig vitaorehek vuodelta 2019 on kuva. 11.9. keltainen seinä.
Ei kyllä voi varmaksi mitenkään sanoa että ois sama. Mun korvaani ei kuulosta samalta.Joo tässä on pari ihan identtiseltä kuulostavaa kohtaa https://vm.tiktok.com/ZGe7heV5q/
Missä näkyisi vitan kengät?Eli hupparin naruista kenkä-salapoliisiksi.
Ei Vita tunnu olevan mukana näissä Damon/Sadie/Bojan -kuvioissa noin että hengailisi mukana. Eri juttu kiertueella.Mistä sä tiedät, että mustat Addut? Videohan on mv. Eli viittaa todellakin Vitaan tuo kuvaaja.
Ei se Vitankaan naurulta kuulosta.Ei kyllä voi varmaksi mitenkään sanoa että ois sama. Mun korvaani ei kuulosta samalta.
Vita oli varmaan jossain hengaamassa Janin kanssa kun Nace pyörii siellä videon taustalla yksinään.Ei Vita tunnu olevan mukana näissä Damon/Sadie/Bojan -kuvioissa noin että hengailisi mukana. Eri juttu kiertueella.
No kiertueeltahan tää analysoitava video onkin.Ei Vita tunnu olevan mukana näissä Damon/Sadie/Bojan -kuvioissa noin että hengailisi mukana. Eri juttu kiertueella.
täällä on parhaimmat keskustelut joksuista ja k:sta. erityisesti vauvalla meno no ihan itun raskas. En tiedä johtuuko shipin lopusta suurimmalla osallaMä olen myös pikkuhiljaa jättämässä tätä fandomia. Mulla ei ole oikein ollut enää hyvä fiilis vauvan ja puutarhan ketjuissa. Osasyy on se, ettei K&B shippi enää kiinnosta ja toinen mikä vie fiiliksen on se jatkuva jankkaus jne. Yllätyin että tässä ketjussa on ollut näinkin hyvää keskustelua Joksuista. Damon ja Jance fanina tämä ketju on tuonut mulle nyt eniten nautintoa. Tämä ketju on kyllä mainettaan paljon parempi tai sitten olen onnistunut välttämään ne täällä käydyt kammottavat keskustelut, joista vauvalla on mainittu. Taidan vielä loman ajan pysyä täällä Jance keskustelun takia, mutta sitten aloitan ”oikean” elämän.
Mut sähän sanoit ettei Sadie ollut tuolla kiertueella mukana.Vaikka Sadie olikin tolla videolla, en näe mitään kipinää hänen ja B:n välillä. Pelkkää samaa kaveriporukkaa ja S siellä mukana Damonin kaverina.
No höps, ei tuosta videosta voi mitään kipinän puutteita päätellä. Näyttää että B yrittää oikein esiintyä S:lle.Vaikka Sadie olikin tolla videolla, en näe mitään kipinää hänen ja B:n välillä. Pelkkää samaa kaveriporukkaa ja S siellä mukana Damonin kaverina.
Tarkoitin todellakin, että jos olisikin. Jäi konditionaali uupumaan.Mut sähän sanoit ettei Sadie ollut tuolla kiertueella mukana.
Joo ja Sadie naureskelee ihastuksen hassutteluille kun hän on niiiin hauska.No höps, ei tuosta videosta voi mitään kipinän puutteita päätellä. Näyttää että B yrittää oikein esiintyä S:lle.
Luulin että toi on Lontoosta. No ei vaikuta että Vita paljoa tuossa porukassa hengailee.No kiertueeltahan tää analysoitava video onkin.
No, ei sitä kyllä ihastukselle esiinnytä edukseen kaulailemalla tuollalailla muitaNo höps, ei tuosta videosta voi mitään kipinän puutteita päätellä. Näyttää että B yrittää oikein esiintyä S:lle.
Mutta sanoit ettet näe kipinää heidän välillään. Et usko näitä juttujasi enää kohta itsekään.Tarkoitin todellakin, että jos olisikin. Jäi konditionaali uupumaan.
Ei naura sillä mielellä. Kavereiden toilailuille vain.Joo ja Sadie naureskelee ihastuksen hassutteluille kun hän on niiiin hauska.
No eihän siinä sitä olekaan.Mutta sanoit ettet näe kipinää heidän välillään. Et usko näitä juttujasi enää kohta itsekään.