vierailija
Voi harmi. Oiskohan nyt vielä Euroopassa?S taitaa olla Varietyn tapahtumassa tuolloin
Voi harmi. Oiskohan nyt vielä Euroopassa?S taitaa olla Varietyn tapahtumassa tuolloin
Sitä ei kukaan tiedä, mutta Joksut taitaa kuitenkin aika tiiviisti olla studiolla jos sitä mietitVoi harmi. Oiskohan nyt vielä Euroopassa?
Mun muistaakseni joku tarkkasilmäinen selvitti ton jo sillon aikoinaan, että se ois Malmön bäkkäriltäMissä se Bojan+Jure+Damon-video on kuvattu, oliko Leipzigissä? Teen tutkimusta.
No ainakin Ljubljanassa vois olla vähän tylsää jos bojan on kiinni studiohommissa. Nehän on siellä aina ihan käsittämättöminä aikoina pitkin öitä.Voi harmi. Oiskohan nyt vielä Euroopassa?
Ja varmaan varsinkin nyt jos levy edistyy hitaasti niin ovat pitkiä pätkiä studiossa.No ainakin Ljubljanassa vois olla vähän tylsää jos bojan on kiinni studiohommissa. Nehän on siellä aina ihan käsittämättöminä aikoina pitkin öitä.
Okei, selvittelen sitäkin tässä samalla.Mun muistaakseni joku tarkkasilmäinen selvitti ton jo sillon aikoinaan, että se ois Malmön bäkkäriltä
Lisää Jancea ja erityisesti toi 7. kuva missä poseeraavat kun joku ottaa kuvanluluxa
Jan being a tiny kitten tucked under his husband's arm: stage edition, part II part I , part III, part IV, part Vwww.tumblr.com
Mulla oli myös se leipzig mielessä Kenenkäs vaatteita siinä zuumailtiin? Vai oliko se ne sohvat jotka näkyi discordissa tms? No, selvästikään en muista kovin tarkasti mitään.Okei, selvittelen sitäkin tässä samalla.
Ainakin se musta paita joka Boitsulla on siinä videolla näky eka kertaa kiertueella päällä siinä wiwibloggsin tekemässä Malmön haastattelussa, en muista enää oliko jotain muutakin mitä zuumailtiinMulla oli myös se leipzig mielessä Kenenkäs vaatteita siinä zuumailtiin? Vai oliko se ne sohvat jotka näkyi discordissa tms? No, selvästikään en muista kovin tarkasti mitään.
Ruotsalaista mineraalivettä siellä on ainakin pöydällä eli Göteborg tai Malmö varmaan. Malmön bäkkärihaastattelussa niillä oli pitkähihaiset päällä mutta jatkan tutkimuksia.Mulla oli myös se leipzig mielessä Kenenkäs vaatteita siinä zuumailtiin? Vai oliko se ne sohvat jotka näkyi discordissa tms? No, selvästikään en muista kovin tarkasti mitään.
Toisaalta nyt kun muistin niin saksasta taisi tosiaan aloittaa matkan eli hyppäsi ns JC:n tilalle bussiin.Oliko Damon samaan aikaan mukana kuin JC? JC ei ollut ruotsin norjan tai Uk:n keikoilla? Mietin että mahtuiko bussiin
Oli bussissa mukana Ruotsin ja Norjan mutta itsekseen myös Saksan keikoilla ainakin.Oliko Damon samaan aikaan mukana kuin JC? JC ei ollut ruotsin norjan tai Uk:n keikoilla? Mietin että mahtuiko bussiin
Tai siis Jurella tpaita ja Bllä pitkähihainen eli päin vastoin kuin sohvakasassa.Ruotsalaista mineraalivettä siellä on ainakin pöydällä eli Göteborg tai Malmö varmaan. Malmön bäkkärihaastattelussa niillä oli pitkähihaiset päällä mutta jatkan tutkimuksia.
Joo niin olikin. Ja leipzigista oli joku muu video tai kuva bäkkäriltä missä sitä sydänvyötä joko soviteltiin tai ei vielä ollut päällä ja se oli tosiaan erinäköinen paikka. Oliko peräti se all the handsome men are gay sieltä?Ruotsalaista mineraalivettä siellä on ainakin pöydällä eli Göteborg tai Malmö varmaan. Malmön bäkkärihaastattelussa niillä oli pitkähihaiset päällä mutta jatkan tutkimuksia.
Varsinkin ne Krisin kanssa otetut kuvat sieltä bussista ja etenkin se teippikuva oli jotain mitä en osannut odottaaJoo niin olikin. Ja leipzigista oli joku muu video tai kuva bäkkäriltä missä sitä sydänvyötä joko soviteltiin tai ei vielä ollut päällä ja se oli tosiaan erinäköinen paikka. Oliko peräti se all the handsome men are gay sieltä?
Mulla ei selvästikään ole mitään kunnollisia muistikuvia mutta damon sys kiertueella oli mun kevään kohokohta (heti sen jälkeen ku ite olin sys kiertueella )
No todellakin! Mutta mulle myös tuo bojanin sohvapelehtiminen oli aika miellyttävä yllätys. Jure tuntuu leikkivän siinä ihan eri leikkiä.Varsinkin ne Krisin kanssa otetut kuvat sieltä bussista ja etenkin se teippikuva oli jotain mitä en osannut odottaa
Antaako Jan pusun Nacen poskelle?Nyt kun täällä on jance väkeä paikalla niin mites te ootte selvinneet tästä?
Mulle tää on ihan ykkönen! Olisi ihana tietää mikä asia kesken kaiken keikkaan valmistautumisen käynnisti tarpeen halata noin kovasti. Kun ei tosiaan oo mikään tervehdyshali kyseessä eikä edes sellainen ohimennen heitetty hyvähyvätsemppihali.
Tää on kyllä ihana ja kuten sanottu aina liimautuneena toisiinsaNyt kun täällä on jance väkeä paikalla niin mites te ootte selvinneet tästä?
Mulle tää on ihan ykkönen! Olisi ihana tietää mikä asia kesken kaiken keikkaan valmistautumisen käynnisti tarpeen halata noin kovasti. Kun ei tosiaan oo mikään tervehdyshali kyseessä eikä edes sellainen ohimennen heitetty hyvähyvätsemppihali.
Joo tai sitten kuiskuttelee jotain salaisuuksia korvaanAntaako Jan pusun Nacen poskelle?
Mä kaipaan Damonia ja teippiä takaisin tähän saagaan.No todellakin! Mutta mulle myös tuo bojanin sohvapelehtiminen oli aika miellyttävä yllätys. Jure tuntuu leikkivän siinä ihan eri leikkiä.