K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lisää Jancea ja erityisesti toi 7. kuva missä poseeraavat kun joku ottaa kuvan 🥰
😍😍😍

Tässäkin on jancea

Näistä toi neljäs on ihanin. Samasta tilanteesta on toinenkin kuva jossa nace katsoo Jania kuin aikoisi syödä sen.
 
vierailija
Mulla oli myös se leipzig mielessä Kenenkäs vaatteita siinä zuumailtiin? Vai oliko se ne sohvat jotka näkyi discordissa tms? No, selvästikään en muista kovin tarkasti mitään.
Ainakin se musta paita joka Boitsulla on siinä videolla näky eka kertaa kiertueella päällä siinä wiwibloggsin tekemässä Malmön haastattelussa, en muista enää oliko jotain muutakin mitä zuumailtiin :D
 
vierailija
Mulla oli myös se leipzig mielessä Kenenkäs vaatteita siinä zuumailtiin? Vai oliko se ne sohvat jotka näkyi discordissa tms? No, selvästikään en muista kovin tarkasti mitään.
Ruotsalaista mineraalivettä siellä on ainakin pöydällä eli Göteborg tai Malmö varmaan. Malmön bäkkärihaastattelussa niillä oli pitkähihaiset päällä mutta jatkan tutkimuksia.
 
vierailija
Ruotsalaista mineraalivettä siellä on ainakin pöydällä eli Göteborg tai Malmö varmaan. Malmön bäkkärihaastattelussa niillä oli pitkähihaiset päällä mutta jatkan tutkimuksia.
Joo niin olikin. Ja leipzigista oli joku muu video tai kuva bäkkäriltä missä sitä sydänvyötä joko soviteltiin tai ei vielä ollut päällä ja se oli tosiaan erinäköinen paikka. Oliko peräti se all the handsome men are gay sieltä?

Mulla ei selvästikään ole mitään kunnollisia muistikuvia mutta damon sys kiertueella oli mun kevään kohokohta (heti sen jälkeen ku ite olin sys kiertueella 😁)
 
vierailija
Joo niin olikin. Ja leipzigista oli joku muu video tai kuva bäkkäriltä missä sitä sydänvyötä joko soviteltiin tai ei vielä ollut päällä ja se oli tosiaan erinäköinen paikka. Oliko peräti se all the handsome men are gay sieltä?

Mulla ei selvästikään ole mitään kunnollisia muistikuvia mutta damon sys kiertueella oli mun kevään kohokohta (heti sen jälkeen ku ite olin sys kiertueella )
Varsinkin ne Krisin kanssa otetut kuvat sieltä bussista ja etenkin se teippikuva oli jotain mitä en osannut odottaa 😁
 
vierailija
Nyt kun täällä on jance väkeä paikalla niin mites te ootte selvinneet tästä?
Mulle tää on ihan ykkönen! Olisi ihana tietää mikä asia kesken kaiken keikkaan valmistautumisen käynnisti tarpeen halata noin kovasti. Kun ei tosiaan oo mikään tervehdyshali kyseessä eikä edes sellainen ohimennen heitetty hyvähyvätsemppihali.
 
vierailija
Nyt kun täällä on jance väkeä paikalla niin mites te ootte selvinneet tästä?
Mulle tää on ihan ykkönen! Olisi ihana tietää mikä asia kesken kaiken keikkaan valmistautumisen käynnisti tarpeen halata noin kovasti. Kun ei tosiaan oo mikään tervehdyshali kyseessä eikä edes sellainen ohimennen heitetty hyvähyvätsemppihali.
Antaako Jan pusun Nacen poskelle?🥰
 
vierailija
Nyt kun täällä on jance väkeä paikalla niin mites te ootte selvinneet tästä?
Mulle tää on ihan ykkönen! Olisi ihana tietää mikä asia kesken kaiken keikkaan valmistautumisen käynnisti tarpeen halata noin kovasti. Kun ei tosiaan oo mikään tervehdyshali kyseessä eikä edes sellainen ohimennen heitetty hyvähyvätsemppihali.
Tää on kyllä ihana ja kuten sanottu aina liimautuneena toisiinsa 🥰
 

Yhteistyössä