K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
It's interesting how we see the same image somewhat differently. When I saw it on IG, I thought "Why are JO always put on such small couches?!?! They are always crumpled together like kittens in a basket. Doesnt this world have any 5member-bands anymore so the media would be used to have bigger couches?!? "
But also, on the other hand, they clearly look comfortable, if they werent, they could have asked for an extra chair, or someone would sit on the floor, or something.
😂👍
 
vierailija
Ienhymy voi johtua mm. siitä, että ylähuuli hiukan kääntyy sisäänpäin hymyillessä tai sitten suualueen lihaksisto on aktiivinen. Mun työpaikalla tehdään botuliinihoitoja ja olen useasti nähnyt, kun sitä laitetaan ylähuuleen estämään ienhymyä.
 
vierailija
It's interesting how we see the same image somewhat differently. When I saw it on IG, I thought "Why are JO always put on such small couches?!?! They are always crumpled together like kittens in a basket. Doesnt this world have any 5member-bands anymore so the media would be used to have bigger couches?!? "
But also, on the other hand, they clearly look comfortable, if they werent, they could have asked for an extra chair, or someone would sit on the floor, or something.
🥰
 
vierailija
Katso se Ruoska pätkä, B:n nauraessa sivuprofiilissa näkyy, K:lla en olekaan huomannut pitääkin ruveta katsomaan tarkemmin.
Miksi? 😅 Molemmat on ihan erityisen hyvännäköisiä ihmisiä ja jos itse kokisivat että purennassa on ongelmaa niin kääntyisivät varmasti hammaslääkärin puoleen. Mä en voi ymmärtää miksi joku muu olisi kiinnostunut jostakin toisen ihmisen purennasta, niin olen vähän utelias tietämään syyn. Ärsyttääkö se että ne on luonnostaan niin nättejä, että oikein haluat etsiä vikoja vai miten?
 
vierailija
Ienhymy voi johtua mm. siitä, että ylähuuli hiukan kääntyy sisäänpäin hymyillessä tai sitten suualueen lihaksisto on aktiivinen. Mun työpaikalla tehdään botuliinihoitoja ja olen useasti nähnyt, kun sitä laitetaan ylähuuleen estämään ienhymyä.
Mielenkiintoista. Mun on vaikea ymmärtää tuota, kun usein juuri niillä, joilla on kaikkein kaunein hymy on myös ne ikenet näkyvissä silloin kun hymyilevät leveästi.
 
vierailija
Mielenkiintoista. Mun on vaikea ymmärtää tuota, kun usein juuri niillä, joilla on kaikkein kaunein hymy on myös ne ikenet näkyvissä silloin kun hymyilevät leveästi.
Olen huomannut olevani väärällä alalla, koska mulle tekee tosi pahaa se, kun jo parikymppiset haluavat silotella täyteaineilla ”ryppyjään”. Olen sivusta seurannut, kuinka helposti niihin jää koukkuun ja kummoinen kierre siitä syntyy. Ihmisten ulkonäköpaineet ja tyytymättömyys omaan kehoonsa on usein jäätävää. Siksi en oikein netissäkään tykkää näistä ulkonäkökeskusteluista, koska tiedän kuinka vahingollisia ne saattavat olla.
 
vierailija
Miksi? Molemmat on ihan erityisen hyvännäköisiä ihmisiä ja jos itse kokisivat että purennassa on ongelmaa niin kääntyisivät varmasti hammaslääkärin puoleen. Mä en voi ymmärtää miksi joku muu olisi kiinnostunut jostakin toisen ihmisen purennasta, niin olen vähän utelias tietämään syyn. Ärsyttääkö se että ne on luonnostaan niin nättejä, että oikein haluat etsiä vikoja vai miten?
Ovat nättejä juu, mutta nyt jää muuten hämäämään, jos minulla on faktana tietämättä Jeren purennassa, joku vika, jonka toinen kirjoittaja näkee. Missäköhän kuvassa tämä näkyisi?
 
vierailija
Olen huomannut olevani väärällä alalla, koska mulle tekee tosi pahaa se, kun jo parikymppiset haluavat silotella täyteaineilla ”ryppyjään”. Olen sivusta seurannut, kuinka helposti niihin jää koukkuun ja kummoinen kierre siitä syntyy. Ihmisten ulkonäköpaineet ja tyytymättömyys omaan kehoonsa on usein jäätävää. Siksi en oikein netissäkään tykkää näistä ulkonäkökeskusteluista, koska tiedän kuinka vahingollisia ne saattavat olla.
Olen ihan samaa mieltä. Joskus ihan harmittaa tavallisten, luonnollisen nättien ihmisten puolesta kun ulkonäköä muokataan mm. täyttämällä huulet luonnottoman pulleiksi ja muutenkin muovataan kasvoista muovisen näköiset. Se on toki heidän oma valintansa, enkä kenenkään henkilön ulkonäköä halua erikseen arvostella, mutta tämä näin yleisesti. Samaa mieltä kanssasi ulkonäön ruotimisesta sekä netissä että muualla.
 
vierailija
It's interesting how we see the same image somewhat differently. When I saw it on IG, I thought "Why are JO always put on such small couches?!?! They are always crumpled together like kittens in a basket. Doesnt this world have any 5member-bands anymore so the media would be used to have bigger couches?!? "
But also, on the other hand, they clearly look comfortable, if they werent, they could have asked for an extra chair, or someone would sit on the floor, or something.
This is true, they are so often interviewed on the smallest couches 😁 And still, even though they all sit so close to each other, it's always obvious that Jan glues himself to Nace 🥰
 

Yhteistyössä