K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä nyt sellaistakin tässä mietin (täällä puolella kai saa), että jos nuo JO uudet biisit tosiaan kertoo B:n näkökulmasta J:stä ( mä en oikeesti tiedä mitä mieltä olen asiasta, onko näin), niin onhan se vähän inhottava tilanne, jos tuo kaipauksen kohde julkisesti ns. tulee ukkomieheksi. Toivon itse asiassa, että B:ltä ei tehdä mitään tivauksia biisien mahdollisesta innoittajasta, vaikka siis varmaan jotain kyselläänkin, mutta ei tehtäisi mitään suoria oletuksia päin hänen kasvojaan. Ja siis en todellakaan tarkoita, että tämän pitäisi vaikuttaa millään tavalla J/K:n käytökseen, kunhan pohdin. Onhan tässä maailmassa varmaan miljoonia kertoja ihastuttu ja rakastuttu varattuun ihmiseen, mutta ehkä aika harvoin näin julkisesti (jos näin siis on, en tiedä)
 
vierailija
Bojanin oletettu seurustelukumppani oli spekua. Hän sanoo että ei ole ketään, niin se on sitten niin. Pieni sivuhuomautus.
Kärtsä on myös sanonut että hän ei seurustele kenenkään kanssa. Totta vai tarua.
No Kärtsä ei varmaan seurustelekaan. J onkin sitten jo kokonaan toinen juttu. Kuinka järkevää tällainen keinotekoinen jako on siitä voidaan olla montaa mieltä.
 
vierailija
vierailija
Täytyy sanoa, että olen tyytyväinen, jos/kun Damon jättäytyy kiertueelta pois nyt. Mutta mielenkiinnolla seuraan, kenen/keiden seurassa joksuista hän kenties ilmestyy seuraavan kerran saagan käsikirjoitukseen. Ehkä siitä saadaan selville lopulta, mikä hänen roolinsa onkaan.
 
vierailija
Täytyy sanoa, että olen tyytyväinen, jos/kun Damon jättäytyy kiertueelta pois nyt. Mutta mielenkiinnolla seuraan, kenen/keiden seurassa joksuista hän kenties ilmestyy seuraavan kerran saagan käsikirjoitukseen. Ehkä siitä saadaan selville lopulta, mikä hänen roolinsa onkaan.
Rooli on kaveri, ei sen enempää. Enkä usko, että häntä nähdään enää UK keikkojen jälkeen pitkään aikaan.
 
vierailija
Luulis Dllä omiakin töitä riittävän vai onko hänellä mielenterveys sillä kantimilla että ei pysty tällä hetkellä tekemään mitään, enkä todellakaan tarkoita tätä mitenkään pahalla vaan mietin ihan siltä kannalta kun hän itse niissä kuinka monta päivää on ollut kuivilla-stooreissaan välillä sanoo että on vaikeaa
 
vierailija
Täytyy sanoa, että olen tyytyväinen, jos/kun Damon jättäytyy kiertueelta pois nyt. Mutta mielenkiinnolla seuraan, kenen/keiden seurassa joksuista hän kenties ilmestyy seuraavan kerran saagan käsikirjoitukseen. Ehkä siitä saadaan selville lopulta, mikä hänen roolinsa onkaan.
Miksi sitten toivot hänen edes lähtevän? (Ihan mielenkiinnosta kyselen). Jos tykkäävät, että hän on mukana (kuten varmasti tykkäävät, koska miten hän muuten siellä bussissa mukana olisi) niin miksi ei saisi siellä olla?
 
vierailija
Rooli on kaveri, ei sen enempää. Enkä usko, että häntä nähdään enää UK keikkojen jälkeen pitkään aikaan.
Minusta näyttäisi, että jotakin vähän peruskaveruutta enemmän kyllä. Yksityiskohdista en pysty sanomaan. Mutta eihän tuo tyypillistä JOn käytäntöä ole, että joku "vain kaveri" mukana noinkin intensiivisesti, kun ei edes niitä itse mainittuja tyttöystäviäkään (Krisin ja Nacen) siellä ole. Mutta joo toki just ei niitäkään, joten mene ja tiedä 🤷😅 Mielenkiintoinen kuvio toki. Enkä myöskään usko Dn mitenkään "tunkeneen" mukaan. Vaikka JO olisi kuinka kohteliaita, voi aina ihan johonkin työhön liittyvällä verukkeella välttää sellainen tilanne. Joten oli miten oli, niin D on kyllä siellä ihan siksi, koska haluavat hänen olevan.
 
vierailija
Henkilökohtaisesti en ollut sen "en tiedä seurustelenko vai en jne" kommentin fani. MIelestäni olisi ollut parempi sanoa vaan en kommentoi ja jatkaa sillä linjalla vaikka maailman tappiin asti riippumatta siitä mikä tilanne todellisuudessa kulloinkin on.
 
vierailija
Sanos muuta. Harhaisempaa menoa kuin emolla konsanaan. Onneksi pysyvät täällä.

Ja ei tarvitse työntää ulos, lähden mielelläni itsekin. Ei ole järkeville ihmisille tämä ketju, kunhan tulin katsomaan, mistä täällä puhutaan.
En minä ainakaan pysy pelkästään täällä. Käyn kaikissa ketjuissa seuraamassa ja kirjoittelemassa, aiheen mukaan kussakin. Näitähän on jo ainakin viisi nopeasti laskettuna.
 
vierailija
Epäluotettava kaveri, asuu eri maassa, innostuu nopeasti ja innostus laantuu yhtä nopeasti. Tässäpä nämä.
No et sinä tunne Damonia joten et voi mitään hänen luotettavuudestaan tietää. Jotain mutua sen perusteella, mitä oot lukenut? Jos tuolle linjalle lähdetään niin yhtä hyvin Kärtsääkin voisi sanoa samoin perustein "epäluotettavaksi tyypiksi" eihän hänenkään tekemiset/sanomiset ole tässä tarinassa hirveen usein toteutuneet.
 
vierailija
Damon on nyt se joksujen kuudes jäsen? En olisi tätäkään uskonut näkeväni. Kovin kummallinen kuvio, kun noin pitkään mukana, vaikka ei ole mitään roolia itse keikkoihin liittyen. Uskon, että pysyy mukana vielä pitkään. Siis keikkojen jälkeen.
 
vierailija
Damon on nyt se joksujen kuudes jäsen? En olisi tätäkään uskonut näkeväni. Kovin kummallinen kuvio, kun noin pitkään mukana, vaikka ei ole mitään roolia itse keikkoihin liittyen. Uskon, että pysyy mukana vielä pitkään. Siis keikkojen jälkeen.
No ei todellakaan ole mikään kuudes jäsen, ainakin minun fanitus vähenee huomattavasti, jos tämä jää kauaksi aikaa roikkumaan
 
vierailija
No ei todellakaan ole mikään kuudes jäsen, ainakin minun fanitus vähenee huomattavasti, jos tämä jää kauaksi aikaa roikkumaan
Anteeksi, mutta miksi fanituksesi vähenee jos he tykkäävät Damonista? En näe tuossa mitään järkeä. Jos tykkäät jonkun musiikista niin mitä väliä sillä on onko ne tyypin jonkun kanssa kaveri, yhdessä tai ylipäätään yhteyksissä. Mä en vaan tajua mistä tuollainen ajattelu kumpuaa...
 
vierailija
Minäkään en ymmärrä mitä väliä sillä fanitukseen on kuka on jossain keikkabussissa tai keikoilla muuten vaan mukana. Sitten ymmärtäisin jos alkaisi lavalla olemaan.
 
vierailija
Epäluotettava kaveri, asuu eri maassa, innostuu nopeasti ja innostus laantuu yhtä nopeasti. Tässäpä nämä.
Muusta en tiedä mutta tuo eri maassa asuminen : en yhtään ihmettelisi vaikka ainakin Bojan rupeaisi enemmänkin pitämään majaa Lontoossa. Sieltä käsin pääsee ihan yhtä lailla keikkarundeille eikä hällä Sloveniaan tuntunut ikävää olevan juurikaan.
 
vierailija
Damon on nyt se joksujen kuudes jäsen? En olisi tätäkään uskonut näkeväni. Kovin kummallinen kuvio, kun noin pitkään mukana, vaikka ei ole mitään roolia itse keikkoihin liittyen. Uskon, että pysyy mukana vielä pitkään. Siis keikkojen jälkeen.
Siis nimenomaan kummallinen kuvio, jota en ymmärrä. Toisaalta minulla meni Häärijänkin kohdalla jonkin aikaan lämmetä, ennen kuin sulatin hänen roolinsa K:n keikoilla. Eli onhan H:lla jokin rooli ja välillä ihan hauskakin. Sinänsä voisi olla esiintymättäkin, keikat sujuisi ilman häntäkin. No, en kyllä tosin kaipaa Hojania joksujen lavalle kuin mitä oli alussa muutaman kerran, mutta paremmin ymmärrä tämän kuvion kuin välillä D:n, jos jatkaisi nyt pitempään kiertueella pelkästään mukana olemalla.
 

Yhteistyössä