K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä syy ns. realisteilla olisi haukkua Damonia? Enemmän vaikuttaa, että sitä tekevät ne, jotka ovat joko a. itse mustasukkaisia/omistushaluisia Bojanista b. shippaajia, jotka mustasukkaisia/omistushaluisia B:sta K:n puolesta.
c. Bojanistit, jotka luulee tietävänsä mikä on hänelle parasta paremmin kuin Bojan itse,
Sitä minäkin ihmettelen miksi te D:tä täällä haukutte, mutta olisko syy, ettei D on kuitenkaan kovin yhteensopiva tai tasapainoinen kumppaniehdokas B:lle
Suurin osa tässä ketjussa ei ole haukkunut Damonia, enkä itse menisi ikinä väittämään häntä tasapainottomaksi tai vääräksi kumppaniksi Bojanille, kun en ihmistä tunne eikä ole mun asia hänen kumppanivalinnat. Ei siinä, että olisi edes mitään näyttöä siitä, että olisivat yhdessä, parit pelleilyvideot ei vielä riitä todisteeksi. 🙂
 
vierailija
Ei se haittaa, jos sen mielipiteen esittää nätisti ja asiallisesti. Täällä on nyt ollut ihan erilaista tekstiä, jopa diagnooseja vedetty hatusta ym. Ei ole ok.
Ei todellakaan ole ok keksiä tuollaisia. Minusta ei myöskään ole ok noi viestit missä K on joku pahis, joka ei välittänyt Bstä ja esim. nyt yhtäkkiä K ei perunutkaan juttuja Joksujen takia (Israel, Serbia), vaikka osan täällä olijoista mielestä niin vielä vähän aikaa sitten teki. Olen realisti ja K fani ja tuo Kn ysyävyyden ja lojaalisuuden lyttääminen on minusta väärin. Tapelkaa gf:stä ja Damonista vaikka maailmanloppuun saakka, mutta älkää kyseenalaistako K tekemisiä ja motiiveja.
 
vierailija
En usko, että diagnooseja on keksitty vaan D on puhunut niistä
Osasta in puhunut itse kyllä, mutta tuolla yhdessä viestissä heitettiin jopa persoonallisuushäiriödiagnoosi. Ei ole sellaista tuonut esiin. Varmaan henkilö muisti väärin, sekoitti ehkä läheisriippuvuuteen tms. Mutta tuo on sen verran leimaavaa puhetta jostain toisesta ihmisestä, että tosiaankin täytyy tarkistaa että tietää mitä kirjoittaa. Kyllähän tuollaisen pohjalta syntyy ihan väärä mielikuva ihmisestä isollekin lukijajoukolle. Nuo mistä Damon on itse puhunut on ihan eri juttuja.
 
vierailija
Se olisikin hyvä kun löytyisi joku balanssi, itse tykkään siitä että voi keskustella ja sanoa mielipiteitä. Mutta jos ne jutut kuitenkin pysyisi asiallisina, eikä tulisi sitten niitä vastahyökkäilyjä puolin ja toisin, jos ollaan eri mieltä.
 
vierailija
Että osataan täälläkin tapella!
Tosin luin vain muutaman viimeisen viestin.
Ottaa koville, kun meidän prinssit ei saaneetkaan toisiaan.
Ymmärrän. Itsekin olisin halunnut sen menevän toisin.
 
vierailija
Että osataan täälläkin tapella!
Tosin luin vain muutaman viimeisen viestin.
Ottaa koville, kun meidän prinssit ei saaneetkaan toisiaan.
Ymmärrän. Itsekin olisin halunnut sen menevän toisin.
Että osataan täälläkin tapella!
Tosin luin vain muutaman viimeisen viestin.
Ottaa koville, kun meidän prinssit ei saaneetkaan toisiaan.
Ymmärrän. Itsekin olisin halunnut sen menevän toisin.
Eiköhän suurin osa ole jo tiedostanut että sekä K ja B on ihan heteroita molemmat niin eihän siitä sitten enempiä synny
 
vierailija
Missään ei siis normaalisti voida puhua kaikesta tapahtuneesta ja tapahtuvasta. Yhdessä paikassa ei saa mainita nimeä Damon. Koska jotkut ihme shippisäännöt.
Täällä ei saa kauniisti muistella ihanaa kulunutta rakkauden vuotta.
Always something problems.
 
vierailija
Missään ei siis normaalisti voida puhua kaikesta tapahtuneesta ja tapahtuvasta. Yhdessä paikassa ei saa mainita nimeä Damon. Koska jotkut ihme shippisäännöt.
Täällä ei saa kauniisti muistella ihanaa kulunutta rakkauden vuotta.
Always something problems.
Mikä vika shippisäännöissä on? Aika monella shippaajalla on hyvin vahva Otp niin eihän sinne silloin D kuulu missään paritustarkoituksessa, täällä ollaan niin katkeria ettei haluta muistella vuoden kulkua
 
vierailija
Mä toivoisin, että K ja B jätettäisiin rauhaan tarkoitan ettei shippiä tungettaisi naamalle. Ei kyseltäisi heiltä toisistaan fanien toimesta yms. Ehkä sitten saataisiin vielä joskus nähdä sitä heidän ystävyyttä julkisestikin jos asiat rauhoittuisivat. Sitä mä jään kaipaamaan sitä höpsöttelyä.
 
vierailija
Ei se haittaa, jos sen mielipiteen esittää nätisti ja asiallisesti. Täällä on nyt ollut ihan erilaista tekstiä, jopa diagnooseja vedetty hatusta ym. Ei ole ok.
Damon on itse ig-postauksissaan kirjoittanut näistä asioista. En tiedä onko diagnooseja vai ei mutta on itse kirjoittanut olevansa toipuva alkoholisti ja narkomaani, ahdistuneisuushäiriöinen ja pakko-oirehäiriöinen, välillä myös läheisriippuvainen. Esim. 22.12.2023 postauksessa hän kirjoittaa näistä.
 
vierailija
Damon on itse ig-postauksissaan kirjoittanut näistä asioista. En tiedä onko diagnooseja vai ei mutta on itse kirjoittanut olevansa toipuva alkoholisti ja narkomaani, ahdistuneisuushäiriöinen ja pakko-oirehäiriöinen, välillä myös läheisriippuvainen. Esim. 22.12.2023 postauksessa hän kirjoittaa näistä.
Korjaan itseäni: 10.12.2023 postauksessa.
 
vierailija
Mä toivoisin, että K ja B jätettäisiin rauhaan tarkoitan ettei shippiä tungettaisi naamalle. Ei kyseltäisi heiltä toisistaan fanien toimesta yms. Ehkä sitten saataisiin vielä joskus nähdä sitä heidän ystävyyttä julkisestikin jos asiat rauhoittuisivat. Sitä mä jään kaipaamaan sitä höpsöttelyä.
Itsehän ne pahiten itseään on shipannut, ei ole näyttänyt häiritsevän, osaavat varmaan suunsa aukaista, jos näin käy
 
vierailija
Damon on itse ig-postauksissaan kirjoittanut näistä asioista. En tiedä onko diagnooseja vai ei mutta on itse kirjoittanut olevansa toipuva alkoholisti ja narkomaani, ahdistuneisuushäiriöinen ja pakko-oirehäiriöinen, välillä myös läheisriippuvainen. Esim. 22.12.2023 postauksessa hän kirjoittaa näistä.
Kirjoitin jo, että tiedän että hän on puhunut noista muista. Mutta joku listasi aiemmin viestiinsä muiden sekaan epävakaan persoonallisuuden. En ole nähnyt että missään olisi ikinä sellaista itse maininnut. Ei voi vaan listata asioita ja heittää sinne randomisti jotain persoonallisuushäiriödiagnoosia sekaan. En edes halunnut aiemmissa viesteissä toistaa tuota, että ei jää sitä kautta jollain mieleen, mutta selvennettäköön nyt. En usko että viestin lähettäjä sitä tahallaan teki, ehkä sekoitti jotain mutta kyllä tuollaiset asiat vaatii tarkkuutta, ettei levitä vahingossa väärää tietoa ihmisistä.
 
vierailija
Vastasin jo äsken, kyllä sinne vaan aiemmin lisättiin ylimääräinen diagnoosi muiden sekaan. Mutta eiköhän tämä nyt riitä tästä asiasta.
Ok, kyllähän tuo läheisriippuvuus ja koko ongelmavyyhti epävakaaseen persoonallisuuteen viittaa, oli siinä -häiriö-loppua tai ei. Uskonkin että kirjoittajan tarkoitus oli puhua piirteistä, ei häiriöstä.
 
vierailija
Ok, kyllähän tuo läheisriippuvuus ja koko ongelmavyyhti epävakaaseen persoonallisuuteen viittaa, oli siinä -häiriö-loppua tai ei. Uskonkin että kirjoittajan tarkoitus oli puhua piirteistä, ei häiriöstä.
Kyllä se tuolla tavalla muiden kanssa listattuna tuo mieleen persoonallisuushäiriön. (Esim Terveyskirjasto Duodecimissä tuo häiriö on otsikoitu juuri samalla tavalla, siis otsikossa lukee vain epävakaa persoonallisuus.) Joku oli täällä ehtinyt kommentoidakin tuota viestiä jotenkin että ei tiennytkään tuosta, ja että on haastavaa jos se pitää paikkansa. Eli tuolla tavalla väärät käsitykset juuri leviää, siksi yritän nostaa tuon esille ja korjata.
 
vierailija
Ok, kyllähän tuo läheisriippuvuus ja koko ongelmavyyhti epävakaaseen persoonallisuuteen viittaa, oli siinä -häiriö-loppua tai ei. Uskonkin että kirjoittajan tarkoitus oli puhua piirteistä, ei häiriöstä.
Viesti meni moderaatioon, joten kirjoitan vielä toisen. Eli kyllä siitä muiden sekaan listattuna tulee mielikuva juuri siitä häiriöstä. Ihan virallisissa lähteissäkin se on välillä otsikoitu tuossa samassa muodossa. Joku oli ehtinyt jo kommentoidakin sitä viestiä, että ei tiennytkään tuosta ja että on haastavaa jos asia on niin. Sillä tavalla se väärä tieto leviää, vaikka ei tarkoitus olisikaan ja siksi yritän tässä korjata sitä asiaa kun satuin tuon huomaamaan.
 

Yhteistyössä