K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei, haluan K&B shipistä eroon, joten onko tämä oikea paikka? En tiedä olenko varsinaisesti pettynyt, koska olen aina ollut realisti, mutta fiilistellyt kyllä, mutta en jaksaisi enää kun en usko siihen ja haluaisin irti.
anteeksi ettå naurattaa, mutta tulee ihan sellaiset AA-kokous fiilikset😅. On tää sen verran addiktoivaa puuhaa ollutkin että irrottautuminen käy kyllä työstä, ja ihan samassa suossa itsekin🫣
 
vierailija
anteeksi ettå naurattaa, mutta tulee ihan sellaiset AA-kokous fiilikset. On tää sen verran addiktoivaa puuhaa ollutkin että irrottautuminen käy kyllä työstä, ja ihan samassa suossa itsekin🫣
Itse olen jo lähes selvillä vesillä shipin suhteen, mutta tykkään silti käydä palstoilla lukemassa muiden juttuja ja fiilistelemässä musaa, keikkoja ja hauskaa huumoria.
 
vierailija
No nyt. Ei sitä nyt tarvitse minnekään maaseutukartanoon sulkea jos haluaa että pysyy poissa näkyvistä. Vähän vähempikin riittää, kunhan pitää huolen ettei tule niitä vilahduksia vaan molemmat tietävät milloin kuvataan sellaista materiaalia mikä päätyy someen. K olisi voinut olla hieman tarkempi niissä omissa videoissaan mitä kuvasi kotonaan ja matkoillaan.
Bojan oli lomalla jossain ratsutilalla. Tuskin hän siellä yksin kävi ratsastamassa. Siitä päättelin, että hänellä voisi olla tärkeä henkilö tällaisessa paikassa. Ei nyt piilotettuna, vaan ei halua julkisuuteen. Tämä siis spekua.
 
vierailija
Täällä oli minusta viime yönä ja aamullakin pääosin ihan fiksut keskustelut eikä ketään haukuttu. Mutta tosi outoa että nyt illan mittaan tänne on tullut muista ketjuista porukkaa, joka tekee ilmapiirin huonommaksi, esim. D:n mollaaminen alkoi heti. Minusta eri mielipiteet ei haittaa, jos esittää ne kumminkin ihmisiä kunnioittaen. Mutta jos asenne on tuo, mikä joillain, niin miksi tulee perässä tähän ketjuun riitelemään?
 
vierailija
Bojan oli lomalla jossain ratsutilalla. Tuskin hän siellä yksin kävi ratsastamassa. Siitä päättelin, että hänellä voisi olla tärkeä henkilö tällaisessa paikassa. Ei nyt piilotettuna, vaan ei halua julkisuuteen. Tämä siis spekua.
Aika hyvin B ois kyllä sen sitten saanut piilotettua koska kuten eilen vauvalla todettiin niin Bojanhan ei voi edes tupakkaa polttaa ilman mainintaa slovenian roskalehdessä 😅
 
vierailija
Täällä oli minusta viime yönä ja aamullakin pääosin ihan fiksut keskustelut eikä ketään haukuttu. Mutta tosi outoa että nyt illan mittaan tänne on tullut muista ketjuista porukkaa, joka tekee ilmapiirin huonommaksi, esim. D:n mollaaminen alkoi heti. Minusta eri mielipiteet ei haittaa, jos esittää ne kumminkin ihmisiä kunnioittaen. Mutta jos asenne on tuo, mikä joillain, niin miksi tulee perässä tähän ketjuun riitelemään?
Kyllä te olette ne samat ihmiset, jotka täällä riitelee, turha syytellä eri shippaajien tuloa, realistithan tunnetusti aina tuoneet yksityisiä henkilöitä esiin, K:n haukkumista ym. Niin nyt on samankaltaiset sitten täällä ei yllätä tämä meno ollenkaan
 
vierailija
Aika hyvin B ois kyllä sen sitten saanut piilotettua koska kuten eilen vauvalla todettiin niin Bojanhan ei voi edes tupakkaa polttaa ilman mainintaa slovenian roskalehdessä
Joo, ei mulla ainakaan olis mitään sitä vastaan jos joku tuollainen henkilö olisi, mutta se on vaan niin randomjuttu ja kaukaa haettua, että ei kuulosta millään lailla todennäköiseltä. Yhtä hyvin hänellä voisi olla jossain kylpylässä joku, kun niissä usein käyvät.
 
vierailija
Mulla lähti viimeiset shippi halut siitä Matin stoorista. Ei vaan enää pysty sitä ohittamaan.
Sama mulla. Olikohan se Matin kanssa sovittu, että tällaisen videon kun kuvaat, niin asia tulee selväksi. Tuo ei ollut sattumaa ja ihan varmaa on tuon esittelyn jälkeen, ettei K lla ole mitään aikomusta muuttaa suhdekuvioitaan. Reilumpaa vaan olisi ihan itse kertoa, missä mennään.
 
vierailija
Sama mulla. Olikohan se Matin kanssa sovittu, että tällaisen videon kun kuvaat, niin asia tulee selväksi. Tuo ei ollut sattumaa ja ihan varmaa on tuon esittelyn jälkeen, ettei K lla ole mitään aikomusta muuttaa suhdekuvioitaan. Reilumpaa vaan olisi ihan itse kertoa, missä mennään.
Ei hänen tartte ketään tuoda esiin ja tuskinpa tämäkään suhdekuvio pysyvä hänellä on, ehtii vaihtua K:lla vielä
 
vierailija
Joo, ei mulla ainakaan olis mitään sitä vastaan jos joku tuollainen henkilö olisi, mutta se on vaan niin randomjuttu ja kaukaa haettua, että ei kuulosta millään lailla todennäköiseltä. Yhtä hyvin hänellä voisi olla jossain kylpylässä joku, kun niissä usein käyvät.
Jotain naikkosta se B piilottelee varmasti, ei se nyt mitään D:tä huoli
 
vierailija
Kyllä te olette ne samat ihmiset, jotka täällä riitelee, turha syytellä eri shippaajien tuloa, realistithan tunnetusti aina tuoneet yksityisiä henkilöitä esiin, K:n haukkumista ym. Niin nyt on samankaltaiset sitten täällä ei yllätä tämä meno ollenkaan
Mikä syy ns. realisteilla olisi haukkua Damonia? Enemmän vaikuttaa, että sitä tekevät ne, jotka ovat joko a. itse mustasukkaisia/omistushaluisia Bojanista b. shippaajia, jotka mustasukkaisia/omistushaluisia B:sta K:n puolesta.
 
vierailija
Mikä syy ns. realisteilla olisi haukkua Damonia? Enemmän vaikuttaa, että sitä tekevät ne, jotka ovat joko a. itse mustasukkaisia/omistushaluisia Bojanista b. shippaajia, jotka mustasukkaisia/omistushaluisia B:sta K:n puolesta.
Minä sanoin ettei D vaikuta sopivalta B:lle ja että en näe heidän välillään muuta kuin ystävyyttä. Ei se ole haukkumista, se on mitä minä realistina näen.
 
vierailija
Mikä syy ns. realisteilla olisi haukkua Damonia? Enemmän vaikuttaa, että sitä tekevät ne, jotka ovat joko a. itse mustasukkaisia/omistushaluisia Bojanista b. shippaajia, jotka mustasukkaisia/omistushaluisia B:sta K:n puolesta.
Sitä minäkin ihmettelen miksi te D:tä täällä haukutte, mutta olisko syy, ettei D on kuitenkaan kovin yhteensopiva tai tasapainoinen kumppaniehdokas B:lle
 
vierailija
Kyllä te olette ne samat ihmiset, jotka täällä riitelee, turha syytellä eri shippaajien tuloa, realistithan tunnetusti aina tuoneet yksityisiä henkilöitä esiin, K:n haukkumista ym. Niin nyt on samankaltaiset sitten täällä ei yllätä tämä meno ollenkaan
Esim. niissä yöllisissä keskusteluissa K:ta ei edes mainittu kuin jossain satunnaisessa viestissä. Mutta huomaa sävystä että joku K:ta puolustava henkilö on jo valmiiksi niin varpaillaan, että hyökkää itse muita vastaan. K:ta pitääkin puolustaa jos syytä on, itsekin tykkään hänestä. Voisi kuitenkin ottaa rauhallisesti ja katsoa että koskeeko se keskustelu häntä juurikaan edes. Ei ainakaan alussa koskenut, eli ei voi sanoa että täällä alunperin riideltiin ja haukuttiin. Musta tämä alkoi ja jatkui pitkään ihan asiallisissa tunnelmissa.
 

Yhteistyössä