K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ihan samalla tavalla sillä Bojanilla on ollut mielenterveyden kanssa häikkää. Pitäisikö ihmisen jäädä yksin vaan sen takia jos kärsii esim. ahdistuksesta tai paniikkihäiriöstä?
Mä en sanonut syytä, sinä toit itse omat päätelmäs esiin. D on tuuliviiri ja hakee huomiota fandomeista ja tämä on mun mielipide. Enkä näe mitään kiinnostusta D puolelta.
 
vierailija
Sitähän K yritti tehdä, huonolla menestyksellä. Gf seuraa kuin varjo vierellä. B on viisaampi. Seurustelukumppani on jossain Italian maaseutukartanossa, ja hyvin piilossa. Näin kuvittelisin. Kulta, jonka soittoa odotetaan epätoivoisesti. Ja lauletaan kaihoisia serenadeja pitkin Eurooppaa.
No nyt. Ei sitä nyt tarvitse minnekään maaseutukartanoon sulkea jos haluaa että pysyy poissa näkyvistä. Vähän vähempikin riittää, kunhan pitää huolen ettei tule niitä vilahduksia vaan molemmat tietävät milloin kuvataan sellaista materiaalia mikä päätyy someen. K olisi voinut olla hieman tarkempi niissä omissa videoissaan mitä kuvasi kotonaan ja matkoillaan.
 
vierailija
Minusta nuo tuuliviiri ja fandom-jutut on vähän tuulesta tempaistuja täällä, kun ei D:n persoonaa niin tarkkaan tunneta. Jotkut on sanoneet epäilyjään ja mielipiteitään ja ne on jääneet elämään, jutuiksi mitä toistellaan, vaikka ei kummempaa tietoa ole. Kaikilla on ystäväporukoita missä voi välillä hengata, miksi se pitäisi kääntää häntä vastaan. Ja vaikka olisi vaikuttunut JO:n aktiivisesta fandomista, niin ei hän sen takia mukana sentään reissaa. Itse en ainakaan ole törmännyt yhteenkään oikeasti ikävään juttuun hänestä missään, siis sellaiseen, mikä saisi ajattelemaan että ei olisi ihan mukava tyyppi kyseessä. Varmasti ne omat ongelmansa on, mistä on kertonut itse. Mutta ajan myötä kai nähdään onko sellainen, että pysyy kuvioissa.
 
vierailija
Olen sitten pihalla näistä termeistä.
Kerrotaan olemattomia mielikuvia kahdesta todellisesta henkilöstä. Nähdään asioita, mitä ei ole olemassakaan. Tätä jatkuu sitten maailman tappiin asti.
Käsittämätöntä.
Nyt ihan pakko kysyä, että mikä ihme sai sit tähän ketjuun? Ja toiseksi joudun järkyttämään sua lisää, sillä sekä shippaus että foliohattuilu ovat vuosikymmeniä ellei vuosisatoja vanhoja ilmiöitä. Netin aikakaudella suosio räjähtänyt käsiin. Jos olet jo nyt noin ihmeissäsi, niin en suosittele menemään Twitteriin, Tumppuun, Discordiin, TikTokiin, Instagramiin eikä varsinkaan ao3:een. Täällä ollaan hyvin pienellä porukalla ihan pyhäkoulumeiningeissä verrattuna noihin muihin paikkoihin. K ja B shippaus sekä foliohattuilu on tuhansien ja taas tuhansien ihmisten puuhaa ympäri maailman. Siksi yksittäisen ketjun sabotointi- tai lopettamisyritykset ovat ajanhukkaa. Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman ketjun.
 
vierailija
Entinen alkoholisti ja narkomaani, OCD, ahdistuneisuushäiriö, epävakaa persoonallisuus. Näistä D on itse kirjoittanut. Lisäksi voi olla jotain syömishäiriötäkin habituksesta päätellen.
Onko jossain kirjoittanut että olisi epävakaa persoonallisuus? En ole itse koskaan sellaiseen kirjoitukseen törmännyt. Läheisriippuvuudesta on puhunut.
 
vierailija
Nyt ihan pakko kysyä, että mikä ihme sai sit tähän ketjuun? Ja toiseksi joudun järkyttämään sua lisää, sillä sekä shippaus että foliohattuilu ovat vuosikymmeniä ellei vuosisatoja vanhoja ilmiöitä. Netin aikakaudella suosio räjähtänyt käsiin. Jos olet jo nyt noin ihmeissäsi, niin en suosittele menemään Twitteriin, Tumppuun, Discordiin, TikTokiin, Instagramiin eikä varsinkaan ao3:een. Täällä ollaan hyvin pienellä porukalla ihan pyhäkoulumeiningeissä verrattuna noihin muihin paikkoihin. K ja B shippaus sekä foliohattuilu on tuhansien ja taas tuhansien ihmisten puuhaa ympäri maailman. Siksi yksittäisen ketjun sabotointi- tai lopettamisyritykset ovat ajanhukkaa. Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman ketjun.
Oon eri mutta tämä ketjuhan oli myös realisteille joka tämä kirjoittaja näyttää olevan.
Tämä on K ja B shippaukseen pettyneille (shippaus kompostiin) sekä realisteille.
Eli näköjään se olet sinä joka et kuulu tänne.
 
vierailija
vierailija
Hei, haluan K&B shipistä eroon, joten onko tämä oikea paikka? En tiedä olenko varsinaisesti pettynyt, koska olen aina ollut realisti, mutta fiilistellyt kyllä, mutta en jaksaisi enää kun en usko siihen ja haluaisin irti.
 
vierailija
Nyt ihan pakko kysyä, että mikä ihme sai sit tähän ketjuun? Ja toiseksi joudun järkyttämään sua lisää, sillä sekä shippaus että foliohattuilu ovat vuosikymmeniä ellei vuosisatoja vanhoja ilmiöitä. Netin aikakaudella suosio räjähtänyt käsiin. Jos olet jo nyt noin ihmeissäsi, niin en suosittele menemään Twitteriin, Tumppuun, Discordiin, TikTokiin, Instagramiin eikä varsinkaan ao3:een. Täällä ollaan hyvin pienellä porukalla ihan pyhäkoulumeiningeissä verrattuna noihin muihin paikkoihin. K ja B shippaus sekä foliohattuilu on tuhansien ja taas tuhansien ihmisten puuhaa ympäri maailman. Siksi yksittäisen ketjun sabotointi- tai lopettamisyritykset ovat ajanhukkaa. Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman ketjun.
Nyt ihan pakko kysyä, että mikä ihme sai sit tähän ketjuun? Ja toiseksi joudun järkyttämään sua lisää, sillä sekä shippaus että foliohattuilu ovat vuosikymmeniä ellei vuosisatoja vanhoja ilmiöitä. Netin aikakaudella suosio räjähtänyt käsiin. Jos olet jo nyt noin ihmeissäsi, niin en suosittele menemään Twitteriin, Tumppuun, Discordiin, TikTokiin, Instagramiin eikä varsinkaan ao3:een. Täällä ollaan hyvin pienellä porukalla ihan pyhäkoulumeiningeissä verrattuna noihin muihin paikkoihin. K ja B shippaus sekä foliohattuilu on tuhansien ja taas tuhansien ihmisten puuhaa ympäri maailman. Siksi yksittäisen ketjun sabotointi- tai lopettamisyritykset ovat ajanhukkaa. Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman ketjun.
Olen ollut Käärijä fani UMK23 lähtien. Seurannut hänen matkaansa. Ja seurannut myös Bojania.
Ystävystyivät ja jne.
Nyt siitä heidän kaveruudestaan on tehty jokin jumalainen eepos.
Täällä ajattelin olevan realistejä, jotka seuraavat kaverusten elämää ilman mitään överiksi menoa.
Nimikin komposti oli ihan ok.
Mutta taisin erehtyä.
 
vierailija
Hei, haluan K&B shipistä eroon, joten onko tämä oikea paikka? En tiedä olenko varsinaisesti pettynyt, koska olen aina ollut realisti, mutta fiilistellyt kyllä, mutta en jaksaisi enää kun en usko siihen ja haluaisin irti.
Tämän kai piti olla nimenomaan shipistä irrottautuvien paikka, mutta vähän häilyväistä ja epäselväähän täällä tämä meno tuntuu olevan. Mutta ilman muuta saat täällä purkaa ajatuksia shipistä irtaantumiseen liittyen, sitä varten tämä paikka on.
 

Yhteistyössä