K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja eihän vauvalle haluta mitään negatiivista tai edes kriittistäkään. Jos haluaa keskustella jostain mistä vauvallakin mutta ei pelkästään positiivisessa pöhinässä niin tämähän on se paikka.
 
vierailija
Missä tuossa sanottiin, että eri mieltä olevien pitää olla hiljaa? Pyydettiin lopettamaan liioittelu, mikä tuntuu olevan aika vaikeaa sinulle, kun olet näköjään päättänyt, että vainoahan se on. Kerropa muutama esimerkki tästä vainosta, kun ainakin minulta se on mennyt täysin ohi.
-eri
On ne moneen kertaan jo toistettu. Vaino- sanan käyttäminen on tietenkin tehokeino. Todelliset vainot on maailmassa ihan muualla. Yhden ihmisen mollaaminen ja jopa hänen faniensa paheksuminen aiheuttaa vastareaktion. Itse en hänen faninsa ole, mutta ihan symppikseltä vaikuttaa enimmäkseen.
 
vierailija
Kyllä shippauksesta tulee mieleen, että siinä ei paljon välitetä todellisista ihmisistä. Heitähän käytetään ihan omina pelinappuloina tai leluina. Vaikka shippaajat kuinka selittävät asian parhain päin.
Olen eri mieltä. Nehän on vaan mielikuvia. Ei todelliset ihmiset toimi niinkuin joku omissa kuvitelmissaan haluaa eikä se edes ole se päämäärä. Jos siis vertaa nukkeleikkeihin tai pelinappuloihin. Eihän shippauksella edes pyritä manipuloimaan henkilöitä.
 
vierailija
Missä tuossa sanottiin, että eri mieltä olevien pitää olla hiljaa? Pyydettiin lopettamaan liioittelu, mikä tuntuu olevan aika vaikeaa sinulle, kun olet näköjään päättänyt, että vainoahan se on. Kerropa muutama esimerkki tästä vainosta, kun ainakin minulta se on mennyt täysin ohi.
-eri
No kyllähän tuossa "keskity omiin asioihisi" on sellainen kaiku että tarkoittaa samaa kuin ole hiljaa.
t. eri
 
vierailija
Olen eri mieltä. Nehän on vaan mielikuvia. Ei todelliset ihmiset toimi niinkuin joku omissa kuvitelmissaan haluaa eikä se edes ole se päämäärä. Jos siis vertaa nukkeleikkeihin tai pelinappuloihin. Eihän shippauksella edes pyritä manipuloimaan henkilöitä.
Joo mulla on joku esto/ este shippaukseen suhtautumisen kanssa. Tiedän, että ihan fiksut ihmisetkin sitä harrastaa. Mulle se vaan näyttäytyy noin. En ole ajatellutkaan, että sillä pyrittäisiin vaikuttamaan. Varsinkin oikeiden ihmisten laittaminen erilaisiin seksikuvitelmiin keskenään on minusta aika härskiä.
 
vierailija
Lisää ei-niin-pidettävää K:ta tiedossa siis. Ensin pidetään yllä, ettei ole rahaa, seuraavassa hetkessä myy itsensä joka mainosfirmalle, ja sitten esitelläänkin miljoonalukaalia. Miksi se asuntokin pitää esitellä, jos haluaa pitää yksityiselämänsä yksityisenä?
 
vierailija
Lisää ei-niin-pidettävää K:ta tiedossa siis. Ensin pidetään yllä, ettei ole rahaa, seuraavassa hetkessä myy itsensä joka mainosfirmalle, ja sitten esitelläänkin miljoonalukaalia. Miksi se asuntokin pitää esitellä, jos haluaa pitää yksityiselämänsä yksityisenä?
Eikö nykyisin oo muoti-ilmiönä flexaus, esitellään ja brassaillaan omaisuudella. Onneks vaan pieni piiri tekee tätä, ei todellakaan kaikki.
 
vierailija
Lisää ei-niin-pidettävää K:ta tiedossa siis. Ensin pidetään yllä, ettei ole rahaa, seuraavassa hetkessä myy itsensä joka mainosfirmalle, ja sitten esitelläänkin miljoonalukaalia. Miksi se asuntokin pitää esitellä, jos haluaa pitää yksityiselämänsä yksityisenä?
Voi kuule minä ja varmasti moni muukin takoisi rahaa kun siihen on mahdollisuus. Luultavasti K saanut aika paljon kaupallisia yhteistöitä, joista on kieltäytynytkin.
 
vierailija
Lisää ei-niin-pidettävää K:ta tiedossa siis. Ensin pidetään yllä, ettei ole rahaa, seuraavassa hetkessä myy itsensä joka mainosfirmalle, ja sitten esitelläänkin miljoonalukaalia. Miksi se asuntokin pitää esitellä, jos haluaa pitää yksityiselämänsä yksityisenä?
No ei sillä ennen rahaa ollutkaan. Ja jos siitä vuoden kestäneestä höykytyksestä ei olisi kunnolla tienannut niin olisi kyllä vääryys. Kärppä anna mennä.
 
vierailija
Olen jotenkin naiivisti ajatellut, että se musiikki on ykkösasia, rahaa silläkin tehdään. Ei ilmeisesti riittävästi.
Ei kukaan sillä musiikilla yksistään nykyään elä, se on ihan fakta. Sitä musiikkia ei myöskään tehdä ilman rahaa, niin se on nykyään aika harva artisti jolla niitä sponsoreita tai kaupallisia yhteistöitä ei ole. Ennen vanhaan monilla muusikoilla oli myös ihan tavis työ lisäksi, jolla se musiikin tekeminen rahoitettiin. Nykyisin tuon on korvannut juuri nämä kaupalliset yhteistyöt yms.
 
vierailija
Tuosta viestistä saa käsityksen että tulisi ihan esittelyvideo. Sellaista ei tasan tule ottaen huomioon K:n tavan pitää tietyt asiat yksityisinä. Asunnonostoon liittyi kaupallinen yhteistyö joten siitä varmasti tulee jokin asunnon läpikäyntivideo.
Mistä viestistä? Sormussormen vilahdus ei ainakaan tarkoita esittelyvideota, vaan se vilahtaa'vahingossa'.
 

Yhteistyössä