K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taloudellinen riippumattomuus, vakavaraisuus ja järkevä rahankäyttö on seksikästä ja fiksua, paljon parempaa toimia noin kuin hassata rahat johonkin turhaan. Nostan Kärpälle hattua, että pääsee toteuttamaan unelmiaan omalla työllään ansaitsemilla rahoilla ja yhteistyöillä. Toivottavasti taloudellinen tilanne pysyy hänellä hyvänä jatkossakin.
 
vierailija
Tuosta viestistä saa käsityksen että tulisi ihan esittelyvideo. Sellaista ei tasan tule ottaen huomioon K:n tavan pitää tietyt asiat yksityisinä. Asunnonostoon liittyi kaupallinen yhteistyö joten siitä varmasti tulee jokin asunnon läpikäyntivideo.
Meinaakohan ne piilottaa esittelyssä kaikki naisen henk.koht. tavarat. Aikamoista jos esittelevät sen poikamiesboksina..
 
vierailija
Mistä viestistä? Sormussormen vilahdus ei ainakaan tarkoita esittelyvideota, vaan se vilahtaa'vahingossa'.
Varabojan Robinilta ilmestyy kiva humppa perjantaina. Robinin tyttöystävä on muuten pysynyt aika lailla piilossa vai enkö vain ole katsonut oikeita videoita tai kuvia.
Sen gf ei oo julkisuuden ja huomion perään, ymmärtää paikkansa artistin taustalla.
 
vierailija
Joo mulla on joku esto/ este shippaukseen suhtautumisen kanssa. Tiedän, että ihan fiksut ihmisetkin sitä harrastaa. Mulle se vaan näyttäytyy noin. En ole ajatellutkaan, että sillä pyrittäisiin vaikuttamaan. Varsinkin oikeiden ihmisten laittaminen erilaisiin seksikuvitelmiin keskenään on minusta aika härskiä.
Olen samaa mieltä tuosta härskiydestä. Siellä on takana näiden ihmisten puolisot ja ystävät. En tajua näitä ääliömäisiä shippareita.
 
vierailija
Meinaakohan ne piilottaa esittelyssä kaikki naisen henk.koht. tavarat. Aikamoista jos esittelevät sen poikamiesboksina..
Ja kuuluu sulle miten? Vaikka se emäntä seisois päällään Kärpän stoorissa js siitäkin huolimatta K sanois olevansa sinkku, niin mitä sitten? Ei kuulu sulle sen yksityisasiat, onhan Blläkin tyttis vaikkei itse sitä esittele tai vaikka Robinilla.
 
vierailija
Siis miksi ei vaan voida keskustella omista jutuista täällä?. Miks täällä nyt on sivut vaan täynnä siitä puhumista, mitä vauvalla tapahtuu?
Just tällaset aiheet siellä on pyydetty moneen kertaan käymään tässä ketjussa. Sen ketjun henkeen ei kuulu meiningin kritisoiminen eikä tietyt aiheet (tai pikemminkin niin päin että sinne kuuluu vain tietty aihe ja muut muualle), ja sellaiset keskustelut sieltä myös poistetaan.
 
vierailija
No on mullakin omistusasunto enkä mikään rikas ole. Aika tavallista omistaa asunto nykyään. Ihme kateellista nillitystä taas.
Tietty jos vuositulot on silloin olleet jotain alle 20000 eikä vakituista kuukausipalkkaa niin pankista ei kyllä asuntolainaa juuri lohkea. Vanhemmilla lienee suuri osuus siinä hankinnassa, esim takaajana tai ennakkoperinnön muodossa. Ja se on myös todella hieno juttu!
 
vierailija
Kukaan seuraamani artisti ei tee niin paljon ja erilaisia kaupallisia yhteistöitä kuin K. Mutta he ovatkin kunnianhimoisia muusikoita ja tekevät sitä rakkaudesta lajiin eikä rikastuakseen. K haluaa vain pikarikastua ja jäädä eläkkeelle. Biisitkin yhtä yhtä huhhihchachakotkotia.
 
vierailija
Kukaan seuraamani artisti ei tee niin paljon ja erilaisia kaupallisia yhteistöitä kuin K. Mutta he ovatkin kunnianhimoisia muusikoita ja tekevät sitä rakkaudesta lajiin eikä rikastuakseen. K haluaa vain pikarikastua ja jäädä eläkkeelle. Biisitkin yhtä yhtä huhhihchachakotkotia.
Saa nähdä tuottaako tämä uudempi musatyyli pitkäaikaista fanikuntaa. Entiset biisit oli ihan eri maata, niitä kuunnelleet eivät varmaan enää yhtä hanakasti keikoilla pyöri, mutta toisaalta eipä heitä ihan hirveästi kai ollutkaan ennen viisuja. Mulla on hytinä että näitä tehdään ulkomaita silmällä pitäen. Huhhahheit ja kotkotit on helpompi oppia kuin välikuolemat.
 
vierailija
Kukaan seuraamani artisti ei tee niin paljon ja erilaisia kaupallisia yhteistöitä kuin K. Mutta he ovatkin kunnianhimoisia muusikoita ja tekevät sitä rakkaudesta lajiin eikä rikastuakseen. K haluaa vain pikarikastua ja jäädä eläkkeelle. Biisitkin yhtä yhtä huhhihchachakotkotia.
Tuolta tilanne näyttää. Suhteellisen pienessä ajassa vielä on yhteistyönsä kerännyt. Robinilla on se joku leipäfirman yhteistyö, mitäs muuta sillä on. Ei ainakaan pitkä lista ole ja varmaankin kysyntää olisi.
 
vierailija
Saa nähdä tuottaako tämä uudempi musatyyli pitkäaikaista fanikuntaa. Entiset biisit oli ihan eri maata, niitä kuunnelleet eivät varmaan enää yhtä hanakasti keikoilla pyöri, mutta toisaalta eipä heitä ihan hirveästi kai ollutkaan ennen viisuja. Mulla on hytinä että näitä tehdään ulkomaita silmällä pitäen. Huhhahheit ja kotkotit on helpompi oppia kuin välikuolemat.
Tuskin ulkomaalaiset edes tietävät, mikä on välikuolema. Tietääkö moni raitis suomalainenkaan.
 
vierailija
Taitaapa B olla tullut entistä varovaisemmaksi sen hullun instatägääjän jälkeen... Ei varmaan halua laittaa enää vähäistäkään vinkkiä someen ettei pystytä yhdistämään kenenkään toiseen henkilöön
Mä luulen ettei sillä ole koko tilistä mitään tietoa. Ei ne mitenkään katso joka ikistä tägäystä eikä varmaan ilmoituksetkaan ole päällä, kun muutenhan kilahtelisi jatkuvasti. Ja sitten taas jos olisikin niin tuskin sekään hirveästi hetkauttaisi. Hän ei ole pyrkinyt piilottelemaan mitään tai ketään, vaan sellaiset puheet ovat syntyneet ihan fanien mielikuvituksen pohjalta. Se, että ei erikseen kerro kenen kanssa käy bilettämässä tai missä yöpyy, ei ole vielä varsinaisesti salailua tai piilottelua.
 
vierailija
Taitaapa B olla tullut entistä varovaisemmaksi sen hullun instatägääjän jälkeen... Ei varmaan halua laittaa enää vähäistäkään vinkkiä someen ettei pystytä yhdistämään kenenkään toiseen henkilöön
Voi olla että Bojanilta tullaan näkemään vain bändiin liittyvää sisältöä. Jos tuo Sadie on totta ja kestävää laatua, niin onkohan sillä vaikutusta myös bändin tulevaisuuteen.
 

Yhteistyössä