vierailija
Sellasta se elämä dementia osastolla on.Mä syön just fazerin sinistä täyssuklaata ja juon juhlamokkakahvia
Sellasta se elämä dementia osastolla on.Mä syön just fazerin sinistä täyssuklaata ja juon juhlamokkakahvia
Tahvon pieni suklaatehdaskin tuottaa laadukkaampaa tavaraa.
Puhutteko mun hamsterinkakasta?,
Eiks semmonen elokuva ollu ku "Pieni suklaapuoti". Se oli tylsä, "Tahvon pieni suklaatehdas" siinä on meininkiä!
Kuka käyttää enää tuollaista sanaa.Nukutko papiljootit päässä?
Hiekkaa taas pllu täysi?Ei se mitään suklaata ole, eikä suodatinkahvi ole kahvia.
Fazer voisi ottaa mallia Tahvosta, et miten kunnon suklaa tehdään.Puhutteko mun hamsterinkakasta?
En nuku, en pystyisi sillain nukkumaan, niissä on höyry (ei tosin pakko käyttää)Nukutko papiljootit päässä?
Rööki auttais suakin rentoutumaan.Kuka käyttää enää tuollaista sanaa. Ne on hair rollereita.
Höyry takaa kunnon yöunet.En nuku, en pystyisi sillain nukkumaan, niissä on höyry (ei tosin pakko käyttää)
BruhRööki auttais suakin rentoutumaan.
Voit huuta tätä vielä haudasta, mutta se nyt vaan ei muuta tosiasiaa miksikään. Se on suklaata ihan suklaan virallisen määritelmän mukaan.Fazerin sininen ei ole suklaata PISTE
Olen herkkäuninen, ei se käy. Korvatulpat vaan korviin ja hiukset latvasta kii niin eivät häiritse unia.Höyry takaa kunnon yöunet.
Sun vitsi on kulunut, jotain 60 lukua.Hiekkaa taas pllu täysi?
Ei ole suklaata.Voit huuta tätä vielä haudasta, mutta se nyt vaan ei muuta tosiasiaa miksikään. Se on suklaata ihan suklaan virallisen määritelmän mukaan.
Eikö kaikilla sun ikäisillä ole yleensä jo kuulolaite.Olen herkkäuninen, ei se käy. Korvatulpat vaan korviin ja hiukset latvasta kii niin eivät häiritse unia.
Höyryiset papiljootit latvoissa?Olen herkkäuninen, ei se käy. Korvatulpat vaan korviin ja hiukset latvasta kii niin eivät häiritse unia.
Höyryiset papiljootit latvoissa?
En tiedä ketään kellä olis edes omilla vanhemmilla ei ole.Eikö kaikilla sun ikäisillä ole yleensä jo kuulolaite.
Osaatko lukea?Höyryiset papiljootit latvoissa?
TUUT TUUT, TÄNNEKÖS OLI TILATTU KUORMA-AUTOLLINEN HIEKKAASun vitsi on kulunut, jotain 60 lukua.
Ei ole suklaata.
Puhutaan!Puhutteko mun hamsterinkakasta?
Niin ja ne taitaa muuten just olla tollaset rullat, ei vanhanajan paplarit siis.Osaatko lukea?