V
Katso alla oleva video nÀhdÀksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinÀytöllesi.
Huomio: TÀmÀ ominaisuus ei vÀlttÀmÀttÀ ole kÀytettÀvissÀ kaikissa selaimissa.
Mun tÀti varasti oman pyörÀnsÀ työpaikallaan, joka oli vielÀpÀ Valtioneuvoston linna, jossa oli neuvotteleva virkamiesTyöpaikan ruoka-automaatti antoi mulle ilmaisiksi suklaapatukan. Mut huomasin, ettÀ siinÀ oli kyltti "kameravalvonta". Joudunkohan nyt johonkin työpaikan Intra-TV:seen naamallani.
Miksi pitÀisi vÀÀntÀÀ? Minua ainakin kiinnostaisi, antaa joidenkin lytÀtÀ sen sitten keskenÀÀn.
Haukottelijaa harmittaa, kun miehet ei syty Bojanista.
Höpö höpö. Bojanilla on paljon miespuolisia ihailijoita ja ottajia. Jere ihastui hÀneen myös.
Höpö höpö. Bojanilla on paljon miespuolisia ihailijoita ja ottajia. Jere ihastui hÀneen myös.
Varokin antamasta tÀmÀn harhoihin lisÀÀ polttoainetta.
Niin no jos se teoria on noi kulissit niin⊠meinasin kirjoittaa, ettÀ en jaksa uskoa itsekÀÀn, joskin Bojanin kohdalla ehkÀ voisinkin, mahdollisesti. Mutta silloin hÀnen ei olisi kannattavaa salata suhdetta vaan tuoda se ainakin jo vÀhitellen julki. Ja sitten noiden kahden pitÀisi liikkua työkavereina samoissa paikoissa⊠Jos toi suhde ois Bojanilla kulissi, niin sit se ois vain, ettÀ esittÀis suhdetta. Vaikempaa nÀhdÀ, ettÀ sillÀ peitettÀisiin jokin muu, olemassaoleva, suhde. En jaksa esim. uskoa, ettÀ hÀn peittÀisi sillÀ mitÀÀn suhdetta Jereen, kaipa se parta ois hankittu aiemmin jo ja tuotu nyt selkeÀmmin esiinkin. YlipÀÀtÀÀn minulle tuo teoria on aika kaukaa haettua, mutta aika nÀyttÀnee, miten asia on.Varokin antamasta tÀmÀn harhoihin lisÀÀ polttoainetta.
www.instagram.com
Mun tÀti varasti oman pyörÀnsÀ työpaikallaan, joka oli vielÀpÀ Valtioneuvoston linna, jossa oli neuvotteleva virkamies
HĂ€n kĂ€vi ilmoittamassa vahtimestareille pyörĂ€nsĂ€ kadonneen sisĂ€pihalta. NĂ€mĂ€ ryhtyivĂ€t tutkimaan asiaa vĂ€littömĂ€sti. Jonkin ajan kuluttua tĂ€ti kutsuttiin katsomaan valvontanauhoja. NiistĂ€ nĂ€kyi, miten, vahtimestarin sanojen mukaan âaivan joku teidĂ€n nĂ€köisenne nainenâ ottaa pyörĂ€n telineestĂ€ ja taluttaa kadulle pĂ€in.
Noh, itsehÀn tÀti oli sillÀ lÀhtenyt lounaalle.
PyörÀ löytyi sieltÀ lounaspaikan luota.
Suurimman osan miehiÀ mielestÀ ei voita.KyllÀ suihkunraikas muna komealta mieheltÀ aina tussukan voittaa. Muna ei samalla lailla vanhenekaan, kuin tussukka.
MÀ en oo ikinÀ tajunnu mitennmies vois yhtÀ aidosti rakastaa naista kuin toista miestÀ. Naiset on sellasia keskenerÀisiÀ itsekeskeisiÀ tarvekimppuja, jotka muokkautuu seuransa mukaanSuurimman osan miehiÀ mielestÀ ei voita.
NiinpÀ. Kai se sieltÀ rakkaudesta omaan Àitiin tulee. Jos ei rakasta ÀitiÀÀn, voiko aidosti rakastaa muitakaan naisia?MÀ en oo ikinÀ tajunnu mitennmies vois yhtÀ aidosti rakastaa naista kuin toista miestÀ. Naiset on sellasia keskenerÀisiÀ itsekeskeisiÀ tarvekimppuja, jotka muokkautuu seuransa mukaan
Monet homot ovat korostetusti ns Àidin poikia, suhde isÀÀn on etÀisempiNiinpÀ. Kai se sieltÀ rakkaudesta omaan Àitiin tulee. Jos ei rakasta ÀitiÀÀn, voiko aidosti rakastaa muitakaan naisia?
Tai no. EnpÀ yleistÀ, tuli serkku mieleen. Sen Àiti heitti serkun Àidilleen itse tekemÀn korun roskikseen, kun kuuli, ettÀ tÀmÀ on homoMonet homot ovat korostetusti ns Àidin poikia, suhde isÀÀn on etÀisempi
Monille heteromiehille Àiti on se tÀrkein, ei se tarkoita, ettÀ Àiti olisi joku kaveri.Monet homot ovat korostetusti ns Àidin poikia, suhde isÀÀn on etÀisempi
Monille heteromiehille Àiti on se tÀrkein, ei se tarkoita, ettÀ Àiti olisi joku kaveri.
EnpÀ usko, ettÀ sitÀ voi yleistÀÀ noin.Monet homot ovat korostetusti ns Àidin poikia, suhde isÀÀn on etÀisempi
KyllÀ se muna aika ikÀvÀsti myös rypistyy ja lerpahtaa vanhemmitenKyllÀ suihkunraikas muna komealta mieheltÀ aina tussukan voittaa. Muna ei samalla lailla vanhenekaan, kuin tussukka. MitÀ nyt pallit voi alkaa joillakin miehillÀ roikkua
Kulissit? Ei, ei se teoria tÀÀ ole. VÀhÀn kun selailet muitakin foorumeja niin tajuat itekin.Niin no jos se teoria on noi kulissit niin⊠meinasin kirjoittaa, ettÀ en jaksa uskoa itsekÀÀn, joskin Bojanin kohdalla ehkÀ voisinkin, mahdollisesti. Mutta silloin hÀnen ei olisi kannattavaa salata suhdetta vaan tuoda se ainakin jo vÀhitellen julki. Ja sitten noiden kahden pitÀisi liikkua työkavereina samoissa paikoissa⊠Jos toi suhde ois Bojanilla kulissi, niin sit se ois vain, ettÀ esittÀis suhdetta. Vaikempaa nÀhdÀ, ettÀ sillÀ peitettÀisiin jokin muu, olemassaoleva, suhde. En jaksa esim. uskoa, ettÀ hÀn peittÀisi sillÀ mitÀÀn suhdetta Jereen, kaipa se parta ois hankittu aiemmin jo ja tuotu nyt selkeÀmmin esiinkin. YlipÀÀtÀÀn minulle tuo teoria on aika kaukaa haettua, mutta aika nÀyttÀnee, miten asia on.
KyllÀhÀn tuo D aika epÀsopivalta vaikuttaa, mutta toisaalta jos Ksta ei tietÀisi, ettÀ hÀnellÀ on joku, sitÀkin ois tosi vaikea uskoa.