K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työpaikan ruoka-automaatti antoi mulle ilmaisiksi suklaapatukan. Mut huomasin, että siinä oli kyltti "kameravalvonta". Joudunkohan nyt johonkin työpaikan Intra-TV:seen naamallani.
Mun täti varasti oman pyöränsä työpaikallaan, joka oli vieläpä Valtioneuvoston linna, jossa oli neuvotteleva virkamies 🤭
Hän kävi ilmoittamassa vahtimestareille pyöränsä kadonneen sisäpihalta. Nämä ryhtyivät tutkimaan asiaa välittömästi. Jonkin ajan kuluttua täti kutsuttiin katsomaan valvontanauhoja. Niistä näkyi, miten, vahtimestarin sanojen mukaan ”aivan joku teidän näköisenne nainen” ottaa pyörän telineestä ja taluttaa kadulle päin.
Noh, itsehän täti oli sillä lähtenyt lounaalle.
Pyörä löytyi sieltä lounaspaikan luota.

Varokin antamasta tämän harhoihin lisää polttoainetta.
Niin no jos se teoria on noi kulissit niin… meinasin kirjoittaa, että en jaksa uskoa itsekään, joskin Bojanin kohdalla ehkä voisinkin, mahdollisesti. Mutta silloin hänen ei olisi kannattavaa salata suhdetta vaan tuoda se ainakin jo vähitellen julki. Ja sitten noiden kahden pitäisi liikkua työkavereina samoissa paikoissa… Jos toi suhde ois Bojanilla kulissi, niin sit se ois vain, että esittäis suhdetta. Vaikempaa nähdä, että sillä peitettäisiin jokin muu, olemassaoleva, suhde. En jaksa esim. uskoa, että hän peittäisi sillä mitään suhdetta Jereen, kaipa se parta ois hankittu aiemmin jo ja tuotu nyt selkeämmin esiinkin. Ylipäätään minulle tuo teoria on aika kaukaa haettua, mutta aika näyttänee, miten asia on.
Kyllähän tuo D aika epäsopivalta vaikuttaa, mutta toisaalta jos Ksta ei tietäisi, että hänellä on joku, sitäkin ois tosi vaikea uskoa.

Mun täti varasti oman pyöränsä työpaikallaan, joka oli vieläpä Valtioneuvoston linna, jossa oli neuvotteleva virkamies
Hän kävi ilmoittamassa vahtimestareille pyöränsä kadonneen sisäpihalta. Nämä ryhtyivät tutkimaan asiaa välittömästi. Jonkin ajan kuluttua täti kutsuttiin katsomaan valvontanauhoja. Niistä näkyi, miten, vahtimestarin sanojen mukaan ”aivan joku teidän näköisenne nainen” ottaa pyörän telineestä ja taluttaa kadulle päin.
Noh, itsehän täti oli sillä lähtenyt lounaalle.
Pyörä löytyi sieltä lounaspaikan luota.
👍👍Nyt ei enää jännitä suklaapatukka

Monille heteromiehille äiti on se tärkein, ei se tarkoita, että äiti olisi joku kaveri.

Monille peter pan syndroomasta kärsiville ns ikipojille, äitisuhde on liiankin sitova henkisesti. He voivat olla suhteessakin, mutta jumalhahmo -äitiä ei puoliso pysty koskaan ylittämään.

Peter panit tunnistaa siitå, että suhteet eivät ns etene, tai jos etenevätkin, päättyvät, sillä nainen ei saa syvimpiä tarpeitaan tyydytetyksi suuren äidin varjon takaa.

Hehe, toi Sunny car centerin (Hämeenlinnassa) oikeudenkäynti vielä jatkuu (Turun hovioikeudessa). Mä "tunsin" tai oikeammin tiesin sen liikemiehen entuudestaan ennen kuin muutimme Hämeenlinnaan, koska se oli meidän perheen mökkinaapuri Espoosta! 🤣 Tympeä ja töykeä äijä, joka shippaajien lailla rakastui omaan ajatukseensa olla, mikä, Europpan suurimman autokaupan omistaja, ja meni ns. nigerialaiskirjeeseen. Poloinen täysin sinisilmäisesti uskoi, että Sambian entisen presidentin leski olisi sijoittamassa hankkeeseen 36 miljoonaa euroa, mutta että liikemiehen piti ensin maksaa yli 300 000 euron maksu varojen siirrosta, ja se tonttu maksoi sen 😁
Muistan miten lensi aamukahvit näppikselle kun aikoinaan luin, että tämä on sotkeutunut johonkin näin hölmöön tarinaan 😁😁😁

Niin no jos se teoria on noi kulissit niin… meinasin kirjoittaa, että en jaksa uskoa itsekään, joskin Bojanin kohdalla ehkä voisinkin, mahdollisesti. Mutta silloin hänen ei olisi kannattavaa salata suhdetta vaan tuoda se ainakin jo vähitellen julki. Ja sitten noiden kahden pitäisi liikkua työkavereina samoissa paikoissa… Jos toi suhde ois Bojanilla kulissi, niin sit se ois vain, että esittäis suhdetta. Vaikempaa nähdä, että sillä peitettäisiin jokin muu, olemassaoleva, suhde. En jaksa esim. uskoa, että hän peittäisi sillä mitään suhdetta Jereen, kaipa se parta ois hankittu aiemmin jo ja tuotu nyt selkeämmin esiinkin. Ylipäätään minulle tuo teoria on aika kaukaa haettua, mutta aika näyttänee, miten asia on.
Kyllähän tuo D aika epäsopivalta vaikuttaa, mutta toisaalta jos Ksta ei tietäisi, että hänellä on joku, sitäkin ois tosi vaikea uskoa.
Kulissit? Ei, ei se teoria tää ole. Vähän kun selailet muitakin foorumeja niin tajuat itekin.

Yhteistyössä