V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun täti varasti oman pyöränsä työpaikallaan, joka oli vieläpä Valtioneuvoston linna, jossa oli neuvotteleva virkamiesTyöpaikan ruoka-automaatti antoi mulle ilmaisiksi suklaapatukan. Mut huomasin, että siinä oli kyltti "kameravalvonta". Joudunkohan nyt johonkin työpaikan Intra-TV:seen naamallani.
Miksi pitäisi vääntää? Minua ainakin kiinnostaisi, antaa joidenkin lytätä sen sitten keskenään.
Haukottelijaa harmittaa, kun miehet ei syty Bojanista.
Höpö höpö. Bojanilla on paljon miespuolisia ihailijoita ja ottajia. Jere ihastui häneen myös.
Höpö höpö. Bojanilla on paljon miespuolisia ihailijoita ja ottajia. Jere ihastui häneen myös.
Varokin antamasta tämän harhoihin lisää polttoainetta.
Niin no jos se teoria on noi kulissit niin… meinasin kirjoittaa, että en jaksa uskoa itsekään, joskin Bojanin kohdalla ehkä voisinkin, mahdollisesti. Mutta silloin hänen ei olisi kannattavaa salata suhdetta vaan tuoda se ainakin jo vähitellen julki. Ja sitten noiden kahden pitäisi liikkua työkavereina samoissa paikoissa… Jos toi suhde ois Bojanilla kulissi, niin sit se ois vain, että esittäis suhdetta. Vaikempaa nähdä, että sillä peitettäisiin jokin muu, olemassaoleva, suhde. En jaksa esim. uskoa, että hän peittäisi sillä mitään suhdetta Jereen, kaipa se parta ois hankittu aiemmin jo ja tuotu nyt selkeämmin esiinkin. Ylipäätään minulle tuo teoria on aika kaukaa haettua, mutta aika näyttänee, miten asia on.Varokin antamasta tämän harhoihin lisää polttoainetta.
www.instagram.com
Mun täti varasti oman pyöränsä työpaikallaan, joka oli vieläpä Valtioneuvoston linna, jossa oli neuvotteleva virkamies
Hän kävi ilmoittamassa vahtimestareille pyöränsä kadonneen sisäpihalta. Nämä ryhtyivät tutkimaan asiaa välittömästi. Jonkin ajan kuluttua täti kutsuttiin katsomaan valvontanauhoja. Niistä näkyi, miten, vahtimestarin sanojen mukaan ”aivan joku teidän näköisenne nainen” ottaa pyörän telineestä ja taluttaa kadulle päin.
Noh, itsehän täti oli sillä lähtenyt lounaalle.
Pyörä löytyi sieltä lounaspaikan luota.
Suurimman osan miehiä mielestä ei voita.Kyllä suihkunraikas muna komealta mieheltä aina tussukan voittaa. Muna ei samalla lailla vanhenekaan, kuin tussukka.
Mä en oo ikinä tajunnu mitennmies vois yhtä aidosti rakastaa naista kuin toista miestä. Naiset on sellasia keskeneräisiä itsekeskeisiä tarvekimppuja, jotka muokkautuu seuransa mukaanSuurimman osan miehiä mielestä ei voita.
Niinpä. Kai se sieltä rakkaudesta omaan äitiin tulee. Jos ei rakasta äitiään, voiko aidosti rakastaa muitakaan naisia?Mä en oo ikinä tajunnu mitennmies vois yhtä aidosti rakastaa naista kuin toista miestä. Naiset on sellasia keskeneräisiä itsekeskeisiä tarvekimppuja, jotka muokkautuu seuransa mukaan
Monet homot ovat korostetusti ns äidin poikia, suhde isään on etäisempiNiinpä. Kai se sieltä rakkaudesta omaan äitiin tulee. Jos ei rakasta äitiään, voiko aidosti rakastaa muitakaan naisia?
Tai no. Enpä yleistä, tuli serkku mieleen. Sen äiti heitti serkun äidilleen itse tekemän korun roskikseen, kun kuuli, että tämä on homoMonet homot ovat korostetusti ns äidin poikia, suhde isään on etäisempi
Monille heteromiehille äiti on se tärkein, ei se tarkoita, että äiti olisi joku kaveri.Monet homot ovat korostetusti ns äidin poikia, suhde isään on etäisempi
Monille heteromiehille äiti on se tärkein, ei se tarkoita, että äiti olisi joku kaveri.
Enpä usko, että sitä voi yleistää noin.Monet homot ovat korostetusti ns äidin poikia, suhde isään on etäisempi
Kyllä se muna aika ikävästi myös rypistyy ja lerpahtaa vanhemmitenKyllä suihkunraikas muna komealta mieheltä aina tussukan voittaa. Muna ei samalla lailla vanhenekaan, kuin tussukka. Mitä nyt pallit voi alkaa joillakin miehillä roikkua
Kulissit? Ei, ei se teoria tää ole. Vähän kun selailet muitakin foorumeja niin tajuat itekin.Niin no jos se teoria on noi kulissit niin… meinasin kirjoittaa, että en jaksa uskoa itsekään, joskin Bojanin kohdalla ehkä voisinkin, mahdollisesti. Mutta silloin hänen ei olisi kannattavaa salata suhdetta vaan tuoda se ainakin jo vähitellen julki. Ja sitten noiden kahden pitäisi liikkua työkavereina samoissa paikoissa… Jos toi suhde ois Bojanilla kulissi, niin sit se ois vain, että esittäis suhdetta. Vaikempaa nähdä, että sillä peitettäisiin jokin muu, olemassaoleva, suhde. En jaksa esim. uskoa, että hän peittäisi sillä mitään suhdetta Jereen, kaipa se parta ois hankittu aiemmin jo ja tuotu nyt selkeämmin esiinkin. Ylipäätään minulle tuo teoria on aika kaukaa haettua, mutta aika näyttänee, miten asia on.
Kyllähän tuo D aika epäsopivalta vaikuttaa, mutta toisaalta jos Ksta ei tietäisi, että hänellä on joku, sitäkin ois tosi vaikea uskoa.