V
vierailija
Vieras
Hiekkaa taas pllu täysi?Ei se mitään suklaata ole, eikä suodatinkahvi ole kahvia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hiekkaa taas pllu täysi?Ei se mitään suklaata ole, eikä suodatinkahvi ole kahvia.
Puhutteko mun hamsterinkakasta?
En nuku, en pystyisi sillain nukkumaan, niissä on höyry (ei tosin pakko käyttää)Nukutko papiljootit päässä?
Rööki auttais suakin rentoutumaan.Kuka käyttää enää tuollaista sanaa. Ne on hair rollereita.
En nuku, en pystyisi sillain nukkumaan, niissä on höyry (ei tosin pakko käyttää)
Rööki auttais suakin rentoutumaan.
Fazerin sininen ei ole suklaata PISTE
Olen herkkäuninen, ei se käy. Korvatulpat vaan korviin ja hiukset latvasta kii niin eivät häiritse unia.Höyry takaa kunnon yöunet.
Hiekkaa taas pllu täysi?
Voit huuta tätä vielä haudasta, mutta se nyt vaan ei muuta tosiasiaa miksikään. Se on suklaata ihan suklaan virallisen määritelmän mukaan.
Olen herkkäuninen, ei se käy. Korvatulpat vaan korviin ja hiukset latvasta kii niin eivät häiritse unia.
Höyryiset papiljootit latvoissa?Olen herkkäuninen, ei se käy. Korvatulpat vaan korviin ja hiukset latvasta kii niin eivät häiritse unia.
Höyryiset papiljootit latvoissa?
En tiedä ketään kellä olis edes omilla vanhemmilla ei ole.Eikö kaikilla sun ikäisillä ole yleensä jo kuulolaite.
Osaatko lukea?Höyryiset papiljootit latvoissa?
TUUT TUUT, TÄNNEKÖS OLI TILATTU KUORMA-AUTOLLINEN HIEKKAASun vitsi on kulunut, jotain 60 lukua.
Puhutaan!Puhutteko mun hamsterinkakasta?
Niin ja ne taitaa muuten just olla tollaset rullat, ei vanhanajan paplarit siis.Osaatko lukea?
Apua, en ymmärrä teidän jutuista enää mitään
Oisko modest hotel? Ei tietoa kylläkään.Tiedättekö, mistä sana 'motelli' tulee? Itse hokasin vasta nyt
Paplarit ne on, kuhan jankkaa jostain höyryistä. Taitaa höyry tulla ennemmin korvista.Niin ja ne taitaa muuten just olla tollaset rullat, ei vanhanajan paplarit siis.
Tiedättekö, mistä sana 'motelli' tulee? Itse hokasin vasta nyt