vierailija
Ei täällä kukaan mitään ymmärrä. Jokainen vaan jankkaa omaa juttuaan.Apua, en ymmärrä teidän jutuista enää mitään
Ei täällä kukaan mitään ymmärrä. Jokainen vaan jankkaa omaa juttuaan.Apua, en ymmärrä teidän jutuista enää mitään
Oisko modest hotel? Ei tietoa kylläkään.Tiedättekö, mistä sana 'motelli' tulee? Itse hokasin vasta nyt
Paplarit ne on, kuhan jankkaa jostain höyryistä. Taitaa höyry tulla ennemmin korvista.Niin ja ne taitaa muuten just olla tollaset rullat, ei vanhanajan paplarit siis.
Motor hotel eli motelli.Tiedättekö, mistä sana 'motelli' tulee? Itse hokasin vasta nyt
No sepä se!Motor hotel eli motelli.
Siis ne minun on juurikin höyryrullat, ei ole pakko sitä toimintoa käyttää, jos ei halua, mutta paremmin ne pysyy sen höyryn kans.Paplarit ne on, kuhan jankkaa jostain höyryistä. Taitaa höyry tulla ennemmin korvista.
Eihän siinä ole mitään järkeä moottori hotelli? Vaatimaton taas on.No sepä se!
Tietysti on järkeä, koska motellit on rakennettu valtateiden yms. liikennepaikkojen varsille moottoriajoneuvilla (autot, motskarit) liikkuvien yöpymispaikoiksi. Eivät ole ihan hotellitasoisia.Eihän siinä ole mitään järkeä moottori hotelli? Vaatimaton taas on.
Etsin sulle tästä ihan tekstiä, vassoguud.Eihän siinä ole mitään järkeä moottori hotelli? Vaatimaton taas on.
Miks Hesan keskustassa sit on motelleja?Tietysti on järkeä, koska motellit on rakennettu valtateiden yms. liikennepaikkojen varsille moottoriajoneuvilla (autot, motskarit) liikkuvien yöpymispaikoiksi. Eivät ole ihan hotellitasoisia.
Monellako eri palstalla jaksat jankata tän kanssa?Månsin eroa hakeva vaimo kertonut lehdistölle, ettei perheensä voi elää (Månsin) huumeriippuvuuden, henkisen sekä fyysisen väkivallan kanssa. Ohhoh!
Häh? Missä muualla tästä on puhuttu? Täällä ei vissiin muuta saa puhua kuin K& Peksi juttuja..Monellako eri palstalla jaksat jankata tän kanssa?
Se onkin oikea månsterMånsin eroa hakeva vaimo kertonut lehdistölle, ettei perheensä voi elää (Månsin) huumeriippuvuuden, henkisen sekä fyysisen väkivallan kanssa. Ohhoh!
Missä muka?Miks Hesan keskustassa sit on motelleja?
Ai hyvä kun muistutit..täällä on nähdäkseni tänään keskustteltu hamstereista, suklaatehtaista, linnashampoosta, hoojasta, motelleista, fiimiurasta, hippuloista, kyllästyneistä rouvista, diiliosseista ..Häh? Missä muualla tästä on puhuttu? Täällä ei vissiin muuta saa puhua kuin K& Peksi juttuja..
Oiskohan vaimo ollu hiljaa jos Måns ois voittanu....Mutvku hävis tommosille kirppispukupelleille...Se onkin oikea månster
Mulle tuli uutena....herää kysymys, mikä palstasuhari itse oletMonellako eri palstalla jaksat jankata tän kanssa?
Euroviisuketju, discord jne.Mulle tuli uutena....herää kysymys, mikä palstasuhari itse olet
Jep. Kiitos tästä listauksesta, nuohan ne tosiaan onkin joka päivä aiheena täällä. Taidanpa käyttää aikani jatkossa parempaan. Tack och adjöAi hyvä kun muistutit..täällä on nähdäkseni tänään keskustteltu hamstereista, suklaatehtaista, linnashampoosta, hoojasta, motelleista, fiimiurasta, hippuloista, kyllästyneistä rouvista, diiliosseista ..
Ja ilmeisesti kova Måns faniEuroviisuketju, discord jne.
Adjö, mina älskling!Jep. Kiitos tästä listauksesta, nuohan ne tosiaan onkin joka päivä aiheena täällä. Taidanpa käyttää aikani jatkossa parempaan. Tack och adjö
Ex vaimo saa tosta kunnianloukkaussyytteet, Ruotsin laki, eihän noista tiedä miten paljon pitää paikkaansa vai erovihaa.Ja ilmeisesti kova Måns fani
Levy vaihtùi!!!!!Enkä hyväksy Måns vihan levittämistä.