K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko muuten jollakin tallessa linkkiä siihen JOn uk-storyyn, missä D ja B istuu vierekkäin syömässä popcornia kun ne katsoo muitten kanssa jotain Slovenian viisukarsintoja? (Vai oliko karsinnat, en oo satavarma).
 
vierailija
Voi jestas te ootte sekasin! Tapittaa jostain kuvasta kenen jalka näkyy ja kenen vieressä ja paljonko on etäisyyttä ja sitten kun tutkimusten jälkeen ollaan sitä mieltä, että juu, jalat koskettaa toisiaan niin nyt niillä on suhde.
 
vierailija
Kompostimielipide. Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset K:sta. On tuonut sitä kilttiä, avointa, toiset huomioon ottavaa puoltaan esiin, ja varmasti tämäkin puoli on siellä. Mutta sitten on tämä toinen tyly, junttihuumorin edustaja, jolle näyttää nousseen kuuluisuus hattuun, ja joka juoksee rahan perässä. Valitettavasti tämä jälkimmäinen on nyt se hallitseva puoli, enkä ole varma pidänkö enää K:sta. Kiitos, että sain avautua.
 
vierailija
Kompostimielipide. Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset K:sta. On tuonut sitä kilttiä, avointa, toiset huomioon ottavaa puoltaan esiin, ja varmasti tämäkin puoli on siellä. Mutta sitten on tämä toinen tyly, junttihuumorin edustaja, jolle näyttää nousseen kuuluisuus hattuun, ja joka juoksee rahan perässä. Valitettavasti tämä jälkimmäinen on nyt se hallitseva puoli, enkä ole varma pidänkö enää K:sta. Kiitos, että sain avautua.
Jossain vaiheessa jokainen suosioon noussut saa syytöksiä siitä kun on noussut hattuun ja rahan perässä se vaan on. Mistä tämä sun mielestä sit muka näkyy? Itse en kyllä ole samaa mieltä.
 
vierailija
Onko muuten jollakin tallessa linkkiä siihen JOn uk-storyyn, missä D ja B istuu vierekkäin syömässä popcornia kun ne katsoo muitten kanssa jotain Slovenian viisukarsintoja? (Vai oliko karsinnat, en oo satavarma).
 
vierailija
Kompostimielipide. Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset K:sta. On tuonut sitä kilttiä, avointa, toiset huomioon ottavaa puoltaan esiin, ja varmasti tämäkin puoli on siellä. Mutta sitten on tämä toinen tyly, junttihuumorin edustaja, jolle näyttää nousseen kuuluisuus hattuun, ja joka juoksee rahan perässä. Valitettavasti tämä jälkimmäinen on nyt se hallitseva puoli, enkä ole varma pidänkö enää K:sta. Kiitos, että sain avautua.
Mulla tuli tää fiilis jo melko pian viisujen jälkeen.
 
vierailija
Mikä Damonin vihaajien ketju tästä tuli? Täällä oli aluksi hyvää keskustelua, mutta nyt haukutaan vaan suurimmaksi osaksi Damonia ja kielletään suurin piirtein sekin, ettei Bojan ois edes istunu tai maannu Damonin päällä.
 
vierailija
Kompostimielipide. Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset K:sta. On tuonut sitä kilttiä, avointa, toiset huomioon ottavaa puoltaan esiin, ja varmasti tämäkin puoli on siellä. Mutta sitten on tämä toinen tyly, junttihuumorin edustaja, jolle näyttää nousseen kuuluisuus hattuun, ja joka juoksee rahan perässä. Valitettavasti tämä jälkimmäinen on nyt se hallitseva puoli, enkä ole varma pidänkö enää K:sta. Kiitos, että sain avautua.
Mulla on aina ollut ristiriitaiset fiilikset K sta. En ole päässyt vielä perille, mikä hän on miehiään.
 
vierailija
Kompostimielipide B on opportunisti joka käytti K:ta hyväkseen ja olisi halunnut viedä juttua pidemmälle julkisuutta saadakseen. K laittoi pelin poikki ja nyt on vuorossa D. Kukahan on seuraava?
 
vierailija
Kompostimielipide B on opportunisti joka käytti K:ta hyväkseen ja olisi halunnut viedä juttua pidemmälle julkisuutta saadakseen. K laittoi pelin poikki ja nyt on vuorossa D. Kukahan on seuraava?
minusta oli ihan selvää että halusivat hyöytyä k:n julkisuudesta, mutta ovat toisaalta myös sosiaalisia. Opportunisteja kuten sanoit. Enkä nyt tiedä onko siinä mitään pahaa. Varmaan aika yleistä kun haluaa suosiota.
 

Yhteistyössä