K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos. Kuten sanottua, ei munkaan mielestä realistinen vaihtoehto, kunhan spekuloin. Mutta voisiko kuitenkin se vähän kirpaista Kn ajatuksissa, että joku muu NÄYTTÄÄ ottaneen hänen paikkansa, tekevän siis tällä tourilla niitä juttuja, joita hän teki NT:llä?
No mun mielestä tämä on aivan varteenotettava ajatus. K:n ja B:n julkisuudessa kerrotut näkemissuunnitelmat (Sloveniaan meno, Lontoo, keikkabussi - olivat syyt ns. miten hyviä ja perusteltavissa olevia tahansa) ovat lähinnä peruuntuneet, ja nyt tuolla kiertueella on joku äkkiä B:n läheiseksi muodostunut D, joka saa hengata Boitsun kanssa ja jota Boitsu paijaa iloisen ja onnellisen oloisena. Tietenkin K tietänee tasan tarkkaan B:n ja D:n "oikean" kuvion enkä usko että B:n ja K:n välillä on mitään vakavaa välirikkoa, mutta silti. Hei, kukapa ei olisi B:stä vähän mustis? :)

B:llä ja D:llä ei minusta ole erityistä kemiaa, mutta minusta siinä sohvavideossa on B:ssä sellaista uhmakkuutta vähän että todellakin teen mitä haluan ja kenen kanssa tahansa haluan.

Edellinen liittyy, koska olen itse varma siitä (ja se kelvannee täällä kompostissa spekuloitavaksi), että jossain huuman vaiheessa K lupasi jotain B:lle enemmän mitä hän lopulta piti. Ei olisi ensi kerta kun varattuna ihastuu ja lupailee että jätän sen toisen sun takia ja koskaan ei jätä. Siinä ei ole kyse mistään julmuudesta, vaan ehkä huuman haihtumisesta, pelosta, epävarmuudesta, tuttuuden katoamisesta ja siitä että kaikki olisi liian hankalaa. Ehkä K on odottanut että aika ns. tekee tehtävänsä mutta lopulta B on saanut tarpeekseen, pistänyt pelin poikki ja sanonut että sitten ollaan vain ystäviä, ja on nyt jonkun toisen kanssa että katso, joku uskaltaa.
 
vierailija
No mun mielestä tämä on aivan varteenotettava ajatus. K:n ja B:n julkisuudessa kerrotut näkemissuunnitelmat (Sloveniaan meno, Lontoo, keikkabussi - olivat syyt ns. miten hyviä ja perusteltavissa olevia tahansa) ovat lähinnä peruuntuneet, ja nyt tuolla kiertueella on joku äkkiä B:n läheiseksi muodostunut D, joka saa hengata Boitsun kanssa ja jota Boitsu paijaa iloisen ja onnellisen oloisena. Tietenkin K tietänee tasan tarkkaan B:n ja D:n "oikean" kuvion enkä usko että B:n ja K:n välillä on mitään vakavaa välirikkoa, mutta silti. Hei, kukapa ei olisi B:stä vähän mustis? :)

B:llä ja D:llä ei minusta ole erityistä kemiaa, mutta minusta siinä sohvavideossa on B:ssä sellaista uhmakkuutta vähän että todellakin teen mitä haluan ja kenen kanssa tahansa haluan.

Edellinen liittyy, koska olen itse varma siitä (ja se kelvannee täällä kompostissa spekuloitavaksi), että jossain huuman vaiheessa K lupasi jotain B:lle enemmän mitä hän lopulta piti. Ei olisi ensi kerta kun varattuna ihastuu ja lupailee että jätän sen toisen sun takia ja koskaan ei jätä. Siinä ei ole kyse mistään julmuudesta, vaan ehkä huuman haihtumisesta, pelosta, epävarmuudesta, tuttuuden katoamisesta ja siitä että kaikki olisi liian hankalaa. Ehkä K on odottanut että aika ns. tekee tehtävänsä mutta lopulta B on saanut tarpeekseen, pistänyt pelin poikki ja sanonut että sitten ollaan vain ystäviä, ja on nyt jonkun toisen kanssa että katso, joku uskaltaa.
Mä oon aika samoilla linjoilla. Oikeastaan ei ole ehkä ollut mitään lupailuakaan, mutta jotain sellaista mitä on annettu ymmärtää eikä todellisuus olekaan ihan vastannut niitä kuvaelmia. Ja niistä hetkistä, kun on vielä ollut joku toivon kipinä, on sit syntynyt Bluza.

Ja voin oikeastaan olla samaa mieltä siitäkin että B käy uhmallaankin damonin kimppuun. Mutta en mä ihmettelisi ollenkaan jos se pitäisi sitä kuumana, vaikkei mitään suurempaa rakkautta ilmassa olisikaan. Se damonin rinnusten hiveleminen on mun mielestä vähän enemmän kuin vain paijaamista, tosin ehkä se kertookin enemmän bojanin hellyydenkipeydestä.
 
vierailija
No mun mielestä tämä on aivan varteenotettava ajatus. K:n ja B:n julkisuudessa kerrotut näkemissuunnitelmat (Sloveniaan meno, Lontoo, keikkabussi - olivat syyt ns. miten hyviä ja perusteltavissa olevia tahansa) ovat lähinnä peruuntuneet, ja nyt tuolla kiertueella on joku äkkiä B:n läheiseksi muodostunut D, joka saa hengata Boitsun kanssa ja jota Boitsu paijaa iloisen ja onnellisen oloisena. Tietenkin K tietänee tasan tarkkaan B:n ja D:n "oikean" kuvion enkä usko että B:n ja K:n välillä on mitään vakavaa välirikkoa, mutta silti. Hei, kukapa ei olisi B:stä vähän mustis? :)

B:llä ja D:llä ei minusta ole erityistä kemiaa, mutta minusta siinä sohvavideossa on B:ssä sellaista uhmakkuutta vähän että todellakin teen mitä haluan ja kenen kanssa tahansa haluan.

Edellinen liittyy, koska olen itse varma siitä (ja se kelvannee täällä kompostissa spekuloitavaksi), että jossain huuman vaiheessa K lupasi jotain B:lle enemmän mitä hän lopulta piti. Ei olisi ensi kerta kun varattuna ihastuu ja lupailee että jätän sen toisen sun takia ja koskaan ei jätä. Siinä ei ole kyse mistään julmuudesta, vaan ehkä huuman haihtumisesta, pelosta, epävarmuudesta, tuttuuden katoamisesta ja siitä että kaikki olisi liian hankalaa. Ehkä K on odottanut että aika ns. tekee tehtävänsä mutta lopulta B on saanut tarpeekseen, pistänyt pelin poikki ja sanonut että sitten ollaan vain ystäviä, ja on nyt jonkun toisen kanssa että katso, joku uskaltaa.
Mitä luulette, onko tuo video Bojanista ja Damonista päätynyt Kärtsän silmiin? K ei seuraa Damonia. Cykalla oli muistaakseni vain kuva ja sekin vähän hankalasti löydettävä muiden kuvien joukosta. Nyt kun muutaman päivän oon miettinyt, niin kyllä tuossa B n käytöksessä videossa epätavallisia piirteitä on. Minusta muiden joksujen kanssa pelleilyä ei mitenkään voi verrata tähän.
 
vierailija
Mistä sä päättelet että se olisi damon? Siis olet varmaan oikeassa mutta onko sillä näkynyt esim nuo housut? Voisiko tuo kuva olla keikkabussista? Kattelin vaan sitä pöytää että ei se ihan normihuonekalulta näytä.
Damonin housut joo. Ja pöytä + sohva saman näköiset, joten eiköhän Briteissä ole. Ja ovat kyllä ihan toisissaan kiinni, kuten näkyykin.
 
vierailija
Kiitos. Kuten sanottua, ei munkaan mielestä realistinen vaihtoehto, kunhan spekuloin. Mutta voisiko kuitenkin se vähän kirpaista Kn ajatuksissa, että joku muu NÄYTTÄÄ ottaneen hänen paikkansa, tekevän siis tällä tourilla niitä juttuja, joita hän teki NT:llä?
Tämä speku voisi olla mahdollinen.
K on nyt Pirkka-kahvin kaataja marketeissa.
Ehkä ei kuitenkaan ihan sitä mistä hän haaveili, vaikka rahaa tuleekin.
Jospa hän kuitenkin kaipaa äksöniä Joksujen kanssa
Ja ennenkaikkea lavalle Bojanin kanssa.
Ja keikkabussielämää kaikkine hullutuksineen.
Voi sattua aika pahastikin paikan menetys.
 
vierailija
Eipä heistä ole kyllä niin paljon materiaaliakaan kuin k:sta ja b:stä viisuissa. Jos sieltäkin nappaisi vaan pari randomkuvaa niin ei tietenkään välittyisi se kaikki mitä ollaan heistä nähty. Nyt on kuitenkin kuva damonista bojanin sylissä ja video bojanista damonin sylissä. Tässä vaiheessa he ovat tunteneet jo pitkään, toisin kuin k ja b jotka käytännössä tutustuivat siinä kameroiden edessä. Eli me nähdään khan eri vaiheetkin heistä.
Tää on kyllä ihan hyvä huomio. Jos K ja B olisivat viettäneet pari kuukautta samassa maassa ja nähneet toisiaan jatkuvasti, olisi varmaan heistäkin nähty sellaisia kuvia joissa toista kosketaan vähän arkipäiväisesti. Tai en nyt tiedä kenen arjessa toisten päälle mennään makaamaan noin ja sivellään toisen rintaa, näköjään bojanin, mutta pointti siis on että eihän kellään mitään jatkuvasti singahtelevia kipinöitä ole, jos voi koko ajan olla toisen kanssa.
 
vierailija
Mä oon aika samoilla linjoilla. Oikeastaan ei ole ehkä ollut mitään lupailuakaan, mutta jotain sellaista mitä on annettu ymmärtää eikä todellisuus olekaan ihan vastannut niitä kuvaelmia. Ja niistä hetkistä, kun on vielä ollut joku toivon kipinä, on sit syntynyt Bluza.

Ja voin oikeastaan olla samaa mieltä siitäkin että B käy uhmallaankin damonin kimppuun. Mutta en mä ihmettelisi ollenkaan jos se pitäisi sitä kuumana, vaikkei mitään suurempaa rakkautta ilmassa olisikaan. Se damonin rinnusten hiveleminen on mun mielestä vähän enemmän kuin vain paijaamista, tosin ehkä se kertookin enemmän bojanin hellyydenkipeydestä.
Mä olen tosi samaa mieltä asiasta. Tätähän ei koskaan ole saanut oikein missään sanoa, mutta ehkä nyt sitten tällä palstalla. Enkä todellakaan syytä ketään mistään Vaan niin se joskus suuressa tunteista menee
 
vierailija
No mun mielestä tämä on aivan varteenotettava ajatus. K:n ja B:n julkisuudessa kerrotut näkemissuunnitelmat (Sloveniaan meno, Lontoo, keikkabussi - olivat syyt ns. miten hyviä ja perusteltavissa olevia tahansa) ovat lähinnä peruuntuneet, ja nyt tuolla kiertueella on joku äkkiä B:n läheiseksi muodostunut D, joka saa hengata Boitsun kanssa ja jota Boitsu paijaa iloisen ja onnellisen oloisena. Tietenkin K tietänee tasan tarkkaan B:n ja D:n "oikean" kuvion enkä usko että B:n ja K:n välillä on mitään vakavaa välirikkoa, mutta silti. Hei, kukapa ei olisi B:stä vähän mustis?

B:llä ja D:llä ei minusta ole erityistä kemiaa, mutta minusta siinä sohvavideossa on B:ssä sellaista uhmakkuutta vähän että todellakin teen mitä haluan ja kenen kanssa tahansa haluan.

Edellinen liittyy, koska olen itse varma siitä (ja se kelvannee täällä kompostissa spekuloitavaksi), että jossain huuman vaiheessa K lupasi jotain B:lle enemmän mitä hän lopulta piti. Ei olisi ensi kerta kun varattuna ihastuu ja lupailee että jätän sen toisen sun takia ja koskaan ei jätä. Siinä ei ole kyse mistään julmuudesta, vaan ehkä huuman haihtumisesta, pelosta, epävarmuudesta, tuttuuden katoamisesta ja siitä että kaikki olisi liian hankalaa. Ehkä K on odottanut että aika ns. tekee tehtävänsä mutta lopulta B on saanut tarpeekseen, pistänyt pelin poikki ja sanonut että sitten ollaan vain ystäviä, ja on nyt jonkun toisen kanssa että katso, joku uskaltaa.
Minua nyt jotenkin naurattaa nää tarinat, anteeksi
 
vierailija
Mä olen tosi samaa mieltä asiasta. Tätähän ei koskaan ole saanut oikein missään sanoa, mutta ehkä nyt sitten tällä palstalla. Enkä todellakaan syytä ketään mistään Vaan niin se joskus suuressa tunteista menee
Ei todellakaan ole mitään tarvetta syytellä ketään. Mun mielestä on aika selvää että K ihastui ihan yhtä lujaa, ja sillä on varmaan ollut vielä enemmän tekemistä tunteittensa järjestelemisessä. Mutta eiköhän ne nyt oo jo järjestelty.
 

Yhteistyössä