K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entäs ne WY n tyypit. Niiden kanssa oli jotain hiplaamista ja pusu CT n kanssa. Olivat kyllä tuhannen päissään varmaan kaikki, että niitä ei kai lasketa.
Eihän täällä mitään lasketa, jos haluaa sen sopimaan omaan suosikkiteoriaansa. Tällä kertaa lemmikkinä on Bojan ja Damon, niin kaikki väännetään sopimaan siihen. Vaikka samaa pelleilyä se tosiaan on kuin B ja kuka tahansa muukin.

Joo, ovat ilmiselvästi kaukana toisistaan eivätkä lainkaan koske toisiinsa. Damonin jalka tulee kaukaa sohvan selkänojan takaa ja on huolellisesti aseteltu riittävän etäisyyden päähän bojanista. Loppuosa damonin kehosta on viereisessä keittiössä.

Hahahah. joo ton asennon tarkotus on nimenomaan, että "emme halua koskettaa toisiamme". Damonin jalka tulee varmaan jostain nurkan takaa jostain syystä b:n viereen 😆 b on tossa damonin haarojen välissä sylissä. Just niinku vastaihastuneet (myös kaveri-ihastuminen) tekevät

Entäs ne WY n tyypit. Niiden kanssa oli jotain hiplaamista ja pusu CT n kanssa. Olivat kyllä tuhannen päissään varmaan kaikki, että niitä ei kai lasketa.
Se taisi olla paljolti sellaista jurrista kädenvääntöä. Hiplaukset ja pusut on mun mielestä ihan jokereitten ydinosaamisaluetta. Mutta en muista että sieltä olisi mitään ihastumisia ollut havaittavissa, siis keneenkään. Siinä vaiheessahan bojan oli vielä ihan k:n pauloissa eli siihen tuskin kukaan olisi päässytkään, mutta en muista että muittenkaan osalta. Ehkä ne oli vähän liian äijiä sellaseen poikasöpöilyyn.

Mä olen tosi samaa mieltä asiasta. Tätähän ei koskaan ole saanut oikein missään sanoa, mutta ehkä nyt sitten tällä palstalla. Enkä todellakaan syytä ketään mistään Vaan niin se joskus suuressa tunteista menee

Komppaan, että minullekin on tullut tällainen vaihtoehto mieleen. Ei mitenkään edes ainutlaatuinen tapahtumakulku, vaan tapahtunut joskus niin itselleni kuin tutuillekin.

- eri

Minäkin voin olla uusi JO:n jäsen, mutta se ei tunnu tällä hetkellä kovin todennäköiseltä. Eiköhän se ole itsestään selvää, ettei me tiedetä mitään vaan kaikki viestit on omia spekuja. Aina jollakin tarve tulla neuvomaan niin muka-fiksuna muita.
Älä jaksa. Ensinnäkin on aika mautonta arvuutella kenenkään seksuaalisuutta, ja toisekseen tilastollisesti todennäköisempää on, että JO:n kaikki jäsenet ovat heteroita. Shipata saa miten sattuu, mutta tällainen reaalimaailmaa koskeva spekulaatioiden heittely on aika asiatonta.

No on ne niin kiinni, että Bojanin shortsien lahje peittää osaks Damonin jalan. Et ei ne hirveän lähelle enää pääsisi, elleivät sitten olisi päällekkäin, kuin siinä videossa tai sylikkäin niinkuin siinä ig-julkaisussa.
Itse taas näen tuon niin että kuvakulma vaikuttaa jonkinverran ja D jalat on niin sumpussa kuin olla ja voi ettei olisi liian lähellä, pohkeet aivan kiinni reisissä. En kyllä tiedä miksi edes lähdin analysoimaan tuotakin kuvaa kun asialla ei edes ole mulle mitään väliä eikä kiinnostakkaan vaikka B ja D olisivat sisäkkäin. Ja nyt kun vielä vilkaisin sitä kuvaa niin itse asiassa D jalkaterähän näyttäisi olevan B jalan ja sohvan välissä. No analyysi on nyt annettu.
t.eri

Tämä speku voisi olla mahdollinen.
K on nyt Pirkka-kahvin kaataja marketeissa.
Ehkä ei kuitenkaan ihan sitä mistä hän haaveili, vaikka rahaa tuleekin.
Jospa hän kuitenkin kaipaa äksöniä Joksujen kanssa
Ja ennenkaikkea lavalle Bojanin kanssa.
Ja keikkabussielämää kaikkine hullutuksineen.
Voi sattua aika pahastikin paikan menetys.
Mä voisin ostaa kans tämän teorian, et B päämäärätietoisena ja kunnianhimoisena on täyttänyt paikat bussissa, et jos toinen ei pysty edes yksin tulla keikkabussiin, niin se on heipat sitten. Että meillä on kivaa muutenkin.

Älä jaksa. Ensinnäkin on aika mautonta arvuutella kenenkään seksuaalisuutta, ja toisekseen tilastollisesti todennäköisempää on, että JO:n kaikki jäsenet ovat heteroita. Shipata saa miten sattuu, mutta tällainen reaalimaailmaa koskeva spekulaatioiden heittely on aika asiatonta.

Tuo video on uudelleenjulkaisu lukumattomia kertoja eri alustoilla ja siitä nimenomaan spekuloidaan, ihastellaan tai kauhistellaan riippuen tyypistä. Etkai usko, että tämä on tullut Bojanille yllätyksenä tämän vuoden jälkeen, kun lähes jokaista videota hänestä on hidasteltu, suurenneltu ja analysoitu. Ehkä eri juttu ne, missä joku keikka tai muu tilanne, jossa sisältöön ei voi itse vaikuttaa, mutta tässä tapauksessa B on ihan itse päättänyt, että tuollaisen voi julkaista (koska tuskin kukaan häntä on siihen eikä itse lääppimiseenkään pakottanut). Ja on kyllä älykkäänä ihmisenä täysin tietoinen siitä, minkälaisiin spekulaatioihin tuo johtaa. Eli uskallan veikata, ettei juuri tuo häntä kauheasti häiritsi, kun ei ollut millään lailla pakko edes julkaista.

Yhteistyössä