K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä Damonin vihaajien ketju tästä tuli? Täällä oli aluksi hyvää keskustelua, mutta nyt haukutaan vaan suurimmaksi osaksi Damonia ja kielletään suurin piirtein sekin, ettei Bojan ois edes istunu tai maannu Damonin päällä.
Kärtsäähän täällä haukutaan. Ennen Kultsaa nämä samat ihmiset oli onnen huumassaan shippaamassa K ja B ja nyt K onkin teidän mielestä täys m***ku. Häpeäisitte edes.

Mikä Damonin vihaajien ketju tästä tuli? Täällä oli aluksi hyvää keskustelua, mutta nyt haukutaan vaan suurimmaksi osaksi Damonia ja kielletään suurin piirtein sekin, ettei Bojan ois edes istunu tai maannu Damonin päällä.
Mitä oletit, että tästä tulee, kun kyseessä on komposti? Kaikki on sallittua, mikä ennen pitkää johtaa eri ihmisten haukkumiseen. Milloin gf, milloin Kärtsä, milloin Damon, milloin Boitsu, milloin kukakin.

Kompostimielipide B on opportunisti joka käytti K:ta hyväkseen ja olisi halunnut viedä juttua pidemmälle julkisuutta saadakseen. K laittoi pelin poikki ja nyt on vuorossa D. Kukahan on seuraava?
Tähän löytyy kyllä se perustelu, että sekä K että Damon ovat paljon kuuluisampia/suositumpia kuin joksut. Ja jotenkin joksut ovat lähentyneet juuri heidän kanssaan. Ja JC lläkin on paljon enemmän kuuntelijoita kuin joksuilla. En kyllä usko että B käytti kuitenkaan K ta hyväkseen, jollei B sitten jotenkin alitajuisesti toimi tällä kaavalla. Olen muuten bojanisti, mutta voin silti ajatella myös näin.

Tähän löytyy kyllä se perustelu, että sekä K että Damon ovat paljon kuuluisampia/suositumpia kuin joksut. Ja jotenkin joksut ovat lähentyneet juuri heidän kanssaan. Ja JC lläkin on paljon enemmän kuuntelijoita kuin joksuilla. En kyllä usko että B käytti kuitenkaan K ta hyväkseen, jollei B sitten jotenkin alitajuisesti toimi tällä kaavalla. Olen muuten bojanisti, mutta voin silti ajatella myös näin.

Tää on kyllä ristiriidassa sen kanssa, että moni kuvailee heitä aidoksi.
Onko heillä ollut tämmösiä kaveruksia jotka olisi jotain vähemmän suosittuja, muistuuko mieleen?

Mitä oletit, että tästä tulee, kun kyseessä on komposti? Kaikki on sallittua, mikä ennen pitkää johtaa eri ihmisten haukkumiseen. Milloin gf, milloin Kärtsä, milloin Damon, milloin Boitsu, milloin kukakin.
Ei välttämättä. Minusta täällä on tuotu erilaisia näkemyksiä henkilöiden toiminnasta ja mahdollisista motiiveista. Ikäviäkin ja ei niin ikäviä. Ei ketään tarvitse sokeasti fanittaa, on hyvä joskus katsoa kriittisesti. Ei se mitään vihaamista ole.

Hei älkää viitsikö lähteä mihinkään kenenkään dissaamiseen kuitenkaan. Jos yksi sanoo jonkun kärkevän mielipiteen niin selvästi jotkut lähtee vastahyökkäykseen ja haukkuu sitten sitä toista päähenkilöä. Menee vaan riitelyksi. Minusta kannattaisi ennemmin laittaa vastakommentti siihen ekaan viestiin, eikä lähteä tuohon puolin ja toisin dissaamiseen.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä hyväksikäyttäjä-spekulaatioita. Musta tuntuu, että ne, jotka noin ajattelevat, ovat itse sellaisia ihmisiä, jotka ovat taipuvaisia hyväksikäyttämään muita oman edun nimissä, ja kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan sitten samanlaisia.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä hyväksikäyttäjä-spekulaatioita. Musta tuntuu, että ne, jotka noin ajattelevat, ovat itse sellaisia ihmisiä, jotka ovat taipuvaisia hyväksikäyttämään muita oman edun nimissä, ja kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan sitten samanlaisia.
Sanopa muuta. Aika törkeää olettaa näin ihmisistä, varsinkin kun sekä Kärtsästä että Bojanista on kaikkialla sanottu, että on harvinaisen sydämellisiä ja aitoja ihmisiä.

Päinvastoin täällä on kyllä ainakin paljon sivistyneempää keskustelua kuin esim vauvalla, jossa heti raivotaan, kiroillaan ja lytätään jos jonkun kommentti ei itselleen sovi. Yksi huutelija näyttäis toki täälläkin olevan, joka todella aggro, mutta tottakai sellaisia nyt on joka paikassa...

Ainakin siellä hahmotetaan, mitä todellisuus on ja kuinka shippaus siihen sopii Jatkakaa!
Eihän täällä kukaan shippaa. Spekulointi on eri asia kuin shippaus. Ei täällä kukaan ole B&D-ficcejä kai kirjoittanut tai fanitaidetta heistä kahdesta tehnyt jne. Täällä ainoastaan pohditaan, voisiko olla mahdollista, että jotain vipinää heillä olisi, ja siihen argumentoidaan puolesta ja vastaan.
Mun mielestä heillä näyttää olevan ainakin mukavan lämpimät välit.

minusta oli ihan selvää että halusivat hyöytyä k:n julkisuudesta, mutta ovat toisaalta myös sosiaalisia. Opportunisteja kuten sanoit. Enkä nyt tiedä onko siinä mitään pahaa. Varmaan aika yleistä kun haluaa suosiota.
Mulla on kyllä ihan päinvastainen mielikuva Bojanista. Hän ei ole opportunisti vaan hänellä on korkea moraali. Minkäs hän sille mahtoi, että meni ihastumaan viisuissa. D puolestaan vaikuttaa ihan itse liimautuneen joksujen kylkeen, eikä toisin päin.

Minä voin hyvin nähdä, että B on se opportunisti tässä, välillä tulee vähän kylmä vaikutelma

Tää on kyllä ristiriidassa sen kanssa, että moni kuvailee heitä aidoksi.
Onko heillä ollut tämmösiä kaveruksia jotka olisi jotain vähemmän suosittuja, muistuuko mieleen?
Onhan heillä paljonkin. Sellaiset kaverit jotka ei itse ole julkisuudenhenkilöitä, kuten vaikka muusikkoja, valokuvaajia tai muita töihin liittyviä, toki luonnollisesti harvemmin näkyy instassa mutta välillä näkyy ja selvästi on noita vanhoja kavereita on paljon. Lisäksi nyt nähneet melkein joka maassa euriviisukavereita, ja käyneet Lontoossakin keikkoja katsomassa, niitäkin joiden ura ei ole yhtä kovassa nosteessa kuin heidän. Ovat sosiaalisia kivoja tyyppejä ja kaverustuvat luonnollisesti monienkin kanssa. Jotkut on sitten kavereistakin läheisempiä, kuten vanhat kaverit, Kärtsä ja myös Damon .

Kärtsäähän täällä haukutaan. Ennen Kultsaa nämä samat ihmiset oli onnen huumassaan shippaamassa K ja B ja nyt K onkin teidän mielestä täys m***ku. Häpeäisitte edes.

No täällä on kyllä haukuttu järjestäen kaikki B, K ja D. Tästä tuli näköjään palstalaisten jätesanko, jonne voi käydä oksentamassa kaiken pahan olonsa ja turhautumisensa saagaan liittyen.

Tästä tuli mieleen, viime keväänä viisujen aikaan huomasin että jokaikisessä K:n postauksessa oli yx kreikkalainen joka koko ajan haukkui ja arvosteli Kärtsää.
Kerran se puolusti ihme kyllä K:ta ja kirjoitti että B käyttää Kärtsää hyväkseen, vaikka ei ulkoapäin näyttäisi siltä mutta kuulemma tunnisti manipuloijat.
Viisujen jälkeen en sen nimimerkkiin enää törmännyt.

No mun mielestä tämä on aivan varteenotettava ajatus. K:n ja B:n julkisuudessa kerrotut näkemissuunnitelmat (Sloveniaan meno, Lontoo, keikkabussi - olivat syyt ns. miten hyviä ja perusteltavissa olevia tahansa) ovat lähinnä peruuntuneet, ja nyt tuolla kiertueella on joku äkkiä B:n läheiseksi muodostunut D, joka saa hengata Boitsun kanssa ja jota Boitsu paijaa iloisen ja onnellisen oloisena. Tietenkin K tietänee tasan tarkkaan B:n ja D:n "oikean" kuvion enkä usko että B:n ja K:n välillä on mitään vakavaa välirikkoa, mutta silti. Hei, kukapa ei olisi B:stä vähän mustis?

B:llä ja D:llä ei minusta ole erityistä kemiaa, mutta minusta siinä sohvavideossa on B:ssä sellaista uhmakkuutta vähän että todellakin teen mitä haluan ja kenen kanssa tahansa haluan.

Edellinen liittyy, koska olen itse varma siitä (ja se kelvannee täällä kompostissa spekuloitavaksi), että jossain huuman vaiheessa K lupasi jotain B:lle enemmän mitä hän lopulta piti. Ei olisi ensi kerta kun varattuna ihastuu ja lupailee että jätän sen toisen sun takia ja koskaan ei jätä. Siinä ei ole kyse mistään julmuudesta, vaan ehkä huuman haihtumisesta, pelosta, epävarmuudesta, tuttuuden katoamisesta ja siitä että kaikki olisi liian hankalaa. Ehkä K on odottanut että aika ns. tekee tehtävänsä mutta lopulta B on saanut tarpeekseen, pistänyt pelin poikki ja sanonut että sitten ollaan vain ystäviä, ja on nyt jonkun toisen kanssa että katso, joku uskaltaa.
Oon samoilla linjoilla tämän kanssa. Jotain ehkä annettiin ymmärtää alkuhuumassa jne. Mutta en välttis ajattelis, että B nyt jotenkin uhmalla haluaisi näyttää, että on jonkun toisen kanssa. Ihan muutenkin voisi haluta jotain suhdetta, nuori viriili mies, joka kaipaa läheisyyttä. Ihme jos ei hänellä ketään pitkään aikaan ole. Miehillä kuitenkin on tarpeet, tuossa iässä etenkin, joita pitäisi saada purkaa. Tälleen realistisesti ajatellen.

Tästä tuli mieleen, viime keväänä viisujen aikaan huomasin että jokaikisessä K:n postauksessa oli yx kreikkalainen joka koko ajan haukkui ja arvosteli Kärtsää.
Kerran se puolusti ihme kyllä K:ta ja kirjoitti että B käyttää Kärtsää hyväkseen, vaikka ei ulkoapäin näyttäisi siltä mutta kuulemma tunnisti manipuloijat.
Viisujen jälkeen en sen nimimerkkiin enää törmännyt.
Mitä tuo mihinkään liittyy, jonkun yksittäisen tyypin mielipide, vielä tyypiltä joka on arvostellut usein Kärtsää. Sellainenko on mielestäsi sitten hyvä ihmistuntija vai mitä?

Yhteistyössä