V
vierailija
Vieras
Ei ole eiB ja kylmä ei kyllä sovi samaan lauseeseen mitenkään. No okei, Bojan ei tykkää kylmästä, mutta siinä jäbässä ei oo kyllä mitään kylmää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole eiB ja kylmä ei kyllä sovi samaan lauseeseen mitenkään. No okei, Bojan ei tykkää kylmästä, mutta siinä jäbässä ei oo kyllä mitään kylmää.
Täällä ei ole kyllä sellaisia harhoja näkynyt kuin K&B-shipissä. Mutta oletko siellä K&B-ketjuissakin vartioimassa aina ettei harhat lähde laukalle? Sinun ei sellaista tarvitse tehdä missään ketjussa, se ei ole sinun tehtäväsi.Jonkun täytyy hieman kritisoida, jos rupeaa harhat lähtemään ihan tulille
Ei tule kyllä ollenkaan, päinvastoin, harvinaisen lämmin ja ystävällinen tyyppi. Olisipa kaikki tuollaisia.
Enemmänhän Jokereilla on ns. tavallisia kavereita lapsuusajoilta, ku näitä kuuluisuuksia.Tää on kyllä ristiriidassa sen kanssa, että moni kuvailee heitä aidoksi.
Onko heillä ollut tämmösiä kaveruksia jotka olisi jotain vähemmän suosittuja, muistuuko mieleen?
Mistä olet keksinyt, että ystävystyisi vain tunnettujen henkilöiden kanssa? Tuo on täysin omaa harhakuvitelmaasi. Bojanillahan on tietysti paljon ystäviä, jotka eivät ole tunnettuja, mutta juuri siksi etteivät ole tunnettuja, eivät myöskään ole erityisesti esillä esim heidän somessaan. Kaikilla musiikoilla/muilla jukisuuden henkilöillä on kuitenkin aina ystävinä paljon myös samoista piireistä olevia ihmisiä, jotka luonnollisesti ovat jossain määrin tunnettuja. Ihmiset tutustuvat omissa piireissään, taiteilijat keskenään jne. Mikä sun ongelma on? Oletko kateellinen? Ainakin sulla on äärimmäisen huono ihmistuntemus tai et ole oikeasti seurannut joksuja kovin paljoa, jos väität heitä kylmiksi.että ystävystyisi vain suosittujen ja tunnettujen kansssa? aika kylmää
Oon samoilla linjoilla tämän kanssa. Jotain ehkä annettiin ymmärtää alkuhuumassa jne. Mutta en välttis ajattelis, että B nyt jotenkin uhmalla haluaisi näyttää, että on jonkun toisen kanssa. Ihan muutenkin voisi haluta jotain suhdetta, nuori viriili mies, joka kaipaa läheisyyttä. Ihme jos ei hänellä ketään pitkään aikaan ole. Miehillä kuitenkin on tarpeet, tuossa iässä etenkin, joita pitäisi saada purkaa. Tälleen realistisesti ajatellen.
Mistä olet keksinyt, että ystävystyisi vain tunnettujen henkilöiden kanssa? Tuo on täysin omaa harhakuvitelmaasi. Bojanillahan on tietysti paljon ystäviä, jotka eivät ole tunnettuja, mutta juuri siksi etteivät ole tunnettuja, eivät myöskään ole erityisesti esillä esim heidän somessaan. Kaikilla musiikoilla/muilla jukisuuden henkilöillä on kuitenkin aina ystävinä paljon myös samoista piireistä olevia ihmisiä, jotka luonnollisesti ovat jossain määrin tunnettuja. Ihmiset tutustuvat omissa piireissään, taiteilijat keskenään jne. Mikä sun ongelma on? Oletko kateellinen? Ainakin sulla on äärimmäisen huono ihmistuntemus tai et ole oikeasti seurannut joksuja kovin paljoa, jos väität heitä kylmiksi.
Mistä tiedät? Eipä niitä ole juuri näkynyt.Enemmänhän Jokereilla on ns. tavallisia kavereita lapsuusajoilta, ku näitä kuuluisuuksia.
No eihän esim. K:nkaan ei julkisuudessa olevat ystävät esiinny juuri lainkaan hänen somessaan. Väitätkö, ettei hänellekään sellaisia ole?Mistä tiedät? Eipä niitä ole juuri näkynyt.
Et ilmeisesti ole seurannut Bojanin tiliä pitkään. Siellä on kyllä näkynyt paljon ystäviä, jotka eivät ole julkisuudessa.Mistä tiedät? Eipä niitä ole juuri näkynyt.
No ketä tavallisia ihmisiä pitäisi näkyä? Ja siis heidän somessako pitäisi näkyä?Mistä tiedät? Eipä niitä ole juuri näkynyt.
Aivan varmasti on jotain säätöä ollut. Ei mene mullakaan läpi, että olisi onnistunut "luovimaan" jonon ohi.Ootas vaan, niin kohta tänne tulee taas se ”miksi oletatte, että kaikki haluavat jotain seurustelua tai seksisuhdetta” -tyyppi. Minä kun ajattelen noin kuin sinäkin, että todennäköisempää on, että jonkinlaisia järjestelyjä tiettyjen tarpeiden hoitoon välillä on muutenkin kuin omat tassut kuin että mitään muuta ei koskaan ole. Ei vaan mene mulle läpi, että 25-vuotias, komea ja karismaattinen bändin solisti olisi vuosikausia ilman mitään seksuaalista kontaktia toiseen ihmiseen. Kun halukkaita olisi aika helvetin pitkäksi jonoksi asti.
En nyt itse näe noinkaan mutta olen aina ollut sitä mieltä että ihmisissä on monta puolta, niin meissä kommentoijissa kuin K ja B jne. Aika paljon on ollut yhteistyökuviota mutta toisaalta kun puhun näistä sellaisille jotka eivät seuraa K niin eivät yleensä ole kuulletkaan kuin yksittäisistä.Kompostimielipide. Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset K:sta. On tuonut sitä kilttiä, avointa, toiset huomioon ottavaa puoltaan esiin, ja varmasti tämäkin puoli on siellä. Mutta sitten on tämä toinen tyly, junttihuumorin edustaja, jolle näyttää nousseen kuuluisuus hattuun, ja joka juoksee rahan perässä. Valitettavasti tämä jälkimmäinen on nyt se hallitseva puoli, enkä ole varma pidänkö enää K:sta. Kiitos, että sain avautua.
Mistä tiedät? Eipä niitä ole juuri näkynyt.
Mulle riitti K juhannuksena -23 kun lähti sweduihin joillekin ökyrikkaiden allasbileisiin. Olisi jättänyt kertomatta.Mulla tuli tää fiilis jo melko pian viisujen jälkeen.
Oli muuten sekin soppa. Sieltähän kn crew julkaisi jos minkälaista pätkää ja sitten ilmeisesti oli tullut noottia, ettei yksityisbileistä esiintyjä saa julkaista mitään, kun kaikki poistui.Mulle riitti K juhannuksena -23 kun lähti sweduihin joillekin ökyrikkaiden allasbileisiin. Olisi jättänyt kertomatta.
Niinpä!Enemmänhän Jokereilla on ns. tavallisia kavereita lapsuusajoilta, ku näitä kuuluisuuksia.
Ei tuo pidä paikkaansa, perustelin jo toisessa viestissä, en jaksa tehdä sitä uudelleen. Tämä on taas sitä hyökkäävää vänkäystä vain sen takia, että joku sanoi K:sta jotain ikävää. Heti alkoi sitten perään tuo opportunismijuttu. Hirveän rasittavaa. Eikä itsellä ole K:stakaan mitään huonoa sanottavaa, olisi kiva jos jätettäisiin tuo riitely pois.että ystävystyisi vain suosittujen ja tunnettujen kansssa? aika kylmää
30-vee, vanhemmat ovat mukana kaikissa juhlatilaisuuksissa.Mulla on aina ollut ristiriitaiset fiilikset K sta. En ole päässyt vielä perille, mikä hän on miehiään.
Eikö itsekin ole puhunut läheisriippuvuudesta jossain haastattelussa?30-vee, vanhemmat ovat mukana kaikissa juhlatilaisuuksissa.
Ei ole päässyt irti vanhemmistaan.
Eikä osaa tehdä mitään yksin. Aina hovi ympärillä.
Biiseissä viimeaikoina toinen esiintyjä mukana.
Naiivia huumoria Hn kanssa. Identiteetti täysin kateissa. Ollut jo ennen viisuja.
Viimeaikojen hymy on ollut pelkkä irvistys.
Mulle riitti K juhannuksena -23 kun lähti sweduihin joillekin ökyrikkaiden allasbileisiin. Olisi jättänyt kertomatta.
Tosi harva näistä tavisystävistä on tägättyinä, mutta heitä on kyllä on paljon.Eikö ainakin hieman ennen Lontooseen lähtöä ollut Bn instassa hän jossain pöydän ääressä "tavisystäviensä" kanssa ja kyllä niitä on muutenkin aina välillä Bn instassa vilahdellut mutta eipä ne välttämättä niin mieleen jää tai ei niitä välttämättä oo aina tägättykkään että ketä ovat