K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että ystävystyisi vain suosittujen ja tunnettujen kansssa? aika kylmää
Mistä olet keksinyt, että ystävystyisi vain tunnettujen henkilöiden kanssa? Tuo on täysin omaa harhakuvitelmaasi. Bojanillahan on tietysti paljon ystäviä, jotka eivät ole tunnettuja, mutta juuri siksi etteivät ole tunnettuja, eivät myöskään ole erityisesti esillä esim heidän somessaan. Kaikilla musiikoilla/muilla jukisuuden henkilöillä on kuitenkin aina ystävinä paljon myös samoista piireistä olevia ihmisiä, jotka luonnollisesti ovat jossain määrin tunnettuja. Ihmiset tutustuvat omissa piireissään, taiteilijat keskenään jne. Mikä sun ongelma on? Oletko kateellinen? Ainakin sulla on äärimmäisen huono ihmistuntemus tai et ole oikeasti seurannut joksuja kovin paljoa, jos väität heitä kylmiksi.

Oon samoilla linjoilla tämän kanssa. Jotain ehkä annettiin ymmärtää alkuhuumassa jne. Mutta en välttis ajattelis, että B nyt jotenkin uhmalla haluaisi näyttää, että on jonkun toisen kanssa. Ihan muutenkin voisi haluta jotain suhdetta, nuori viriili mies, joka kaipaa läheisyyttä. Ihme jos ei hänellä ketään pitkään aikaan ole. Miehillä kuitenkin on tarpeet, tuossa iässä etenkin, joita pitäisi saada purkaa. Tälleen realistisesti ajatellen.

Ootas vaan, niin kohta tänne tulee taas se ”miksi oletatte, että kaikki haluavat jotain seurustelua tai seksisuhdetta” -tyyppi. Minä kun ajattelen noin kuin sinäkin, että todennäköisempää on, että jonkinlaisia järjestelyjä tiettyjen tarpeiden hoitoon välillä on muutenkin kuin omat tassut kuin että mitään muuta ei koskaan ole. Ei vaan mene mulle läpi, että 25-vuotias, komea ja karismaattinen bändin solisti olisi vuosikausia ilman mitään seksuaalista kontaktia toiseen ihmiseen. Kun halukkaita olisi aika helvetin pitkäksi jonoksi asti.

Mistä olet keksinyt, että ystävystyisi vain tunnettujen henkilöiden kanssa? Tuo on täysin omaa harhakuvitelmaasi. Bojanillahan on tietysti paljon ystäviä, jotka eivät ole tunnettuja, mutta juuri siksi etteivät ole tunnettuja, eivät myöskään ole erityisesti esillä esim heidän somessaan. Kaikilla musiikoilla/muilla jukisuuden henkilöillä on kuitenkin aina ystävinä paljon myös samoista piireistä olevia ihmisiä, jotka luonnollisesti ovat jossain määrin tunnettuja. Ihmiset tutustuvat omissa piireissään, taiteilijat keskenään jne. Mikä sun ongelma on? Oletko kateellinen? Ainakin sulla on äärimmäisen huono ihmistuntemus tai et ole oikeasti seurannut joksuja kovin paljoa, jos väität heitä kylmiksi.

Kyllähän B postaa jatkuvasti stooreja muidenkin kavereidensa kanssa, jotka ovat vähemmän tunnettuja. Sen takia kai niihin kiinnitetäänkin vähemmän huomiota.

Ootas vaan, niin kohta tänne tulee taas se ”miksi oletatte, että kaikki haluavat jotain seurustelua tai seksisuhdetta” -tyyppi. Minä kun ajattelen noin kuin sinäkin, että todennäköisempää on, että jonkinlaisia järjestelyjä tiettyjen tarpeiden hoitoon välillä on muutenkin kuin omat tassut kuin että mitään muuta ei koskaan ole. Ei vaan mene mulle läpi, että 25-vuotias, komea ja karismaattinen bändin solisti olisi vuosikausia ilman mitään seksuaalista kontaktia toiseen ihmiseen. Kun halukkaita olisi aika helvetin pitkäksi jonoksi asti.
Aivan varmasti on jotain säätöä ollut. Ei mene mullakaan läpi, että olisi onnistunut "luovimaan" jonon ohi.

Kompostimielipide. Mulla on tosi ristiriitaiset fiilikset K:sta. On tuonut sitä kilttiä, avointa, toiset huomioon ottavaa puoltaan esiin, ja varmasti tämäkin puoli on siellä. Mutta sitten on tämä toinen tyly, junttihuumorin edustaja, jolle näyttää nousseen kuuluisuus hattuun, ja joka juoksee rahan perässä. Valitettavasti tämä jälkimmäinen on nyt se hallitseva puoli, enkä ole varma pidänkö enää K:sta. Kiitos, että sain avautua.
En nyt itse näe noinkaan mutta olen aina ollut sitä mieltä että ihmisissä on monta puolta, niin meissä kommentoijissa kuin K ja B jne. Aika paljon on ollut yhteistyökuviota mutta toisaalta kun puhun näistä sellaisille jotka eivät seuraa K niin eivät yleensä ole kuulletkaan kuin yksittäisistä.

Vaikka olen team K varmaan hamaan loppuun asti niin voin itsekkin antaa kritiikkiä ja toisaalta katsoa tavallaan sormien läpi jos töppää mielestäni jossain. Ei se ole niin vakavaa.

että ystävystyisi vain suosittujen ja tunnettujen kansssa? aika kylmää
Ei tuo pidä paikkaansa, perustelin jo toisessa viestissä, en jaksa tehdä sitä uudelleen. Tämä on taas sitä hyökkäävää vänkäystä vain sen takia, että joku sanoi K:sta jotain ikävää. Heti alkoi sitten perään tuo opportunismijuttu. Hirveän rasittavaa. Eikä itsellä ole K:stakaan mitään huonoa sanottavaa, olisi kiva jos jätettäisiin tuo riitely pois.

Mulla on aina ollut ristiriitaiset fiilikset K sta. En ole päässyt vielä perille, mikä hän on miehiään.
30-vee, vanhemmat ovat mukana kaikissa juhlatilaisuuksissa.
Ei ole päässyt irti vanhemmistaan.
Eikä osaa tehdä mitään yksin. Aina hovi ympärillä.
Biiseissä viimeaikoina toinen esiintyjä mukana.
Naiivia huumoria Hn kanssa. Identiteetti täysin kateissa. Ollut jo ennen viisuja.
Viimeaikojen hymy on ollut pelkkä irvistys.

Mä ihastuin siihen onnensa kukkuloilla olevaan K:hon, jonka näin B:n seurassa. Ja tiedän, tiedän, ei siellä onnen kukkuloilla olla aina. Tämän jälkeen suhtautuminen K:hon on ollut minullakin ristiriitaista, en tiedä, pidänkö edes. B:hen sen sijaan suorastaan rakastuin, ja tunne on edelleen sama. Mistä tämä sitten johtuu, tiedä häntä.

30-vee, vanhemmat ovat mukana kaikissa juhlatilaisuuksissa.
Ei ole päässyt irti vanhemmistaan.
Eikä osaa tehdä mitään yksin. Aina hovi ympärillä.
Biiseissä viimeaikoina toinen esiintyjä mukana.
Naiivia huumoria Hn kanssa. Identiteetti täysin kateissa. Ollut jo ennen viisuja.
Viimeaikojen hymy on ollut pelkkä irvistys.
Eikö itsekin ole puhunut läheisriippuvuudesta jossain haastattelussa?

Eikö ainakin hieman ennen Lontooseen lähtöä ollut Bn instassa hän jossain pöydän ääressä "tavisystäviensä" kanssa ja kyllä niitä on muutenkin aina välillä Bn instassa vilahdellut mutta eipä ne välttämättä niin mieleen jää tai ei niitä välttämättä oo aina tägättykkään että ketä ovat

Eikö ainakin hieman ennen Lontooseen lähtöä ollut Bn instassa hän jossain pöydän ääressä "tavisystäviensä" kanssa ja kyllä niitä on muutenkin aina välillä Bn instassa vilahdellut mutta eipä ne välttämättä niin mieleen jää tai ei niitä välttämättä oo aina tägättykkään että ketä ovat
Tosi harva näistä tavisystävistä on tägättyinä, mutta heitä on kyllä on paljon.

Yhteistyössä