K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joopa joo. Näet taas mitä haluat nähdä, koska haluat nähdä B:n suhteessa Damonin kanssa. Myönnä nyt vain tämä itsellesi, niin ehkä ne shippikakkulat putoaa silmiltä ja näet todellisuuden, eli B pelleilemässä kaverin kanssa kuten pelleilisi muiden Joksujen tai muiden ulkopuolisten kanssa.
Itse asiassa mä shippaan krisiä ja Damonia eli siinä mielessä bojan vähän häiritsee mun kuvioita. Ja kuten sanottu, uskon kyllä että se tekee tuollaista muidenkin kanssa vaikka sellaisia videoita ei ole nähty. Esim k:n kanssa ei ole nähty tuollaista tilannetta ollenkaan, jossa noin avoimesti käydään toisen syliin ja jäädään siihen. Arvelen että niin on kuitenkin tapahtunut.
 
vierailija
Hyvä että tällaiset roskat onkin täällä. Jeresus mitä harhoja, omaa projisointia ja todella alhaisia näkemyksiä ihmisistä, joita täällä pitäisi fanittaa.
Ai täällä ei saakaan keskutella ihan mistä vaan? Vaikka sitten niistä omista projisoinneista jos sikseen tulee. Eihän tuo kirjoittaja esittänyt mitään näkemyksiä vaan sanoi spekuloivansa asioilla, joihin ei välttämättä itsekään usko. Vähän rasittavaa kieltämättä, että tämän piti olla komposti, jossa sana on vapaa ja sitten täälläkin joku on päsmäröimässä ja ilkeilemässä sääntöineen ja paremmuuksineen. Höh. 😟
 
vierailija
Täällähän on yllättävänkin asiallista keskustelua! Ja tämäkö on nyt sitten turvallinen tila esittää kaikenlaisia teorioita, jotka eivät mahdu shippilaivan tai puutarhan sääntöihin? Hope so.

Omasta taustastani sen verran, että rakastan K&B sekä yhdessä että erikseen, Bojania aivan erityisesti ja olen shipaaja mutta mielestäni aikusmainen /järkevä sellainen (en sano realisti, koska sillä sanalla on ollut huono kaiku ja mielestäni unelmointi ja fantasiat kuuluu shippiin) , huumoria ja kuumistelua unohtamatta. Damoniin suhtaudun uteliaan varauksellisesti. Voi olla tai voi olla olematta jotain Bn kanssa. Ja tämä taustoitus nyt sen takia, ettei kukaan repisi pelihousujaan, kun spekuloin seuraavaksi asioilla, jotka ei näyttäydy Bn kannalta kovin edullisessa valossa.

Seuraavaa on teoriaa ja puhdasta spekua siis, enkä taida itsekään siihen (haluta) uskoa. Mutta mielelläni heitän kysymyksen ilmaan teidän viisaampien pohdittavaksi. Entä jos kuitenkin on niin, että K olisi halunnut tulla pidemmälle Joksujen kanssa, mutta ensin JC ja sitten case Damon esti nämä aikeet? Voisiko B olla niin "julma" & häikäilemätön opportunisti, että valitsi bussituriksi mieluummin lontoolaisen maailmankuulun makeen tyypin ja valokuvaajan kuin vantaalaisen pottatukan, olkoonkin että jälkimmäinen nauttii myös tosi suurta suosiota?

Itsekin tiedän, että ei tämä skenaario kuulosta kovin uskottavalta, mutta kunhan leikittelen ajatuksella mitä jos... Samaan sarjaan kuuluisi vielä Jeren somehiljaisuus, eli hän olisikin ihan p*skana tästä kaikesta ja nuolisi kotona haavojaan. Ehkä myös mustis Bn uudesta "best boyfriendistä". Koska isossa kuvassa asiahan on just näin: D tekee tourilla nyt sitä JOn kanssa mitä K teki NT:llä. Toki K teki sen paremmin, sometti enemmän ja parempaa matskua ja luonnollisesti sitä kemiaa näen enemmän K&B väleissä kuin B&D.

Sitten taas ihan yhtä validi kysymys on, että jos vaikka asia olisikin näin, niin K olisi saanut vain "ansionsa" mukaan, koska itse on roikottanut Boitsua löysässä hirressä, eikä ole tehnyt ratkaisuja yksityiselämänsä suhteen, tai mikä vielä merkittävämpää: on edennyt siinä siihen suuntaan (kihlaus), joka on ollut Blle se viimeinen niitti.

No, kolmas teoria ja aivan yhtä pätevä on se, että mikään ei ole K&B välillä muuttunut ja tunteet ovat ennallaan, niitä ei vaan haluta enää näyttä julkisesti. Tälle viimeiselle teorialle kenties nauretaan täällä, kompostissa kun ollaan, mutta itse olen sillä tavalla avoin, että kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia niin kauan kuin meillä ei ole pääsyä Kn ja Bn päiden sisään!

Kiitos kun sain avautua ja anteeksi kun en osaa tehdä sitä lyhyesti ja ytimekkäästi.
Öö oliko tää ihan tosissaan kirjoitettu? Ai että K ois hypännyt bussiin Ruotsi-Norja välille jos Damsku ei olisi tullut mukaan? 😂 No ei varmaan olisi mennyt, kun ei ollut esiintymässäkään ja tuskin on tippaakaan kateellinen Joksujen uudesta ystävästä. 😅
 
vierailija
Ai täällä ei saakaan keskutella ihan mistä vaan? Vaikka sitten niistä omista projisoinneista jos sikseen tulee. Eihän tuo kirjoittaja esittänyt mitään näkemyksiä vaan sanoi spekuloivansa asioilla, joihin ei välttämättä itsekään usko. Vähän rasittavaa kieltämättä, että tämän piti olla komposti, jossa sana on vapaa ja sitten täälläkin joku on päsmäröimässä ja ilkeilemässä sääntöineen ja paremmuuksineen. Höh.
Sanoin että hyvä kun nämä pysyy täällä, hyvä että tällaisille on oma foorumi. Sitten sanoin mielipiteeni tuosta kirjoituksesta. Sen kun keskustelette kuinka haluatte, mutta keskustelun taso ei kyllä mitenkään mieltä ylennä.
 
vierailija
Oon samaa mieltä aiemman kirjoittajan kanssa siinä, että kahden ihmisen välistä kemiaa ei muut kuin asianosaiset itse voi täysin tietää. Siis kenenkään kohdalla. Joissain tapauksissa se loistaa ulospäin, niin kuin K:lla ja B:lla, mutta voi myös olla kahdenkesken sellaista kemiaa, mikä ei samalla tavalla näy ulospäin, riippuu niin persoonista. Mitä Boitsuun ja Damoniin tulee, niin minusta heitä on nähty yhdessä tosi vähän, parista muutaman sekunnin klipistä ei voi vielä päätellä mitään. Näyttää vähän kuin D:llä olisi sellainen brittityyppinen kuiva huumori (en ole tästäkään varma), mutta sellaisesta voi tulla muutaman sekunnin pätkässä ns. etäinen tai kova fiilis, vaikka tosiasiassa se brittihuumorihan on tosi hauskaa. No, tämä on enemmän arvailua, onko sen tyyppinen läpänheittäjä, musta vaan on parissa kohtaa näyttänyt siltä.
Mä olen samaa mieltä tuosta, että persoona ja tilanne vaikuttaa tosi paljon siihen mitä näkyy/näytetään ulospäin. Damon vaikuttaa mustakin kuvailemasilapselta. Yksi B&D-kuva mitä ei ole huomioitu, mutta josta ei voi myöskään oikein päätellä paljoa, on Janin viimeisimmän postauksen kuva 9/10, jossa ilmeisesti Damon on viikannut itsensä B:n kylkeen ”I don’t give a fuck”-sukkineen.
 
vierailija
Sanoin että hyvä kun nämä pysyy täällä, hyvä että tällaisille on oma foorumi. Sitten sanoin mielipiteeni tuosta kirjoituksesta. Sen kun keskustelette kuinka haluatte, mutta keskustelun taso ei kyllä mitenkään mieltä ylennä.
Onneksi sinun ei tarvitse ollenkaan lukea näitä. Menepäs nyt jonnekin ihan muualle täältä äläkä leiki jotain moderoijaa täällä. Täällä keskustellaan just siitä mistä halutaan. Eikä kiinnosta myöskään sinun mielipide niistä keskusteluista.
 
vierailija
Mä olen samaa mieltä tuosta, että persoona ja tilanne vaikuttaa tosi paljon siihen mitä näkyy/näytetään ulospäin. Damon vaikuttaa mustakin kuvailemasilapselta. Yksi B&D-kuva mitä ei ole huomioitu, mutta josta ei voi myöskään oikein päätellä paljoa, on Janin viimeisimmän postauksen kuva 9/10, jossa ilmeisesti Damon on viikannut itsensä B:n kylkeen ”I don’t give a fuck”-sukkineen.
Mistä sä päättelet että se olisi damon? Siis olet varmaan oikeassa mutta onko sillä näkynyt esim nuo housut? Voisiko tuo kuva olla keikkabussista? Kattelin vaan sitä pöytää että ei se ihan normihuonekalulta näytä.
 
vierailija
Öö oliko tää ihan tosissaan kirjoitettu? Ai että K ois hypännyt bussiin Ruotsi-Norja välille jos Damsku ei olisi tullut mukaan? No ei varmaan olisi mennyt, kun ei ollut esiintymässäkään ja tuskin on tippaakaan kateellinen Joksujen uudesta ystävästä.
En minäkään usko että K olisi tuossa välissä tullut bussiin. Ei ole oikein loogista. JC ja kuvaaja olivat työjuttu (ei B päätä sitä yksin, koko bändin kannalta täytyy ajatella raha-asiat ym.) eikä B ole yhtään sen tyyppinen, että hengaisi kenenkään kanssa siksi että tämä on kuuluisa, selvästi tykkäävät D:sta ja heillä synkkaa. Vaikka en ollut kaikesta samaa mieltä ja aika kärjistettyä oli, oli hyvä puoli että tuo ekan viestin kirjoittaja käsitteli kuitenkin asiaa eri kanteilta, eikä hyökkäävästi. Sanon tämän siksi kun täällä on paljon just sellaista vähän hyökkäävän sävyistä kirjoittelua.
 
vierailija
Täällähän on yllättävänkin asiallista keskustelua! Ja tämäkö on nyt sitten turvallinen tila esittää kaikenlaisia teorioita, jotka eivät mahdu shippilaivan tai puutarhan sääntöihin? Hope so.

Omasta taustastani sen verran, että rakastan K&B sekä yhdessä että erikseen, Bojania aivan erityisesti ja olen shipaaja mutta mielestäni aikusmainen /järkevä sellainen (en sano realisti, koska sillä sanalla on ollut huono kaiku ja mielestäni unelmointi ja fantasiat kuuluu shippiin) , huumoria ja kuumistelua unohtamatta. Damoniin suhtaudun uteliaan varauksellisesti. Voi olla tai voi olla olematta jotain Bn kanssa. Ja tämä taustoitus nyt sen takia, ettei kukaan repisi pelihousujaan, kun spekuloin seuraavaksi asioilla, jotka ei näyttäydy Bn kannalta kovin edullisessa valossa.

Seuraavaa on teoriaa ja puhdasta spekua siis, enkä taida itsekään siihen (haluta) uskoa. Mutta mielelläni heitän kysymyksen ilmaan teidän viisaampien pohdittavaksi. Entä jos kuitenkin on niin, että K olisi halunnut tulla pidemmälle Joksujen kanssa, mutta ensin JC ja sitten case Damon esti nämä aikeet? Voisiko B olla niin "julma" & häikäilemätön opportunisti, että valitsi bussituriksi mieluummin lontoolaisen maailmankuulun makeen tyypin ja valokuvaajan kuin vantaalaisen pottatukan, olkoonkin että jälkimmäinen nauttii myös tosi suurta suosiota?

Itsekin tiedän, että ei tämä skenaario kuulosta kovin uskottavalta, mutta kunhan leikittelen ajatuksella mitä jos... Samaan sarjaan kuuluisi vielä Jeren somehiljaisuus, eli hän olisikin ihan p*skana tästä kaikesta ja nuolisi kotona haavojaan. Ehkä myös mustis Bn uudesta "best boyfriendistä". Koska isossa kuvassa asiahan on just näin: D tekee tourilla nyt sitä JOn kanssa mitä K teki NT:llä. Toki K teki sen paremmin, sometti enemmän ja parempaa matskua ja luonnollisesti sitä kemiaa näen enemmän K&B väleissä kuin B&D.

Sitten taas ihan yhtä validi kysymys on, että jos vaikka asia olisikin näin, niin K olisi saanut vain "ansionsa" mukaan, koska itse on roikottanut Boitsua löysässä hirressä, eikä ole tehnyt ratkaisuja yksityiselämänsä suhteen, tai mikä vielä merkittävämpää: on edennyt siinä siihen suuntaan (kihlaus), joka on ollut Blle se viimeinen niitti.

No, kolmas teoria ja aivan yhtä pätevä on se, että mikään ei ole K&B välillä muuttunut ja tunteet ovat ennallaan, niitä ei vaan haluta enää näyttä julkisesti. Tälle viimeiselle teorialle kenties nauretaan täällä, kompostissa kun ollaan, mutta itse olen sillä tavalla avoin, että kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia niin kauan kuin meillä ei ole pääsyä Kn ja Bn päiden sisään!

Kiitos kun sain avautua ja anteeksi kun en osaa tehdä sitä lyhyesti ja ytimekkäästi.
Kiitos. Olipa kiinnostavia vaihtoehtoja. Saadaankohan koskaan tietää, mikä noista osui lähimmäksi vai menikö kaikki metsään.
 
vierailija
En minäkään usko että K olisi tuossa välissä tullut bussiin. Ei ole oikein loogista. JC ja kuvaaja olivat työjuttu (ei B päätä sitä yksin, koko bändin kannalta täytyy ajatella raha-asiat ym.) eikä B ole yhtään sen tyyppinen, että hengaisi kenenkään kanssa siksi että tämä on kuuluisa, selvästi tykkäävät D:sta ja heillä synkkaa. Vaikka en ollut kaikesta samaa mieltä ja aika kärjistettyä oli, oli hyvä puoli että tuo ekan viestin kirjoittaja käsitteli kuitenkin asiaa eri kanteilta, eikä hyökkäävästi. Sanon tämän siksi kun täällä on paljon just sellaista vähän hyökkäävän sävyistä kirjoittelua.
Kiitos. Kuten sanottua, ei munkaan mielestä realistinen vaihtoehto, kunhan spekuloin. Mutta voisiko kuitenkin se vähän kirpaista Kn ajatuksissa, että joku muu NÄYTTÄÄ ottaneen hänen paikkansa, tekevän siis tällä tourilla niitä juttuja, joita hän teki NT:llä?
 
vierailija
Mä en usko todellakaan tähän. En näe B:n käytöksessä mitään samanlaista ihastumista kuin K:ta kohtaan on/oli.
Eipä heistä ole kyllä niin paljon materiaaliakaan kuin k:sta ja b:stä viisuissa. Jos sieltäkin nappaisi vaan pari randomkuvaa niin ei tietenkään välittyisi se kaikki mitä ollaan heistä nähty. Nyt on kuitenkin kuva damonista bojanin sylissä ja video bojanista damonin sylissä. Tässä vaiheessa he ovat tunteneet jo pitkään, toisin kuin k ja b jotka käytännössä tutustuivat siinä kameroiden edessä. Eli me nähdään khan eri vaiheetkin heistä.
 
vierailija
Mistä sä päättelet että se olisi damon? Siis olet varmaan oikeassa mutta onko sillä näkynyt esim nuo housut? Voisiko tuo kuva olla keikkabussista? Kattelin vaan sitä pöytää että ei se ihan normihuonekalulta näytä.
Mä sohvan periusteella ajattelin kuvan olevan Lontoosta, mutten ole varma. Mun mielestä D: llä on ollut tuon tyyppiset housut ja muutenkin hän on rakenteeltaan, kooltaan ja tyyliltään sopiva. Voi olla kyllä joku muukin, mutta keneltäkään Joksulta tuo ei näytä.
 
vierailija
Kiitos. Kuten sanottua, ei munkaan mielestä realistinen vaihtoehto, kunhan spekuloin. Mutta voisiko kuitenkin se vähän kirpaista Kn ajatuksissa, että joku muu NÄYTTÄÄ ottaneen hänen paikkansa, tekevän siis tällä tourilla niitä juttuja, joita hän teki NT:llä?
Miksipä ei vaikka voisikin, mutta toisaalta K varmasti tietää, että voi itsekin mennä moikkaamaan B:tä ihan milloin vaan haluaa. Eiköhän heillä ole kuitenkin ystävyys ihan hyvillä kantimilla. Ja voisihan se olla että K ja D:kin tulisi ihan hyvin toimeen jos tapasivat. Eihän sitä tiedä vaikka nähtäisiin vielä sellainenkin käänne.
 
vierailija
Joopa joo. Näet taas mitä haluat nähdä, koska haluat nähdä B:n suhteessa Damonin kanssa. Myönnä nyt vain tämä itsellesi, niin ehkä ne shippikakkulat putoaa silmiltä ja näet todellisuuden, eli B pelleilemässä kaverin kanssa kuten pelleilisi muiden Joksujen tai muiden ulkopuolisten kanssa.
Eri, mutta ei kyllä todellakaan ole julkisesti "pelleillyt" kenenkään ns ulkopuolisen kanssa tuolla tavalla. Ihan itsekin tiedät, jos olet yhtään seurannut.
 
vierailija
Täällähän on yllättävänkin asiallista keskustelua! Ja tämäkö on nyt sitten turvallinen tila esittää kaikenlaisia teorioita, jotka eivät mahdu shippilaivan tai puutarhan sääntöihin? Hope so.

Omasta taustastani sen verran, että rakastan K&B sekä yhdessä että erikseen, Bojania aivan erityisesti ja olen shipaaja mutta mielestäni aikusmainen /järkevä sellainen (en sano realisti, koska sillä sanalla on ollut huono kaiku ja mielestäni unelmointi ja fantasiat kuuluu shippiin) , huumoria ja kuumistelua unohtamatta. Damoniin suhtaudun uteliaan varauksellisesti. Voi olla tai voi olla olematta jotain Bn kanssa. Ja tämä taustoitus nyt sen takia, ettei kukaan repisi pelihousujaan, kun spekuloin seuraavaksi asioilla, jotka ei näyttäydy Bn kannalta kovin edullisessa valossa.

Seuraavaa on teoriaa ja puhdasta spekua siis, enkä taida itsekään siihen (haluta) uskoa. Mutta mielelläni heitän kysymyksen ilmaan teidän viisaampien pohdittavaksi. Entä jos kuitenkin on niin, että K olisi halunnut tulla pidemmälle Joksujen kanssa, mutta ensin JC ja sitten case Damon esti nämä aikeet? Voisiko B olla niin "julma" & häikäilemätön opportunisti, että valitsi bussituriksi mieluummin lontoolaisen maailmankuulun makeen tyypin ja valokuvaajan kuin vantaalaisen pottatukan, olkoonkin että jälkimmäinen nauttii myös tosi suurta suosiota?

Itsekin tiedän, että ei tämä skenaario kuulosta kovin uskottavalta, mutta kunhan leikittelen ajatuksella mitä jos... Samaan sarjaan kuuluisi vielä Jeren somehiljaisuus, eli hän olisikin ihan p*skana tästä kaikesta ja nuolisi kotona haavojaan. Ehkä myös mustis Bn uudesta "best boyfriendistä". Koska isossa kuvassa asiahan on just näin: D tekee tourilla nyt sitä JOn kanssa mitä K teki NT:llä. Toki K teki sen paremmin, sometti enemmän ja parempaa matskua ja luonnollisesti sitä kemiaa näen enemmän K&B väleissä kuin B&D.

Sitten taas ihan yhtä validi kysymys on, että jos vaikka asia olisikin näin, niin K olisi saanut vain "ansionsa" mukaan, koska itse on roikottanut Boitsua löysässä hirressä, eikä ole tehnyt ratkaisuja yksityiselämänsä suhteen, tai mikä vielä merkittävämpää: on edennyt siinä siihen suuntaan (kihlaus), joka on ollut Blle se viimeinen niitti.

No, kolmas teoria ja aivan yhtä pätevä on se, että mikään ei ole K&B välillä muuttunut ja tunteet ovat ennallaan, niitä ei vaan haluta enää näyttä julkisesti. Tälle viimeiselle teorialle kenties nauretaan täällä, kompostissa kun ollaan, mutta itse olen sillä tavalla avoin, että kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia niin kauan kuin meillä ei ole pääsyä Kn ja Bn päiden sisään!

Kiitos kun sain avautua ja anteeksi kun en osaa tehdä sitä lyhyesti ja ytimekkäästi.
En usko Bn olevan millään tavalla julma tai opportunisti, enkä myöskään, että K aikoi pidemmäksi ajaksi mukaan. Mutta mikäli Bojanilla ja Damonilla olisikin suhde, niin ymmärtäisin toki, että D olisi siellä Kärtsän sijaan. Ja eiköhän ymmärtäisi ihan Kärtsäkin.
 

Yhteistyössä